Missä ammattivalittaja?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Huono sisäilma ja kämpän pölyisyys aiheuttaa yskää.
Ei mua yskitä täällä ja on tämä tutkittu, eikä ole kosteutta löytynyt. Ap
Ammattivalittaja aloittaa kello 7. Jälleen menossa uhriutumisen ja muiden syyttelyvaihde. Jatkuu hamaan tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen pitkäaikaisen yskän syyksi paljastui ruoka-aine. Ikuinen yskä loppui, kun ko ruoka-aine jäi pois ruokavaliosta. Ilmeisesti jonkin sortin allergiasta kyse.
Mikä ruoka-aine? Ap
Minulla kaura, mikä juontaa sieni-itiöihin kun siinä kasvaa sellainen loinen. Eli home ja syksyinen metsä ärsyttää myös. Ei allergiaa mutta yliherkkyyttä. Jotkut ruokasienetkin pistää vatsan vääntelemään.
Meidän pojalla oli pari vuotta sitten n. puoli vuotta sitkeä yskä. Tutkittiin astmaa ym. Lopulta ei mitään löytynyt ja kesän tullen yskä lähti sitten pois. Ei ole tullut enää takaisin. Joskus yskimisestä voi tulla vähän sellainen maneerikin (yskiminen ärsyttää kurkkua, jolloin tuntuu että pitää yskiä lisää, kierre on valmis).
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen pitkäaikaisen yskän syyksi paljastui ruoka-aine. Ikuinen yskä loppui, kun ko ruoka-aine jäi pois ruokavaliosta. Ilmeisesti jonkin sortin allergiasta kyse.
Minullekin allergia aiheuttaa yskää. Se voi olla esim omena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt pakkasilla käyttänyt petivaatteet, peitot, tyynyt, patjat pihalla tuulettumassa ja tampannut ne kunnolla.
Oliko teillä eläimiä? Lapsi voi olla allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt pakkasilla käyttänyt petivaatteet, peitot, tyynyt, patjat pihalla tuulettumassa ja tampannut ne kunnolla.
Oliko teillä eläimiä? Lapsi voi olla allerginen.
Olen käyttänyt eikä ole mitään lemmikkieläimiä. Ap
Valis tunnistettiin jälleen ja pitää siksi hiljaiseloa