Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

Onkohan noilla lapsilla ollut joku hoitotäti tms? Nythän Estelle on tavallisessa koulussa, eli kotiopettajia ei voi olla. Mietin vain, että onko lapsille opetettu jotain kotona, kuten esim. kieliä tai muuta etukäteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että Ruotsin hovi käyttää hyvää valokuvaajaa näissä otoksissa. William ja Kate julkaisevat lähinnä Katen ottamia kuvia, jotka on suoraan sanottuna aika huonoja. Kukaan ei ilmeisesti kehtaa sanoa, että ammattikuvaaja osaisi paremmin.

Ehkä haluavat suojella lapsia? Kyllä he saavat vielä monta tilaisuutta poseerata ammattikuvaajille ja paparazzeillekin.

Ammattikuvaaja ei ole mikään paparazzi. Lähinnä on tullut vaikutelma, että he eivät oikein ymmärrä hyvälaatuisten kuvien merkitystä.

Eivät he edes ole ainoita. Tanskassa julkaisevat välillä ihan luokattoman huonoja kruununprinsessan ottamia kuvia lapsistaan. Ehkä kukaan ei tosiaan kehtaa sanoa, ettei ehkä kannattaisi.

• ylös 3
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla lapsilla ollut joku hoitotäti tms? Nythän Estelle on tavallisessa koulussa, eli kotiopettajia ei voi olla. Mietin vain, että onko lapsille opetettu jotain kotona, kuten esim. kieliä tai muuta etukäteen.

Miksi olisi? He käyvät koulua. Lastenhoitajia tietysti on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hame voisi olla pidempi. Ei mulla muuta.

Mitä ihmettä? 🤯

Palstalla on paljon lahkolaisia, joiden miehet käyttävät lapsia hyväkseen ilman seuraamuksia. Siitä tällaiset.

Ongelma on siis lahkolaiset, ei jonkun vaatteet.

Juuri näin.

Se, jolle vastasit

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat kuninkaallisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska he ovat kuninkaallisia.

Ja tämä vaikuttaa asiaan miten? Victoria itse oppi saksaa vasta koulussa, vaikka se on hänen äitinsä äidinkieli. Silvia ei puhunut äidinkieltään lapsilleen vaan huonoa ruotsia.

Tuossa perheessä ongelma on vaikea lukihäiriö. Ehkä lapset on saaneet siihen tukiopetusta, mutta siitä emme tiedä, koska emme tiedä kärsivätkö he siitä vai ei. Kuninkaallisuus ei tarkoita mitään superkykyjä.

• ylös 11
  • alas 0
Söpö pariskunta

Ihanaa, että Victoria sai Danielinsa. Sopivat niin hyvin toisilleen ja ovat aina niin reippaita, raikkaita ja nätisti käyttäytyviä ja lapset samaten.

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Söpö pariskunta kirjoitti:
Ihanaa, että Victoria sai Danielinsa. Sopivat niin hyvin toisilleen ja ovat aina niin reippaita, raikkaita ja nätisti käyttäytyviä ja lapset samaten.

Totta, mutta tuo raikkaita oli vähän hassusti sanottu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Söpö pariskunta kirjoitti:

Totta, mutta tuo raikkaita oli vähän hassusti sanottu.

Raikkaita = hyvinsäilyneitä ikäisekseen.

Vierailija

Mun mielestäni hiuksia saisi lyhentää 5-10 senttiä. Latvat näytää hapsuuntuneilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni hiuksia saisi lyhentää 5-10 senttiä. Latvat näytää hapsuuntuneilta.

Samaa mieltä. Hiukset on muissakin kuvissa ohentuneita latvaa kohden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti tyttö, mutta noissa uusissa kuvissa hymy on jo vähän teennäinen. Hän alkaa olla "siinä iässä", että poseeraaminen ei aina olekaan kivaa.

Tietenkin hän on hymyillyt siksi, että kuvataan, mutta minusta nuo ovat valloittavia eivätkä teennäisiä.

Minusta tuo ei ole Estellen normaali hymy vaan jotenkin tietoista poseeraamista.

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Estelle haluaa kasvattaa hiuksia - tai sitten ei ole käynyt korona-aikana kampaajalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nätti tyttö, mutta noissa uusissa kuvissa hymy on jo vähän teennäinen. Hän alkaa olla "siinä iässä", että poseeraaminen ei aina olekaan kivaa.

Tietenkin hän on hymyillyt siksi, että kuvataan, mutta minusta nuo ovat valloittavia eivätkä teennäisiä.

Minusta tuo ei ole Estellen normaali hymy vaan jotenkin tietoista poseeraamista.

No sekin on  taito ja kuninkaalliselle pakollinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Hiukset on muissakin kuvissa ohentuneita latvaa kohden.

Minä myös yllätyin että noin huonosti laitetut hiukset. Kannattaisi leikata tai pitää ainakin kiinni jos niihin ei saa piipattua sellaisia sannamarinkestokiharoita latvoihin.

Vierailija

Estellen suu hymyilee, silmät eivät. Vasta viimeisessä kuvassa näkyy vanha, tuttu Estelle.

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hame voisi olla pidempi. Ei mulla muuta.

Mitä ihmettä? 🤯

Palstalla on paljon lahkolaisia, joiden miehet käyttävät lapsia hyväkseen ilman seuraamuksia. Siitä tällaiset.

Kuninkaalliseen etikettiin kuuluu aina polvipituiset hameet. Tuo on vesirajahame.

Myös hiukset olisi voinut tasoittaa, ovat todella kuluneen näköiset. Pääasia kuitenkin, että luonne lapsella on hyvä ja hän nauttii esiintymisestä.

Sivut