Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
The Ordinaryn tuotteita. Noita tulee tilattua tasaisin väliajoin ja yleensä jotain muutakin eksyy mukaan.
Sama! The Ordinary on ihan paras tuotesarja.
Tekisivät vielä hellävaraisia hiustenhoitoaineitakin, heti ostaisin.
Yksinkertaiset, puhtaat raaka-aineet, ei mitään ylimääräistä ja toimivat hyvin.
Kuivausrumpuun uuden suodattimen.
Hiustenpesuaineen ja meikkivoiteen
Oon ostanut itselleni vain junalippuja, keikkalippuja jne.
En ikinä osta mitään materiaalia.
Ostan kivijalkaliikkeistä, tai olen ostamatta.
Muliinilankoja ja Zelda-peliin liittyvän koriste-esineen.
Skandinavisk tobak, tanskalainen firma. Tai miten sen firman nimi ny kirjoitettiinkaan.
Joku 4000e, josta ylivoimainen osa hankintahinnasta tuli osinkoista.
Nettiostos via nordnet.
Ruokaa. Sitä ennen tilasin alushousuja ja heräteostoksena yhden kesämekon. Todella harvoin tulee tilattua tai ostettua mitään (sen ruuan lisäksi).
Pyyhkijän sulat. Tai no autollehan ne oikeastaan oli.
Hyllykön roskoreja, ja suihkuun kaapin. Ostan huonekaluja kun muutin
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanut itselleni vain junalippuja, keikkalippuja jne.
En ikinä osta mitään materiaalia.Ostan kivijalkaliikkeistä, tai olen ostamatta.
Aikalailla sama, paitsi koiran erikoisruokaa tilaan Saksasta. Muuten lähinnä matkailuun liittyy nettiostokset.
Ja jotain hyväntekeväisyyshuutokaupoista eläinten hyväksi, onhan sekin verkkokauppaa. Mutta en tosiaan näe mitään syytä tilailla varsinkaan mitään Kiinan-riepuja esim.
Kilon pussin karkkeja, joita ei mistään kaupasta tuntunut löytyvän.
Tilasin kynsilakkaa suomalaisesta verkkokaupasta Vallaton. Tein tilauksen 16.2. verkkokaupassa.
11.3. tiedustelin sähköpostilla onkohan tilaus lainkaan tulossa, vastausta en saanut.
6.4. sain sähköpostin jossa kerrottiin , että tilauksenne on edennyt käsittelyyn. Saatte erillisen ilmoituksen kun tilauksenne on lähtenyt varastoltamme.
Edelleen odottelen ilmoitusta..
Taitaa kevään värin kynsilakka saapua vasta syksyllä tätä tahtia. Kehuu olevansa 100% suomalainen perheyritys.
Ajattelin suomalaista yrittäjää kannattaa, mutta toista kertaa en tilaa. Muualta saan tilaamani kynsilakat viikon tai parin sisällä.
Eilen ostin itselleni parit treenileggarit nyt kun lämpimämmät kelit tulee ja pitäis synnytyksen jälkeen aktivoitua + pikkuveljelle aurinkolasit mitä oli pyytänyt :)
Freddyn housut 135 € ja koiranruokaa 17 kg säkki 85 €
Seksikaupasta tilasin itselleni sekä puolisolle tarvikkeita.