Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee kyllä aloitteen, jos on kiinnostunut

Vierailija
23.02.2021 |

?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo-aikakaudella riskit ovat melkoiset. Moni ei uskalla. Työpaikka on kiva olla, ja äkkiäkös se lähtee, jos saa maineen ahdistelijana.

Pitääkö se aloite sitten tehdä kourimalla ja puhumalla suoraan jotain seksijuttuja? Normaalisti juttelu ei taatusti johda yhtään minkäänlaisiin sanktioihin.

jo väärä katse voi aiheuttaa metoon. nainen voi ahdistua siitäkin, että nainen ajattelee miehen ajattelevan väärin ja metoohan siitäkin tulee

Vierailija
82/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epätoivoiset naiset tekevät alotteita.

Olen ylpeä aloitteestani, nykyisin 5-henkinen ydinperhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein naisen pitää tehdä itseään jollain tapaa tykö ja antaa vihjettä avoimuudesta nähdä, ennen kuin mies ehdottaa mitään jotain kautta tuntemalleen naiselle.

Näin se menee. NAINEN: anna signaali että sopii lähestyä!  Hakeudu jutulle, katsele kiinnostuneena silmiin hiuksia sormien ympärille kieputellen, kosketa kevyesti jollai tapaa (esim. sipaise lihaksikasta käsivartta) jne. 

Pelkkä hymyily ja normaali jutustelu ei riitä, koska niihin ei sisälly kutsusignaalia.

Vierailija
84/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies kiinnostaa niin avoimesti katson häntä ja hymyilen, siinä minun aloite. Yleensä tulee vastakaikua. Joskus kuitenkin ihan vain muuten tulee katsottua jolloin se voidaan väärin tulkita kiinnostukseksi.

Mitä alapeukutatte?!

Vierailija
85/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahdollisuus lähestyä vain, jos nainen on kontaktissa minuun. Eleistä sitten on helpompi lähestyä. Silmäpeli on itselleni luontevampaa, kuin suoraan lähestyminen.

T: Mies alle 30v

Vierailija
86/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä ainakin arvostan naista, joka tietää, mitä haluaa ja myös näyttää sen. Joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä prinsessa jää ilman.

Vierailija
87/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juurikin näin. Tämä siis ihan omakohtaisella kokemuksella eli kun kiinnostavasta miehestä ei kuulu niin hän ei ole joutunut sairaalaan eikä ylitöihin ja on aivan turhaa olla itse se aktiivinen osapuoli. Kiinnostus ei ole molemminpuolista.

Vierailija
88/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä ainakin arvostan naista, joka tietää, mitä haluaa ja myös näyttää sen. Joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä prinsessa jää ilman.

Todellisuudessa asia on kuitenkin ihan toisin eli se draamaileva prinsessa saa hätistellä kiinnostuneita miehiä kimpustaan kun taas helppo ja rento nainen saa olla yksin.

Vierailija
89/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dislikettäjät ovat varmaan naisia, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien mieleen?

Mitä dislikettävää siinä on, kun kertoo oman kantansa?

Jotain järkeäkin peukutuksien käyttöön.

T: Tätä ennen kommentoimaton

Vierailija
90/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa asia on kuitenkin ihan toisin eli se draamaileva prinsessa saa hätistellä kiinnostuneita miehiä kimpustaan kun taas helppo ja rento nainen saa olla yksin.

No miksei se rento ja helppo nainen tee aloitteita itse?

Vierailija
91/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies kiinnostaa niin avoimesti katson häntä ja hymyilen, siinä minun aloite. Yleensä tulee vastakaikua. Joskus kuitenkin ihan vain muuten tulee katsottua jolloin se voidaan väärin tulkita kiinnostukseksi.

Mitä alapeukutatte?!

Arvelen, että vaikutat omahyväiseltä dislikettäjien mielestä. Itse en dislikettänyt, mutta vähän ajattelin noin kuin sanoin.

Vierailija
92/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekee aloitteen, voi hän tehdä myös lopetteen.

Vierailija
93/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenne on sellainen, ettei hän saa ketään.

Yksipuolinen ihastuminen, kun ei johda mihinkään.

Vierailija
94/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä myöskään naista tekemästä aloitetta 😊

Yhdessä jo 30 vuotta.

Vierailija
95/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä, miten noissa fb:n sinkkuryhmissä tapahtuu yhtään mitään kun kaikki ilmoittavat kyselyissä etteivät ole koskaan saaneet viestejä keltään.

Vierailija
96/96 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain epätoivoiset naiset tekevät alotteita.

Epätoivoiset naiset jäävät yksin, koska eivät tee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi