Mitä ostit viimeksi verkkokaupasta itsellesi?
Minä ostin tänään sellaisen laitteen, jolla saa mustapäät imettyä nenästä :D
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
Afrikan tähden kärkkäiseltä.
Saako sitä vielä vanhana kunnon alkuperäisenä vai pelkästään canceloituna versiona?
Minä ostin uuden lieden ja näytön kaksi viikkoa sitten isosta suomalaisesta verkkokaupasta..... Tyytyväinen olen, varsinkin palvelun nopeuteen ja edulliseen hintaan. 23 vuotta vanha liesi sanoi itsensä irti ja uusi oli keittiössä neljässä vuorokaudessa. Ja niistä 2 oli viikonloppua....
Vartti sitten tilasin lumilautailuhousut, jotka tulevat käyttöön viikonloppuna + ens viikolla Rukalla.
Edellinen tilaus tuli juuri eilen Salsasta kotiovelle - juomaa ko. matkalle ja neljäksi kuukaudeksi eteenpäin.
Penisrenkaan ja litran liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
20 kpl kuulokkeita Kiinasta.
Itsellesi? Mitä ihmettä teet tuollaisella määrällä kuulokkeita? Eikö yhdet kunnolliset riittäisi?
Adlibriksestä kolme lukuromaania ja yhden käsityökirjan.
Italiasta erään laatumerkin lenkkarit, hintan jäi tällä kertaa kivasti alle tonnin.
Kahvaautomaatin puhistustaplettia
Ostin kumimatot ulkomailta tuotuun autoon, siinä on vielä plyyshimatot lattialla. Halpikset ostin, jos ne kuluu puhki pian niin ehkä pitää sitten ostaa 3 kertaa kalliimmat merkkimatot.
50 cm musta dildo. Imukupeilla.
Äitiysvaatteita kun halvalla sai, tulivat toki tarpeeseen
Kim Kardashianin hajuveden (jo toinen pullo tuota samaa hajuvettä, kun oli niin hyvä tuoksu)
His Dark Materials kirjat