Mies tekee kyllä aloitteen, jos on kiinnostunut
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vain epätoivoiset naiset tekevät alotteita.
Olen ylpeä aloitteestani, nykyisin 5-henkinen ydinperhe
Vierailija kirjoitti:
Usein naisen pitää tehdä itseään jollain tapaa tykö ja antaa vihjettä avoimuudesta nähdä, ennen kuin mies ehdottaa mitään jotain kautta tuntemalleen naiselle.
Näin se menee. NAINEN: anna signaali että sopii lähestyä! Hakeudu jutulle, katsele kiinnostuneena silmiin hiuksia sormien ympärille kieputellen, kosketa kevyesti jollai tapaa (esim. sipaise lihaksikasta käsivartta) jne.
Pelkkä hymyily ja normaali jutustelu ei riitä, koska niihin ei sisälly kutsusignaalia.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies kiinnostaa niin avoimesti katson häntä ja hymyilen, siinä minun aloite. Yleensä tulee vastakaikua. Joskus kuitenkin ihan vain muuten tulee katsottua jolloin se voidaan väärin tulkita kiinnostukseksi.
Mitä alapeukutatte?!
Mulla on mahdollisuus lähestyä vain, jos nainen on kontaktissa minuun. Eleistä sitten on helpompi lähestyä. Silmäpeli on itselleni luontevampaa, kuin suoraan lähestyminen.
T: Mies alle 30v
Itse miehenä ainakin arvostan naista, joka tietää, mitä haluaa ja myös näyttää sen. Joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä prinsessa jää ilman.
Se on juurikin näin. Tämä siis ihan omakohtaisella kokemuksella eli kun kiinnostavasta miehestä ei kuulu niin hän ei ole joutunut sairaalaan eikä ylitöihin ja on aivan turhaa olla itse se aktiivinen osapuoli. Kiinnostus ei ole molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä ainakin arvostan naista, joka tietää, mitä haluaa ja myös näyttää sen. Joku vaikeasti tavoiteltavaa esittävä prinsessa jää ilman.
Todellisuudessa asia on kuitenkin ihan toisin eli se draamaileva prinsessa saa hätistellä kiinnostuneita miehiä kimpustaan kun taas helppo ja rento nainen saa olla yksin.
Dislikettäjät ovat varmaan naisia, jotka kuvittelevat olevansa kaikkien mieleen?
Mitä dislikettävää siinä on, kun kertoo oman kantansa?
Jotain järkeäkin peukutuksien käyttöön.
T: Tätä ennen kommentoimaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa asia on kuitenkin ihan toisin eli se draamaileva prinsessa saa hätistellä kiinnostuneita miehiä kimpustaan kun taas helppo ja rento nainen saa olla yksin.
No miksei se rento ja helppo nainen tee aloitteita itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies kiinnostaa niin avoimesti katson häntä ja hymyilen, siinä minun aloite. Yleensä tulee vastakaikua. Joskus kuitenkin ihan vain muuten tulee katsottua jolloin se voidaan väärin tulkita kiinnostukseksi.
Mitä alapeukutatte?!
Arvelen, että vaikutat omahyväiseltä dislikettäjien mielestä. Itse en dislikettänyt, mutta vähän ajattelin noin kuin sanoin.
Jos mies tekee aloitteen, voi hän tehdä myös lopetteen.
Ap:n asenne on sellainen, ettei hän saa ketään.
Yksipuolinen ihastuminen, kun ei johda mihinkään.
Mikään ei estä myöskään naista tekemästä aloitetta 😊
Yhdessä jo 30 vuotta.
Ihmettelen kyllä, miten noissa fb:n sinkkuryhmissä tapahtuu yhtään mitään kun kaikki ilmoittavat kyselyissä etteivät ole koskaan saaneet viestejä keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vain epätoivoiset naiset tekevät alotteita.
Epätoivoiset naiset jäävät yksin, koska eivät tee aloitteita.
jo väärä katse voi aiheuttaa metoon. nainen voi ahdistua siitäkin, että nainen ajattelee miehen ajattelevan väärin ja metoohan siitäkin tulee