Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
Koiranpennulle ihan hitosti kaikkea.
Oletko koiranpentu? Aloituksessa kysyttiin, mitä ostit itsellesi.
Pari settiä yöpukimia, alusvaatesetin, kaksi puseroa, bleiserin, neuletakin. Kaikki tuttuja merkkejä, joista tiedän että sopivat varmasti. Rahaa säästyi 282 €. Eipä tarvii ravata kaupoissa etsimässä ei-oota.
Vierailija kirjoitti:
Taulun Briteistä. Ei ole vielä tullut.
Paketit Briteistä kestää tulla Suomeen 3-4vkoa. Sitten ne kuluttaa aikaansa tullissa, ennenkuin saat ja teet tulliselvityksen. Hidasta ja kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiranpennulle ihan hitosti kaikkea.
Oletko koiranpentu? Aloituksessa kysyttiin, mitä ostit itsellesi.
Sori, en lukenut otsikkoa kunnolla!
Caprit, pari mekkoa, reisisuojaimet (vai mitkä niiden nimet on mitkä estää reisiä hankautumasta), hupparin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Ordinaryn tuotteita. Noita tulee tilattua tasaisin väliajoin ja yleensä jotain muutakin eksyy mukaan.
Vinkkaa, mitä tilasit 🙂
Mun vakiosetti on:
The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5
Natural Moisturizing Factors + HA
100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil
Kokeilen aina välillä muitakin, mutta nuo on jääneet päivittäiseen käyttöön.
Vaatteita Kappahlin -50% alesta, mutta en tiedä miksi, kun kuitenkin mulla on aina samat vanhat rytkyt päällä. 😂
Rennon hatun kesäksi lenkeille, sit Sensain aurinkosuojameikkipuuterin ja primerin, kaikki Stockalla.
Ruokaa. Pankkikortti kadonnut eikä paikkakunnalla ole aukiolevaa pankkia. Tilasin siis viikon muonat netissä toissapäivänä, saapuivat tänään. Hyvä palvelu.
Piilolinssejä. Muuta en juuri ostakaan. Tulevat näppärästi postiluukusta, ei tarvitse noutaa mistään.
Kolme kirjaa
Shampoota/hoitoainetta