Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen JO SAANUT? Millaisia oireita? Vai oliko mitään?

Vierailija
22.02.2021 |

Palstalla öyhötetään että siihen kuolee tai halvaantuu, joten voisiko OIKEASTI asiasta tietävät eli ne ROKOTETUT kertoa että tuliko oireita ja jos, niin mitä?

Kommentit (402)

Vierailija
361/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka annos Modernaa saatu, tuli viikon flunssa sen jälkeen. Pistoksen jälkeen käsi vähän hellänä. Kuukautiset tuli aiemmin tai ns välivuoto jota ei ole ikinä ennen tapahtunut. Jonkun aikaa nenänpäätä kihelmöi ja ajoittainen huimaus on jatkunut. Vaikea sanoa mistä nuo oireet tuli, mutta ei ole aiemmin ollut. Toinen annos jäi ottamatta kun en töistä siihen päässyt. Teinitytölleni en vielä suositellut rokotetta, vaikka muutoin ollaan rokotemyönteisiä. Jään nyt seuraamaan tätä ketjua.

Vierailija
362/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rokotetta saatu. Kummastakin tuli käsi vähän kipeäksi. Otin yhden banadolin, vaikka ehkäpä olisin selvinnyt ilmankin. Aivan normaalisti pystyi toimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita, paitsi pistoskohdan kipu ja särky seuraavana päivänä, mutta se tulee ainakin mulle ihan kaikista piikeistä. Tytär 19v sama juttu. Äiti 75v sama juttu. Toinen kierros tulossa, niin siitä en osaa sanoa.

Vierailija
364/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni kaksi Pfizerin rokotetta saatu. Kummallakaan ei mitään muita oireita kuin pistoskohdan pieni kipu parin päivän ajan.

Vierailija
365/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymys,olisin voinut nukkua pystyyn. Kunnon Rytmihäiriöt jotka kesti pari päivää. Päänsärky ja koko selkä oli viikon kipeä. Toista rokotetta en ole saanut vielä. Saa nähdä mitä silloin on edessä, koska toinen piikki on ollut se, joka on rokotetuille aiheuttanut pahemmat oireet.

Sain oireita ekasta, en enää tokasta.

Olin tosin sairastanut jo lievän koronan aiemmin.

Vierailija
366/402 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, että just mulle tuli vakavia oireita, kun olisin halunnut molemmat rokotteet. Hyvä se on täällä kehuskella, ettei itselle tullut mitään. Ei paljon lohduta. En oo aikaisemmin saanut sivuvaikutuksia rokotteista tai lääkkeistä. Olen hoikka ja terve. En ole edes allerginen millekään. Nyt jatkuu sit tää maskipuljaaminen ja muu ja saa pelätä millon saa sen koronan... lohdutuksen sanoja kellään?

Vierailija
367/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen varmaan sata toisen koronarokotteen saanutta, eikä kenellekään tullut kovin vakavia oireita, korkeintaan pieni kuume. Enkä tunne ketään, jonka tutullekaan olisi tullut.

Tässä ketjussa on sellaisia joiden siskolle, äidille, serkulle ja jokaiselle veljen kaimalle on tullut vakavia oireita. Suhtautuisin pienellä varauksella. Trollaus on täällä jatkuvaa, eikä täällä tunneta mitään omantunnontuskia valehtelusta.

Hienoa sinulle, että kenellekään ei tullut mitään. Minulle, alle 40-vuotiaalle perusterveelle miehelle, tuli oireita molemmista rokotuksista. Ensimmäisen jälkeen kuumetta ja erittäin kovaa käsikipua. Toisen jälkeen ensin perusoireita (kuume, käsikipu, kipu kainalossa) pari yötä ja sen jälkeen rytmihäiriöitä mitkä kesti 1,5 viikkoa. Nyt kolme yötä ollut ilman. Varsinkin rytmihäiriöitä ei varmasti kukaan toivo kohdalleen. Ne kestivät 1-1,5 tuntia kerralla pienissä sarjoissa. Eli ihan turha puhua että näistä ei aiheutuisi mitään kenellekään.

