Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Yritin ostaa keikkalippua ulkomaille mutta nettikauppa ei englanniksi vaikka aspassakin niin minulle väittivät kun soitin. Samaa lafkaa kuin suomen lipun myyjät mutta ei voi täältä ostaa, ihmeellistä tänä päivänä. Ei sitten mennä keikalle kun ei saa tyhmä ostettua lippua :(
Katselin erästä taittopyörää netistä liian kauan. Yksi oli vielä, mutta en ostanut heti. Niinpä se meni. Mistä saisi edullisen 1-3-vaihteisen taittopyörän? Yllättävän vaikea löytää.
Vaimon tilasin, on pahasti myöhässä, pelkäämpä että postin jäljiltä tulee piloille pantuna.
Melkein kaiken tilaan Saksan Amazonista.
Juuri tuli sähköpöytä sieltä. Puolella hintaa Suomeen nähden.
Kuivaruokaa ja vaatteita myös tulee tilailtua.
Suomen kaupat on vaan liian kalliita.
Uimapuvun. sitä ennen ostin nastakengät
Pleikkari vitoseen mustat kuoret.
Vierailija kirjoitti:
Yritin ostaa keikkalippua ulkomaille mutta nettikauppa ei englanniksi vaikka aspassakin niin minulle väittivät kun soitin. Samaa lafkaa kuin suomen lipun myyjät mutta ei voi täältä ostaa, ihmeellistä tänä päivänä. Ei sitten mennä keikalle kun ei saa tyhmä ostettua lippua :(
Mikä nettikauppa? Jos voitais auttaa sua jotenkin? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nettikauppa? Jos voitais auttaa sua jotenkin? :)
Verti music halliin menisin keikalle Berliiniin mutta kun alkaa ostaa on line lippua siinä kaikki on saksaksi vaikka kun sivuston evästeet pitää hyväksyä sen sivun alalaidassa sai kielen vaihdettua englanniksi niin vain ne eväste valinnat oli englanniksi mutta itse nettikauppa edelleen saksaksi. Ja minulla ei ole luottokorttia joten olen yrittänyt selvittää muita maksukeinoja mutta saksalaiset asiakaspalvelijat eivät ole tänään olleet kovin kekseliäitä. Liput on jo varmaan loppuneetkin :(
Kynsileikkurin ja monitoimityökalun. Suomalaisesta verkkokaupasta
Xbox Game Pass for console, eli se halvempi gamepass jolla saa pelejä, muttei voi pelata onlinessa pelejä muita vastaan. Sitä en kyllä kaipaakaan, joskus pelannut mutta jonnet pilaa sen esim. autopeleissä ajamalla tahallaan täysiä päin niin että lentää autoineen syvälle metsään kolarin voimasta :/
Koska en kalasta, niin en ole myöskään ostanut ikinä mitään verkkokaupoista.
10 kerää alpakkalankaa ja sukkapuikot. Meinaan tehdä sukkia ja lapasia itselleni talveksi. Myös risiiniöljyä jota käytän ripsiin, kulmiin ja ihonhoitoon. Juuri lähdössä paketteja hakemaan.
Vierailija wrote:
Melkein kaiken tilaan Saksan Amazonista.
Juuri tuli sähköpöytä sieltä. Puolella hintaa Suomeen nähden.
Kuivaruokaa ja vaatteita myös tulee tilailtua.
Suomen kaupat on vaan liian kalliita.
Paljonko menee tullimaksuihin?
Vanhan lasiesineen aurinkopullon,