Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 6kg ja silti pullukka 89kg

Vierailija
07.08.2006 |

Jopas ravintolassa miehet pörräsivät kimpussa :) Ihanaa kannustinta antoi tuo miesten hyöriminen, ne kun todella olivat hyvännäköisiä ja kiinnostuneita..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itsekin saisi kipinän. Mulla painoa " vaan" 80 kg.

Vierailija
2/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä ilta tosiaan. Aivan ihana olo ja energisyyttä pyörälenkkeihin toi takuulla. Tsemppiä omaan laihduttamiseesi!! millä konsteilla pudotat painoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman jälkeen otan jumppakortin. Oon entinen kilpaurheilija, joten keinoja ois mutta ei mitään motivaatiota...

Vierailija
4/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä en ole käyny missään baareissa yms. paikoissa, mutta pian sekin aika kai koittaa, ja sit nään, huomataanko mua. Ero enempi kuin totta pian ja takana 14 yhteistä vuotta. Niin ja painoa on nyt samat 89 kuin ap:lla.

Vierailija
5/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kascot ja alakroppa kaventuneet niin paljon että alkaa pian näyttämään taas hyvältä kaikki vaatteet päällä. Millainen riisitikku :) mahdan olla jos pääsen samaan kilolukemaan kuin aikoinaan...

Vierailija
6/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti vielä lasissa 91 kiloa, joten jaksaa pitäis. Taas motivaatio pilvissä, kun olin vaateostoksilla, enkä löytänyt mitäääään...

Vierailija
7/7 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osta uusia vaatteita vasta kun olen tyytyväinen painooni. Nyt kokeilen innoissani mitkä vanhoista menee päälle ja meneehän ne. Lasken kaloreita ja lisäystä liikkumiseen. Kcl olen pitänyt siinä 1000 max 1200 per pvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi