Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Iso satsi olutta, viiniä ja väkeviä juomia.
Kaksi lippua Bonnie Tylerin konserttiin äitienpäivälahjaksi.
Leivänpaahdin jonne leivät laitetaan peräkkäin paahtumaan. Piti viedä vähemmän tilaa kuin normimalli, jossa paahdettavat on vierekkäin, mutta: Yhtä täyttä on kuin aiemmin, vaan onpa vähän komee pentele.
Ulkoiluhousut, retkiateriasetin sekä istuma-alustan retkiä ajatellen.
Tuulitakin, bleiserin, puseron. Pitää vaan ottaa käyttöön. Onneksi nyt on turhaakin saanut myytyä
Jumppavaatteita: leggingsit ja pari toppia.
Laatikollisen erilaisia oluita Saksasta, mutta siitäkin on jo aikaa. Mitään krääsää en ole koskaan ostanut sen kummemmin verkkokaupoista, kuin kivijalkakaupoistakaan.
Kaasuliedelle sopivan leivänpaahtotelineen.
Pari istutuslaatikkoa ja yrttien ja kukkien siemeniä. Multaa ja ravinteita.
Ulkoilutakin, mutta jouduin palauttamaan koska eihän se sitten istunut alkuunkaan päälle vaan oli kaikilla mahdollisilla tavoilla epäsopiva :(
Vaatteita ison pinon, pari pitää palauttaa.
Kodintekstiileitä.
Kissanvessoja 2kpl + hiekkaa, jyrsijän mökin, koirille puruluita.
Energiajuomia ja herkkuja, peruselintarvikkeita ja kempparituotteita.
Eli paljon on tullu tilailtua, korona-aika vähentänyt kaupassakäyntejä, vaikka ennenkin kyllä tilasin netistä säännöllisesti.
Tänään hain postista tai siis R-kioskilta Reolinkin sisävalvontakameran. Aika hyvältä tuntuu eikä hintakaan päätä huimannut. Ei pääse enää huoltomiehet hillumaan kodissani tietämättäni kun olen poissa.
Tilasin kylpytakin, sebamedin pesunesteen ja seerumin.
Tarpeeseen tulevan nahkalaukun.
Tilasin tänään kaksi pulunkarkoitinta Netraudasta. Sellaisia pöllön näköisiä, joilla liikkuu päät tuulessa. Muutin vanhaan kerrostaloasuntoon, kaupungin keskustassa, jossa on lasittamaton parveke. Saamarin paskovat pulut terrorisoi mun parveketta, eikä pelkät piikit kaiteessa pidä niitä loitolla.
Koiranpennulle ihan hitosti kaikkea.
Emolevyn, prosessorin, ja muistit.