Porraskäytävässä mm. lastenvaunut kielloista huolimatta. Mitä voin tehdä?
Otin yhteyttä isännöitsijään, joka ei tee asialle mitään, vaikka kyse on paloturvallisuudesta.
Otanko yhteyttä johonkin palolaitoksen yksikköön?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä rapussa syttyisi tulipalo?
Joku vaikka tuikkaa ne mammojen rattaat tuleen?
Pasko sinne, tai jos sulla on kotieläin (kissa, koira yms), niin laita sen tuotoksia. Etenkin kissanpaska haisee kun mätä raato.
Rattaat maksaa päälle 1000 euroa. Ei autoakaan saa tuhota, vaikka se on pysäköity väärin. Miksi et soita ovikelloa ja sano, että rattaat häiritsevät sinua?
Vierailija kirjoitti:
Rattaat maksaa päälle 1000 euroa. Ei autoakaan saa tuhota, vaikka se on pysäköity väärin. Miksi et soita ovikelloa ja sano, että rattaat häiritsevät sinua?
Oletko idiootti. Meinasitko että ap pimpottelee kaikki ovet läpi ja kyselee että säilytättekö rattaita rappukäytävässä? Rappukäytävässä ei lain mukaan saa säilyttää mitään ylimääräistä. Rattaat vaan käytävästä pihalle mikäli ihmisille ei asia mene perille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse häiritsemisestä. Miksi joillain pitää saada olla oikeus rikkoa lakia?
Itse väänsin lämpimät krapulapaskat yksiin vaunuihin.
Kuka näitä kyttäämisiä ja provoja jaksaa...?
Minun ykkösharrastukseni on väijyä vaunuihin kajoajia rappukäytävässä pesismailan kanssa. On moni mummo mennyt kalpeaksi kun olen ilmestynyt varjoista mailan kanssa kysymään millä oikeutuksella ollaan liikkeellä... :)
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011284936.html
Lastenvaunut sytytettiin kerrostalon rappukäytävässä
Vihaako ihmiset lapsiaan niin paljon vai miksi haluaisi edesauttaa tulipaloriskiä oman asunnon läheisyydessä jossa on omat lapset? En tajua...
Lapsien hankkiminen on vapaaehtoista. Ei siihen kukaan ole pakottanut.
Ne voi tuhria ulosteella.