Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mahdollisimman terveellistä söisit jos maksimikalorimäärä olisi 500 kcal/ vrk. Katsoiko kukaan muu tänään Teemalta

Vierailija
29.08.2024 |

ruotsalaista ohjelmaa, jossa neljä pariskuntaa kokeilevat neljää eri ruokavaliota neljän viikon ajan? Siihen liittyen tämä kysymys. Ruokavaliot ovat VHH, vegaani, lautasmalli ja 5:2 dieetti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonia, kananmunaa, leikkeleitä, hanhenmaksaa ja wingsejä.

Vierailija
2/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin pullon punaviiniä. Siinä on flavonoideja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikävä kyllä salaattia ja pari kananmunaa... melkeen helpompi olla syömättä yhtään mitään.

Vierailija
4/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadoa, lohta. Vaikka joku bowl meininki vaihtuvin täyttein

Vierailija
5/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tuollainen kalorimäärä? Eihän tuolla saa tarpeellisia vitamiineja edes. 

Söisin varmaan lohimedaljongin, perunan, ison kasan salaattia muutamalla fetakuutiolla ja lorauksella oliiviöljyä. 

Vierailija
6/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "vankileiridietti" ei tule päättymään hyvin.

Vierailija
7/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossakin on jo enemmän kuin 500 kcal. Itse en noin vähää söisi enkä suosittele kenelläkään muullekaan. 

Vierailija
8/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit tuon 500 kcal per päivä? Tuskin tuossa ohjelmassa noin vähän söivät. 

Vierailija
9/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

500kcal ei ole terveellistä edes totaalisessa vuodelevossa olevalle. Puhumattakaan ihmisestä, joka liikkuu edes vähän. 

Vierailija
10/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brie-juustoa, mahdollisimman rasvaista sellaista.

Vierailija
11/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brie-juustoa, mahdollisimman rasvaista sellaista.

Noin 150g juustoa/päivä eikä muuta. Ei kuulosta kovin terveelliseltä. 

Vierailija
12/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aiot mennä kuukauden 500 kalorin "paastolla" kaksi kertaa viikossa?

Mä pidin joskus vaan salaattipäiviä, vihanneksia on aika turha alkaa rajoittamaan. Jotain proteiinia ja rasvaa kylkeen.

Vierailija
13/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokadoa, lohta. Vaikka joku bowl meininki vaihtuvin täyttein

Yksi avokado ja 100g lohta niin siinäpä sitä onkin jo melkein 500kcal. Ihmisillä ei tunnu olevan mitään hajua siitä, paljonko missäkin on kaloreita. 

Vierailija
14/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuitenkin 1500kcal päivässä

Vierailija
15/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syönyt n. 600-800 kcal nyt maaliskuun alusta lähtien.

Yleensä syön aamupäivällä ison kipon marjoja / hedelmiä ja jogurttia, ja iltapäivällä pienehkön annoksen ns. kotiruokaa. En syö lihaa, mutta kalaa ja maitotuotteita kyllä.

Mies reissaa paljon ja lapsi on jo iso ja usein omissa  menoissaan, jolloin en jaksa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Silloin syön hetki-salaatin tai atrian vegan bean pot tai pasanda -valmisruoan (en ole vegaani, mutta nuo ovat hyviä), tai pari ruisleipää tonnikalalla ja kasviksilla.

Ei ole varmaankaan terveellistä, mutta tämä on ainoa tapa jolla olen saanut painoa pois. Vajaa 20 kg on lähtenyt nyt puolessa vuodessa ja vajaa 10 kg vielä pitäisi saada pois.

Purkista otan d-vitamiinia, maitohappobakteereita, rautaa, monivitamiinin ja biorionin. Rauta ja d olivat matalat kun kävin verikokeissa.

Vierailija
16/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syön aamupäivällä ison kipon marjoja / hedelmiä ja jogurttia, ja iltapäivällä pienehkön annoksen ns. kotiruokaa. En syö lihaa, mutta kalaa ja maitotuotteita kyllä.

Mies reissaa paljon ja lapsi on jo iso ja usein omissa  menoissaan, jolloin en jaksa laittaa pelkästään itselleni ruokaa. Silloin syön hetki-salaatin tai atrian vegan bean pot tai pasanda -valmisruoan (en ole vegaani, mutta nuo ovat hyviä), tai pari ruisleipää tonnikalalla ja kasviksilla.

Ei ole varmaankaan terveellistä, mutta tämä on ainoa tapa jolla olen saanut painoa pois. Vajaa 20 kg on lähtenyt nyt puolessa vuodessa ja vajaa 10 kg vielä pitäisi saada pois.

Purkista otan d-vitamiinia, maitohappobakteereita, rautaa, monivitamiinin ja biorionin. Rauta ja d olivat matalat kun kävin verikokeissa.

Ihan varmasti lähtee painoa, kun ei syö juuri mitään. Sillä tavalla anorektikotkin laihtuvat. Tai siis kuihtuvat. mitään järkeä tuollaisessa ei ole. 

Vierailija
17/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kauralesettä, kananmunaa ja parsakaalia.

Vierailija
18/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman 5:2 dieetissä  syödään kahtena päivänä 500 kcal/ vrk. Muutoin normaalisti.

Vierailija
19/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä vielä mitään. Katsoin ohjelmaa, jossa yhdessä dietiissä noudatetaan kukauden ajan 5:2 dieettiä.

Vierailija
20/21 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ SINÄ!  Onnittelut!   <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme