Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Pelitietokoneen. Oli outletissa, mutta aivan käypäinen. Hintaa oli silti aika lailla, vaikka ei lähellekään huippumallia. Korvaa 7 vuotta sitten itse rakentamani koneen, joka silloin oli aivan huippua. Sähkön hinta asettaa tietysti pelikäyttöön pieniä rajoituksia.
Anustappi ja verkkosukat samaan syssyyn.
Eilen ostin 2 kirjaa, jotka ovat kielellä, jota opiskelen, mutta sen kielen kirjoja ei myydä Suomessa.
Flesh-light keinovaginan miehelleni,että saan nukku rauhassa.
Tällä viikolla Dior Savage haisun ja 2x led-lamppu/varavirtalähde 20000mAh
Pellavaisia hellehousuja kesäksi. Oli niin halpoja, että ostin kerralla kolmet. Samalla sain ilmaisen toimituksen.
Viimeisin ostos oli bluetooth -> RCA-adapteri jolla saan soiteltua kännykästä musaa kotiteatterin kunnollisen vahvistimen ja kaiuttimien kautta.
Viimeisin ostos oli 2 paria lisää samoja ulkoilu/vaellushousuja jollaisen olin juuri muutamaa päivää aiemmin ostanut.
Kyseessä oli tuntematon merkki joten olin uskaltanut lisätä tilaukseen vain yhden parin kokoa L vaikka housut näyttivät täsmälleen sellaisilta kuin halusin ja 29€ hinta oli naurettavan halpa materiaaliin (mm. Cordura) nähden.
Aiempien verkkokauppakokemusten perusteella oletin että joko lahje on 10cm liian pitkä mutta vyötärö ok tai vyötärö on niin tiukka L-koosta huolimatta etten saa edes nappia kiinni (ja mahdollisesti lahje sittenkin liian pitkä)
Ihme tapahtui ja housut olivat kuin räätälillä minulle tehdyt. Postikulujen takia olisi ollut älytöntä ostaa vain yksi pari lisää joten niitä on sitten kolme paria. No, tällaista ihmettä ei ihan heti kuitenkaan osu kohdalle.
Jos ei apteekkitilausta oteta huomioon, nii ostin marraskuussa sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Meni hermo taas faktaan että vaikea löytää lämmintä, vedenpitävää ja hyvännäköistä takkia syksyn säille.
Ikuisuus ongelma koska en halua kulkea ns. lenkki/ulkoiluasussa
Minulla on kaksi maiharimallista täysin vedenpitävällä ja hengittävällä kalvolla varustettua takkia.
Didricssonin kokimusta vuorillinen (myös ohuempi syysmallinen) ja Beretta-metsästystakki joka on kuitenkin hillitty tummanvihreä ruskeilla koristeilla.
Kumpikaan ei näytä miltään lenkki- tai edes laskettelutakilta vaan ihan "tavalliselta" maiharilta joista hupunkin saa irrotettua.
Valitettavasti maihari näyttää olevan ainoa ei-urheilumallinen takki jota saa täysin vedenpitävällä (goretex etc) kalvolla.
Jos kirppisverkkokaupat lasketaan, niin öljyvärimaalauksen. Sitä ennen uutena kuvataiteisiin liittyvän kirjan.
Talvitakin, tekountuvaa. Oli tarjouksessa 199e ovh, nyt 59e, Icepeak. On ollut hyvä, tykkään kovasti ja todella lämmin ja kivan värinen.
Nyt, yli 7-kymppisenä Transsendenttisen Meditaation harrastajana ostin ekan luistimien teroitusvekottimen (Edge Again, 36 euroo).
🚴