Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa mulle voimia lähteä huomenna väkivaltaisesta suhteesta

Vierailija
22.02.2021 |

Mä en jaksa enää olla tässä kulississa. Mies maalaa mustan valkoiseksi. Ei tunnista tekojaan. Ja se on niin mukava, ettei kukaan uskoisi. Huomenna mä pakkaan kamani, kun se lähtee töihin. Antakaa mulle voimaa, että mä myös lähden, kun se tulee takaisin. Mä en jaksa enää yhtään ylimääräistä päivää tätä paskaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna, av läskimammana olet helvettisi ansainnut.

Harmi, että sunlaisia ihmisiä on edes syntynyt.

Siinähän häviäjä harmittelet, mitään et asialle kuitenkaan voi.

Vierailija
22/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti kadu jos teet niin. Etenkin jos on lapsia, sulla on velvolllisuus tehdä noin. Josmeinaa tulla ikävä, niin palauta mieliin kipu ja teot mitä hän teki sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, oikea päätös! Ole jo lähtenyt ennenkuin tulee takasin..toivottavasti sulla on turvallinen paikka missä olla ja rakentaa uus elämä. Älä koskaan enää tapaa tätä entistä yksin missään olosuhteissa.

Vierailija
24/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Tästä tulee ihana kevät, sinun omasi.

Mutta älä missään nimessä jää odottamaan että hän tulee takaisin. Silloin kun hän tajuaa olevansa tulossa jätetyksi, ei ole enää mitään menetettävää eikä mitään syytä hillitä väkivaltaa. Suuttuu se kuitenkin, ei sitä asiaa voi esittää niin että se ei hänen egoaan loukkaisi. Lähtö on kaikkein vaarallisin hetki, tee se yksin ja hyvissä ajoin.

Soittelet sitten viimeisen kerran turvasta ja selität tilanteen. Tai kirjeellä. Olinpaikkaa älä kerro vaikka lupaisi mitä.

Vierailija
25/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin voi mennä suoraan.

Vierailija
26/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut että väkivaltaista ihmistä pitää paeta kotoa silloin, kun hän ei ole kotona. Muuten saattaa käydä kimppuun. Lähde siis kun miehesi ei ole kotona. Voitte kyllä vaikka soitella sit kun olet jossain poissa hänen fyysisestä vaikutuspiiristä.

Vierailija
27/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea näin paljon asiallisia ja tukevia kommentteja! Kyllä mä haluan hyvästit sanoa. En pystyisi lähtemään sanomatta sitä päin naamaa. Jäisi kaivelemaan pitkäksi aikaa. Sen jälkeen voin jättää vastaamatta puhelimeen.

Vierailija
28/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua itse itsellesi hyvää.

Et ole vastuussa toisen ihmisen tunteista.

Vierailija
29/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkää ei tarvii katella väkivaltasta kumppanii. Sie pystyt siihen. ¡Vamos!

Vierailija
30/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana lukea näin paljon asiallisia ja tukevia kommentteja! Kyllä mä haluan hyvästit sanoa. En pystyisi lähtemään sanomatta sitä päin naamaa. Jäisi kaivelemaan pitkäksi aikaa. Sen jälkeen voin jättää vastaamatta puhelimeen.

Onko väkivaltainen?

Kannattaa miettiä tarkkaan, missä ne hyvästit sanoo.

Julkinen paikka mieluummin kuin joku suljettu tila tai toisen koti.

Vierailija
31/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna miettisin vielä tuota face to face lähtemistä tosi tarkkaan. Voit hyvästellä kyllä muulla tavalla ja tehdä selväksi että lähdit tällä tavoin koska pelkäsit väkivaltaa.

Vierailija
32/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähdet. Älä edes harkitse muuta.

Vierailija
33/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, että etkö osaa suojella itseäsi. Hakeudut heippoja sanomaan väkivaltaiselle ihmiselle? Missä te tapaatte?

Pikkusen arveluttaa.

Vierailija
34/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun tulee omaan (=vuokra) uuteen kotiin ja ovella on vastassa vain ihana rauha, joka jatkuu...ei huutoa, haukkumista, nälvimistä, kiusaamista....rauha, joka jatkuu...kiitän häntä siitä, että opetti minut olemaan yksin ja nauttimaan elämästä näin!

Vierailija
35/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei!!

Olet ihan liian kiinni. Olet ihan riipuksissa.

Haluat tavata.

Jos tapaat, niin ota joku tueksesi tai tapaa kahvilassa.

Miten teidän suhde toimii? Manipuloiko tuo toinen sinut jäämään siihen suhteeseen? Onko sinulla ihan selvät ajatukset vai alatko miellyttämään sitä toista?

Mitä sinä haluat?

Vierailija
36/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää oppia tuntemaan itsesi naisena kokonaisvaltaisesti ja ymmärtämään tätä maailmaa syvällisesti.

Et ole yksin kyseessä on yheiskunnallinen ongelma ei yksilötasoinen. Miten asiasi muuten ovat?

Hae apua, lähde nopeasti, älä alistu. Kunnioita ja rakasta itseäsi, etsi työvälineitä siihen.

Eron jälkeen tee voimavaroja tuottavia asioita. Hae voimaa ja tukea muista naisista.

Pidätkö eläimistä tai lapisista? Vietä niiden kanssa aikaa ja käy luonnossa.

Tee jokin myönteinen elämänmuutos koronan sallimissa rajoissa, repäise.

Ansaitset parempaa!

Voimia!

Vierailija
37/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Et tule katumaan. Edessä on elämäsi ihanin kevät ja kesä. Mutta lähde salaa, älä jää kasvotusten selittelemään. Selitykset ehtii hoitaa myöhemmin, nyt on tärkeintä tehdä se repäisy, ja päästä turvaan ensin.

Vierailija
38/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Sinun elämäsi. Ole siinä hyvillä mielin pääosassa.

Olet arvokas. Toimi hyvin itseäsi kohtaan.

Vierailija
39/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hyvästit kannattaisi hoitaa sanattomasti jo aiemmin, vaikka halaamalla tai kädestä ottamalla, jos ei itse kestä muuten. Jos on jo lähdössä, sitä ei kannata riskeerata kasvokkain sanomisella väkivaltaisen ihmisen kanssa, koska olisit altavastaaja. Ei se toinen ehkä välitä edes siitä loppupeleissä, onko kasvokkain vai sanooko kaukaa. Muille sillä voi olla merkitystä, jolla on normaali tunne-elämä. 

Vierailija
40/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen päätät tai kysy mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi