Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?
Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?
Kommentit (402)
Ekasta rokotteesta vain hieman kipeä pistoskohta.
Toisesta rokotteesta, ei pistoskohtaan, vaan sen lähettyville, punoittava, hieman turvonnut ja arka ihoalue. Kesti muutaman päivän.
Minulla ei kummastakaan kerrasta mitään. Ei myöskään perheenjäsenillä. Täällä nuoret pääsevät 8 viikon välein rokotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla huimausta kolme päivää jonkin ajan kuluttua rokotteesta
Sama!
Molemmat saatu, ei niin mitään oireita kummastakaan. Edes käsi ei kipeytynyt.
Ekasta Pfizerista käsi kipeäksi vähäksi aikaa. Tokasta käsi varsin kipeäksi, ja pahimmassa vaiheessa liikerata sivusuunnassa oli aika olematon. Kun pistokohdan kipu alkoi hellittää, ilmaantui kipua saman puolen kainaloon, ilmeisesti imusolmukkeista johtuen. Sitä kesti kolmisen päivää. Viikon päästä rokotuksesta ei ollut enää mitään jäänteitäkään oireista. Yleisoireita ei tullut, paitsi tokasta hetkellinen väsymys joka saattoi johtua muustakin, kuumetta ei ollut.
Ekan piikin jälkeen olin väsynyt pari päivää. Pistosalue oli kipeä ja turvoksissa joitakin päiviä. Toisen piikin jälkeen oli päänsärkyä, en tiedä liittyikö se rokotukseen vai ei. Vähän oli kuumeinen olo, mutta ei kuitenkaan kuumetta. Käsi oli vähän kipeä ja kipu säteili ranteeseen asti. Näiden kahden piikin välissä yhdet kuukautiset jäi välistä ja seuraavat oli tavallista runsaammat.
Sain ensimmäisen annoksen Pfizer-rokotetta heinäkuussa. Sitä seurasi parin viikon unettomuus ja siihen liittyvä keinotekoinen virkeys, kuin olisi juonut espressoshotteja jatkuvasti. Iho oli myös poikkeuksellisesti jatkuvasti mystisillä mustelmilla.
Käsi perkeleen kipeä yhden vuorokauden ajan, kuten jokaisesta saamastani rokotteesta aina.
Kakkosrokote vielä saamatta.
Pfizerin rokotteesta ei tullut mitään niitä perinteisiä (kuumetta, vilunväreitä yms.) mutta pistokäsi meni ihan käyttökelvottomaksi. Parin tunnin sisään rokotuskohta alkoi kipeytyä ja seuraavaan aamuun mennessä käsi oli niin kipeä, etten pystynyt nostamaan sitä. Kauhulla odotan toista rokotetta, että tekeekö samanlaisen käsioireen :D
Ei mitään kummallakaan kerralla.
Kaksi rokotetta takana ja olen hyytymistekijätutkimuksissa useiden pinnallisten tukosten takia☹️
Kaksi kertaa Phizeriä pistetty ja molemmilla kerroilla pistokohta hieman kipeytyi. Vähän kuin joku olisi lyönyt olkapäähän. Mitään muita oireita ei tullut.
Ekan jälkeen tunteroisen paleli illansuussa, olin just tullut pitkältä lenkiltä. Rokotteen sain puolenpäivän aikoihin. Tokan jälkeen ei mitään.
1 Pfizer saatu. Käsi oli vähän arka päivän verran.
Odotan että kakkospiikin jälkeen päähän kasvaa antennit ja wifiyhteys toimii nopeammin kuin ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen annoksen Pfizer-rokotetta heinäkuussa. Sitä seurasi parin viikon unettomuus ja siihen liittyvä keinotekoinen virkeys, kuin olisi juonut espressoshotteja jatkuvasti. Iho oli myös poikkeuksellisesti jatkuvasti mystisillä mustelmilla.
Minullakin on unettomuutta. Saatan herätä jo aamukahdelta enkä välttämättä saa unen päästä enää kiinni. Olosuhteet, elintavat tms eivät ole muuttuneet ja siksi luulen, että unettomuuteeni johtuu rokotteesta. Voi toki olla sattumaakin.
Kuukautiskierto meni sekaisin. Viimeisimmät alkoivat noin kahden viikon kuluttua siitä, kun edelliset olivat päättyneet. Normaalisti väli on suunnilleen neljä viikkoa. Lisäksi vuoto on runsaampaa kuin aiemmin.
Modernan ekasta annoksesta käsi todella kipeä ja kuukautismuutoksia.
Toinen rokote tekikin oireita sitten vinon pinon, käsi tosi kipeä, vilunväristyksiä ja 12h rokotteesta nousi 39-asteen horkkainen kuume, pahoinvointi ja rokotekäden puoleinen korva lukkiutui täysin. Kuume laski reilussa vuorokaudessa, korva edelleen lähes kuuro 2 vkoa rokotteesta. Humisee ja olo on kuin olisi jossain kuplassa. Lääkärissä käyty eikä mitään syytä lukolle ole toistaiseksi löytynyt. Haittaa normaalia elämää ja työtä aika tavalla. Ikinä en olisi ottanut, jos olisin nämä haitat etukäteen tiennyt. Olen täysin perusterve eikä korvissa koskaan ollut mitään vastaavaa, ei edes korvatulehduksia lapsena.
Toinen rokotus saatu 12.8., tuli käsi kipeäksi, seuraavana päivänä pienen kävelyn jälkeen aivan jyrän alle jäänyt olo. Sitten ei mitään, mutta nyt tajusin että rokotuskäsi on taas kipeä, rokotuskohdassa ei näy mitään mutta sellaista outoa hermosäryn oloista särkyä koko kädessä.
1 phizer otettu ja toista en ota. Jalkaan tuli purppura ruhjeita ja lähes kellontarkat menkat on myöhässä. Muutaman päivän olin myös ihan kuutamolla - liekö rapsahtanut pieni suoni päässäkin.
Kaksi Pfizer-Biontech-rokotetta takana, molemmista kipeytyi käsivarsi jonkin verran. Meni ohi 24 tunnissa. Muuten ei mitään oireita.