Vierailija
368/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saatu, ei oireita.

Vierailija
369/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen varmaan sata toisen koronarokotteen saanutta, eikä kenellekään tullut kovin vakavia oireita, korkeintaan pieni kuume. Enkä tunne ketään, jonka tutullekaan olisi tullut.

Tässä ketjussa on sellaisia joiden siskolle, äidille, serkulle ja jokaiselle veljen kaimalle on tullut vakavia oireita. Suhtautuisin pienellä varauksella. Trollaus on täällä jatkuvaa, eikä täällä tunneta mitään omantunnontuskia valehtelusta.

Ei heillä ole omantunnon tuskia. Toivovat muiden kuolemaa koska vihaavat muita ihmisiä.

Vierailija
370/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa sinulle, että kenellekään ei tullut mitään. Minulle, alle 40-vuotiaalle perusterveelle miehelle, tuli oireita molemmista rokotuksista. Ensimmäisen jälkeen kuumetta ja erittäin kovaa käsikipua. Toisen jälkeen ensin perusoireita (kuume, käsikipu, kipu kainalossa) pari yötä ja sen jälkeen rytmihäiriöitä mitkä kesti 1,5 viikkoa. Nyt kolme yötä ollut ilman. Varsinkin rytmihäiriöitä ei varmasti kukaan toivo kohdalleen. Ne kestivät 1-1,5 tuntia kerralla pienissä sarjoissa. Eli ihan turha puhua että näistä ei aiheutuisi mitään kenellekään.

No, ajattelepa kuinka olisi käynyt jos olisit saanut rokottamattomana koronan?

Vierailija
371/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ajattelepa kuinka olisi käynyt jos olisit saanut rokottamattomana koronan?

Näin vaimokin sanoi ja tottakai toivon että tämä oli "vaivan" arvoista. Toki toivon myös, että saadut vakavat haittavaikutukset ovat nyt myös kokonaan ohi.

Vierailija
372/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli käsi vähän kipeäksi ja ekan rokotteen jälkeen oli päivän verran normaalia väsyneempi olo, tokan jälkeen ei tullut kuin käsikipu. Parikymmentä sukulaista tai kaveria jo tuplarokotettu eikä kenellekään tullut tuon kummempaa, eli harvinaisia ne huonomman tuurin tapaukset tämän otannan perusteella on, vaikka tottakai mahdollisia.

Vierailija
373/402 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta vain käsivarsi kipeä, toisesta pahat lihaskivut reilun vuorokauden ajaksi ekä jaksanu tehä juuri mitään. Lisäksi pieni ihottumaläiskä pistoskohdan alapuolella. Mut toisena aamuna rokotuksen jälkeen jo aika lailla normi olo.

Vierailija
374/402 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia rytmihäiriöitä koronarokotteesta saaneilta. Tämä on vaan niin tulenarka aihe, että heti leimaantuu rokotevastaiseksi ja terveydenhuollossa aletaan funtsia mielenterveyttä, kun kertoo oireista. Tuo "kuvitteleppa mitä korona tekisi sulle, jos jo rokotteestakin saat tuollaset oireet" on kyllä vähintään yhtä taikauskoinen väite, kuin monien rokotevastaistenkin esittämät väitteet, eikä varmasti ole tieteellisesti todistettu.

Perusterveenä, alle keski-ikäisenä liikunnallisena, ei-riskiryhmään kuuluvana rokotuksen seurauksena rytmihäiriöt ja lääkitys + liuta muita oireita. Tuntuu, että jää kyllä aika yksin pelottavien oireiden kanssa. Ai niin, otin rokotteet, en ole siis rokotevastainen.

Vierailija
375/402 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piikki takana(moderna)

Samana päivänä rokotteen saannin jälkeen minulla oli rokotekohta kipeä ja suussa oli outo maku.

Seuraavana päivänä käsi oli niin kipeä että sitä hädintuskin pystyi liikuttamaan, sekä minulla oli kuumetta.

