Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telua lähettää edelleen laskuja, vaikka suljin liittymäni jo kauan sitten

Vierailija
23.02.2021 |

Viime loka- ja marraskuun maksettuja laskuja velkoo uudestaan. Täh??..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soittaisin aspaan, en kyselisi palstalta.

Vierailija
2/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhteydenotto firmaan tuottaa paremman tuloksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan se Telian aspa täälläkin päivystää...

Vierailija
4/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun tää ei lopu... Ovat lähettäneet jo monta muutakin laskua liittymän sulkemisen jälkeen ja olen niistä soitellut ja niissä on ollut säätämistä.. haluan kuulla onko muilla ollut ongelmia Telian liittymän sulkemisen kanssa...

Vierailija
5/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittääkö ne huijata siinä toivossa että olen huonomuistinen vanhus joka kiltisti maksaa kaikki laskut jotka luukusta tipahtaa?...

Vierailija
6/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinul SULKEMINEN mitään laskujen tuloa lopeta. (eli laitoit puhelimen kiinni) SInun pitää IRTISANOA se liittymän palvelusopimus palveluntarjoaltasi....

Vierailija
7/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinul SULKEMINEN mitään laskujen tuloa lopeta. (eli laitoit puhelimen kiinni) SInun pitää IRTISANOA se liittymän palvelusopimus palveluntarjoaltasi....

Vaihdoin Elisalle ja niitten piti tehdä tämä puolestani...

Vierailija
8/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että olet maksanut nuo laskut oikein ja ajallaan? 

Ei ollut itselläni ongelmaa, kun vaihdoin Telialta Elisalle. 

Vierailija
9/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että olet maksanut nuo laskut oikein ja ajallaan? 

Ei ollut itselläni ongelmaa, kun vaihdoin Telialta Elisalle. 

Kyllä ne maksettuna Telian sivullani näkyy.

Vierailija
10/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs tee jos sinulla on vaikka ollut määräaikainen sopimus telian kanssa. Saat numerosi siirtymään halutessasi mutta maksat toiselle operaattorille määräajan loppuun asti.

Vierailija
11/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs tee jos sinulla on vaikka ollut määräaikainen sopimus telian kanssa. Saat numerosi siirtymään halutessasi mutta maksat toiselle operaattorille määräajan loppuun asti.

Numeronsiirto keskeytyy toiselle operaattorille keskeytyy automaattisesti, mikäli on määräaikainen sopimus.

Oletko saanut Elisalta laskua, onko sinulla Elisan vai Telian sim-kortti siellä luurissa. Mitä sinulta laskutetaan, puhelinliittymää, vai jotain muuta palvelua?

Vierailija
12/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Telialla niin kauan että siinä on kyllä kaikki määräajat jo umpeutuneet. No, kai mä sit soittelen ja säädän Telian kanssa hamaan tulevaisuuteen... mistään määräajoista ei kyllä oo ollu puhetta.

Vierailija
13/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeronsiirto keskeytyy toiselle operaattorille keskeytyy automaattisesti, mikäli on määräaikainen sopimus.

Oletko saanut Elisalta laskua, onko sinulla Elisan vai Telian sim-kortti siellä luurissa. Mitä sinulta laskutetaan, puhelinliittymää, vai jotain muuta palvelua?

Elisan kortti on puhelimessa ja sinne menee laskut tililtä automaattisesti.

Vierailija
14/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt tuli uudestaan jo maksetut laskut viime loka- ja marraskuulta.

Vierailija
15/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan kun ongelmat mun Telia-suhteessa alkoi siitä kun pistin bänks. Niin kauan kun olin asiakas, meni hyvin.

Vierailija
16/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu netin kautta oma Teliaan, näät sieltä kaikki teidot jos jotakin on maksamatta (vanha velka yms). Tai soitat suoraan aspaan ja valitat niin paljon että laittavat kaikki kii. 

Vierailija
17/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täl aukee uus liittymä kun vanha ei vaan skuleta.No mietin he irti sanoo mun liittymän se uusi ,nyt saan vanhalta outoi viestei..määräaika umpeutuu olevinaan toistaiseksi voim.olevaksi laitettu..en ole antanut lupaa,sitten välil tulee erilainen viesti loppu laskutetaan,sanoinkin kuinkahan tässä käy..uusi on toistaiseksi voim.oleva.Mietin siirrynkö pripeidin käyttäjäksi jo.

Vierailija
18/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutkun tää ei lopu... Ovat lähettäneet jo monta muutakin laskua liittymän sulkemisen jälkeen ja olen niistä soitellut ja niissä on ollut säätämistä.. haluan kuulla onko muilla ollut ongelmia Telian liittymän sulkemisen kanssa...

Ei Telian vaan Saunalahden laajakaistan. Lopetin joulukuun alussa , muutama päivä sitten tuli kolmen euron lasku , soitin aspaan ja seli seli , olen saanut irtisanomiskirjeetkin , mielenkiinnolla odotan maaliskuuta : D

Vierailija
19/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai entä jos ne laskuttaa näistä puheluista joita ihmiset näitten ihme vikalaskujen takia joutuvat maksamaan??..

Vierailija
20/20 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista, että viestit joissa epäillään minua jostain virheestä, saavat paljon peukkuja, sitten kun sanon että ei ole kyse siitä niin ehkä yksi-kaksi peukkuja, seuraava minuun kohdistuva epäily, monta peukkuja.. 😆 Mitä porukkaa täällä oikein liikkuu?