Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei usko, että olen ahdistunut

Vierailija
23.02.2021 |

Olen vaan niin väsynyt kaikkeen, etten jaksa edes itkeä näitä fiiliksiä ulos. Ennen tein meille ruokaa monta kertaa päivässä ja hoidin muutenkin kotia. Viime viikkoina ahdistus on ollut niin kovaa, että töistä kotiin tullessani istun vaan alas ja yritän rauhoittua, kunnes on aika mennä pyörimään unettomana sänkyyn ja nousta taas aamulla rättiväsyneenä. Yhtenä päivänä meltdownasin töistä kotiin päästyäni totaalisesti ja itkin koko illan. Välillä ahdistaa niin paljon, että oksentelen, joskus saan paniikkikohtauksia.

Syitä tähän on kai paljonkin. Minulle rakas henkilö kuoli läsnäollessani loppuvuodesta, olen aloittanut uudessa työpaikassa jossa työilmapiiri on hirveä. Töihin ja kotiin ajaminen tai ylipäänsä rattiin istuminen ahdistaa, koska olen alkanut pelätä ajamista aiemman onnettomuuden vuoksi.

Miehen mielestä olen ärsyttävä, hoidan asiat huonosti enkä yritä tarpeeksi. En vaan tiedä, millä saan hänet ymmärtämään. Tää on sairasta, mutta tavallaan toivoisin olevani jotenkin fyysisesti sairas, jotta miehen olisi ulkopuolisena helpompi ymmärtää. Häneltä ei heru minkäänlaista empatiaa, pelkkiä inhoavia katseita, ikäänkuin en jo vihaisi itseäni tarpeeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan käynyt lääkärissä? Näytä miehelle lääkärintodistus.

2/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeongelmanne on varmasti tuon ahdistuksen takana. Usein selittämätöntä ahdistusta tuntee ihminen, joka on loukussa omassa elämässään.

Olet väärässä työssä ja väärässä parisuhteessa. Korjaa nuo, niin ahdistuskin jää pois.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö terapiassa tai oletko millään tavalla hoidon piirissä? Kuulostaa siltä, että sairasloma voisi tehdä sulle hyvää, joten jos ei ole hoitokontaktia, niin soita työterveyteen.

Vierailija
4/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ikävää, että et saa puolisoltasi tukea. Kannattaa miettiä, miksi olet tuossa parisuhteessa. Mutta kaikkein tärkeintä on kuitenkin nyt hankkia itsellesi apua. Oireesi ovat jo vakavat ja olet pahasti ylikuormittunut. Älä jää odottelemaan miehen hyväksyntää tilanteellesi vaan ota ohjat omiin käsiisi ja hae apua.

Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miehesi irvailee sinun pahalle ololle!? Kannattaisi hakea apua. Ja miettiä ehkä tuota suhdettakin uudestaan.

Vierailija
6/6 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Sinun tilanne on stressaava.Ei ole ihme että ahdistaa.