Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä väristä autoa et koskaan ostaisi?

Vierailija
22.02.2021 |

Minä: valkoista.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinistä ei, kun en tykkää.

Vierailija
22/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaisin auton väristä, en ostaisi ruskeaa, vaaleanpunaista, keltaista, kullan väristä, sinistä, vihreää tai liilaa.

Mun kaikki autot ovat olleet leasing-autoja ja väreinä tehdasväri, joukossa myös noita sinisiä. Omavalintainen väri nostaa verotusarvoa ja auto on mulla käytössä 3 vuotta, jonka jälkeen vaihtuu taas uuteen. En näe mitään järkevää syytä maksaa väristä ekstraa tässä tapauksessa. Omasta autosta voisin hyvin maksaa väristä, jos tehdasväri ei miellytä. Oma auto tuskin vaihtusi kolmen vuoden välein uuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beige tai kulta

Metallisen beigen ("shamppanja") värisessä ei näy lika.

Vierailija
24/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksaisin auton väristä, en ostaisi ruskeaa, vaaleanpunaista, keltaista, kullan väristä, sinistä, vihreää tai liilaa.

Mun kaikki autot ovat olleet leasing-autoja ja väreinä tehdasväri, joukossa myös noita sinisiä. Omavalintainen väri nostaa verotusarvoa ja auto on mulla käytössä 3 vuotta, jonka jälkeen vaihtuu taas uuteen. En näe mitään järkevää syytä maksaa väristä ekstraa tässä tapauksessa. Omasta autosta voisin hyvin maksaa väristä, jos tehdasväri ei miellytä. Oma auto tuskin vaihtusi kolmen vuoden välein uuteen.

Näin huonon valon luonnon ja ravanvärisessä maassa pitäisi myydä juuri tuon värisiä autoja (ja päällysvaatteita).

Lisäisi turvallisuutta heti.

Vierailija
25/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiä, sellaisiakin on.

Vierailija
26/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi, vaaleanpunainen, vaaleansininen ja lila on ehdoton ei.

Punainen ja sininen sitten niitä että mielummin jotain muuta.

Beiget, ruskeat ja harmaat on siinä kivoja että näyttää tosiaan puhtaammilta kuin ovat.

Vierailija
27/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata tai sitä "käytännöllisen liat kätkevää" metallibeigeä. Tylsimmät värit autoissa.

Vierailija
28/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige tai shamppanjan värinen Toyota. 

Vierailija
29/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riihimäellä näin neonpinkin mersun. Kauhea! Kuin joku leluauto oikeiden keskellä. En haluaisi niin (nolosti) massastaerottuvaa autoa, kaikki tietäisi että se olen minä joka törttöili risteyksessä...

Vierailija
30/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat värit riippuvat autosta, joten mikä tahansa käy auton ollessa sopiva.

Nopeasti en keksi mihin autoon pinkki sopisi (miehelle, naiselle johonkin erikoisempaan pikkusporttiin menee hyvin), mutta eiköhän sellainenkin ole olemassa.

Vierailija
31/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo väri ole koskaan ollut ratkaiseva tekijä, yleensä kun käytetyn ostaa niin muut asiat menevät edelle. Mieluiten ottaisin kyllä jonkun kirkkaan värisen, mutta niitä on harvoin nykyään tarjolla. Vähän aikaa ajoin huoneistokeskuksen oranssilla, se oli siitä hyvä että näkyi ja kauas.

Vierailija
32/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riihimäellä näin neonpinkin mersun. Kauhea! Kuin joku leluauto oikeiden keskellä. En haluaisi niin (nolosti) massastaerottuvaa autoa, kaikki tietäisi että se olen minä joka törttöili risteyksessä...

Joku kyllästynyt siihen, että hukkaa autonsa aina kauppakeskuksen parkkipaikalle...

Vierailija
33/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee enää valkoista tai hopean harmaata autoa.

Vierailija
34/60 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneistokeskuksen oranssia

Vierailija
35/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostamassa autoa näillä näppiksillä ja kyllähän kaikkein tyylikkäimmät (vaikka tylsätkin) ovat juuri valkoinen ja musta. Kumpi näistä sitten, ehkä musta? 

Ihan kamalia autonvärejä ovat keltainen, oranssi, vihreä, ruskea ja kerran näin myös vaalenapunaisen auton, auts! 

Vierailija
36/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisestä väristä en tykkää. 

Vierailija
37/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen, oranssi, keltainen, vihreä, kulta, pronssi, ruskea... hyi.

On ollut yksi vihreä ja ei enää ikinä. Sitten tuli musta, tummanharmaa ja nyt on hopea.

Vierailija
38/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ei harmaata, hyi. Sen jälkeen mieluummin ei keltaista (ellei ole Lamborghini)

39/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaista 🥶🤮🤢 Viininpunainen on kyllä tyylikäs.

Punainen on niin halpa väri. Ja muistuu mieleen Neuvostoliiton lippu, tonttuvaatteet, huulipunahallitus ja kaikki kauhea. Yöks.

Vierailija
40/60 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatinpunainen = yök.

Viininpunainen = Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi