Lähikaupassani on poikkeuksellisen ystävällinen myyjä, kyseessä iso kauppa, antaisin mielelläni hänestä hyvän palautteen mutta minne osoittaa kiitos hyvästä työstä?
Aiemminkin olen ajatellut että hän on mainittavan hyvä asiakaspalvelija ja haluaisin välittää mielipiteen hänen pomolleen.
Tiedän hänen etunimensä ja voisihan kuvata että klo xx.xx hän työskenteli kassalla 8 esim.
Kaikkien olisi tärkeää saada hyvää palautetta työstään mutta arvostavaa on myös mainita hyvästä työntekijästä ylemmäskin ketjulle.
Miten asiaa kannattaisi hoitaa?
Kommentit (7)
Nettiin, ne palautteet lukee ainakin meillä esimiesasemassa olevat ja ketjutasollakin niitä saatetaan lukea.
Ja toki tuollaiset välittyy itse työntekijällekin. Jos siis haluat että esimies tietää, niin nettiin palaute, muuten kiittele suoraan myyjää kahden kesken.
Otat yhteyttä liikkeeseen palautelomakkeella tai sähköpostitse ja kerrot kehusi. Haepa Googlesta kaupan nimi paikkakunta tai kaupan nimi paikkakunta palaute: useimmilla liikkeillä on helppo keino ottaa yhteyttä ja kaupalla omat yhteystietosivut. S- ja K-ketjuilla on lomakkeet, joilla terveiset menevät pienillekin kaupoille. Voit palautteessa mainita varmuuden vuoksi jonkin tietyn päivän ja kellonajan, jolloin työntekijään työtehtävissä törmäsit.
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö netistä kauppiaan tiedot, esim. sähköpostiosoite?
Netissä on yleensä joku anna palautetta -kohta. Palaute ohjataan eteenpäin sieltä tarvittaessa.
Jos S-ketjun kauppa, tuosta listasta: https://asiakaspalaute.s-kanava.fi/palaute/ketjut/smarket/aitiopaikka
Jos K-ketjun kauppa, tuosta listasta: https://www.kesko.fi/asiakas/palaute/palaute-ruokakaupoille/
Loput löydätkin tuolla mainitulla kaupan nimi paikkakunta palaute tai kaupan nimi paikkakunta.
Myyjänä joskus oikein tekisi mieli sanoa kun hyvän ostotapahtuman jälkeen asiakkaat kiittelevät että laittakaa palautetta mutta en koskaan kehtaa.
T nainen lihatiskiltä 34
Mistä johtuu että kun nuorempi nainen on kassalla niin se voi jutella iloisesti vanhempien ihmisten kanssa ja sitten kun kassalle tulee myyjän ikäinen mies niin se nainen on yleensä hiljainen eikä puhu mitään? Näin olen monesti todistanut. Kertokaappa naiset miksi.
Löytyisikö netistä kauppiaan tiedot, esim. sähköpostiosoite?