Kolmantena päivänä käsi oli yhä kipeä mutta pystyin liikuttamaan sitä, kuumetta ei enää ollut.

Neljäntenä päivänä kättä ei enää juurikaan särkenyt.

Vierailija
376/402 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin ketjua taaksepäin; pistoskohdan oireita, kuukautiskierron muutoksia, parin päivän flunssaoireita ei tullut mieleen raportoida, niin kevyttä huttua ne on viikkoja kestäneisiin sydänoireisiin verrattuna.

Vierailija
377/402 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia rytmihäiriöitä koronarokotteesta saaneilta. Tämä on vaan niin tulenarka aihe, että heti leimaantuu rokotevastaiseksi ja terveydenhuollossa aletaan funtsia mielenterveyttä, kun kertoo oireista. Tuo "kuvitteleppa mitä korona tekisi sulle, jos jo rokotteestakin saat tuollaset oireet" on kyllä vähintään yhtä taikauskoinen väite, kuin monien rokotevastaistenkin esittämät väitteet, eikä varmasti ole tieteellisesti todistettu.

Perusterveenä, alle keski-ikäisenä liikunnallisena, ei-riskiryhmään kuuluvana rokotuksen seurauksena rytmihäiriöt ja lääkitys + liuta muita oireita. Tuntuu, että jää kyllä aika yksin pelottavien oireiden kanssa. Ai niin, otin rokotteet, en ole siis rokotevastainen.

Minäkin siis olen alle 40-vuotias perusterve mies. Olen harrastanut liikuntaa 3 kertaa viikossa. Rytmihäiriöt alkoi pari päivää rokotuksesta ja kesti alkuun n. 1,5 viikkoa. Parin viikon päästä rokotuksesta aloitin liikunnan harrastamisen. Seuraavalla viikolla, n. 2,5 viikkoa rokotuksesta rytmihäiriöt pettymykseni alkoivat uudestaan ja ovat jatkuneet nyt reilun viikon ja ovat taas jokapäiväisiä. Muljahduksia, tunnen hengityksen salpautumisesta, tulee ryppäissä ja ne saattaa kestää pitkänkin aikaa. Olen käynyt nyt kaksi kertaa lääkärissä filmille muljahduksia ei tietysti ole saatu. Tulos oli ekassa filmissä "eteisen ennenaikaiset kompleksit, muuten normaali ekg" eli ilmeisesti havaitsi lisälyöntejä. Lääkärin mukaan tämä on normaalia ja ei ole tarvetta olla huolissaan.

Viime yönä heräsin rytmihäiriöhin ja valvoin yöllä reilun tunnin. Tänään häiriöt alkoi töissä aamusesta ja niitä on ollut pitkin päivää. Ennen lounasta muljahduksien jälkeen alkoi pyörryttämään, kädet meni kylmäksi ja palelsi. Olo normalisoitui ehkä tunnissa.

Kävin tänään ostamassa verenpainemittari ja samsungin älykellon. Jos kellolla saisi otettua dataa lääkärille.

Toivon, että nämä menisivät jo ohi. Tänään kyllä tuskailin, että jatkuvatkohan nämä loppu elämän...

Minäkin kuulisin mielelläni sinun oireista. Mitä oireita sinulle tuli? Mitä lääkkeitä sait ja miksi?

Vierailija
378/402 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer, molemmilla kerroilla käsi vähän arka. Ei muita oireita. Tetanus kipeytti mielestäni enemmän.

Tuttavapiirissä kellään ei ole ollut muita oireita.

Vierailija
379/402 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosteen sain jo helmikuussa, ja mitään oireita ei ole ollut.

Vierailija
380/402 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rokote ei aiheuttanut pistokohdan kipujen lisäksi mitään.

Toinen otettu eilen - yön valvoin käsikivun ja kainalokivun takia. Lisäksi voimakasta hikoilua. Nyt monta kerrosta vaatetta ja tärisen. Oksettaa. Kädet tärisee. Päätä jomottaa..

Innolla odotan tulevia päiviä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme