Muistatko vielä rintsikkakokosi, kun olit 18-vuotias?
Kommentit (32)
18v kuppikokoni oli 75B ja painoa tuolloin oli 70kg. Nyt kun ikää on 40v kuppikoko on 75D ja viitisen kiloa enemmän. Teineistä saakka harrastanut voimalajeja, joten lihasmassaa on aina ollut, mutta myöhemmällä iällä jännästi rasvaa kertynyt erityisesti rintoihin.
Tissimies kirjoitti:
Laittakaa nyt kuvia tisseistä😍.
Kvg
Sama koko mulla on aina ollut, 70B. Kuusitoistavuotiaasta tänne nelikymppiseksi.
Olen muutenkin säilyttänyt saman vaatekoon läpi tähänastisen elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Sama koko mulla on aina ollut, 70B. Kuusitoistavuotiaasta tänne nelikymppiseksi.
Olen muutenkin säilyttänyt saman vaatekoon läpi tähänastisen elämäni.
Mulla on kanssa ollut teinistä asti muuten sama vaatekoko, mutta lapsen saaminen kasvatti tissit ihan uusiin mittoihin. Beestä Eehen ja siihen jäi. Ei haittaa 😆
Vierailija kirjoitti:
75A. Samalla koolla mennään edelleen. Olen kolmekymppinen ja n. 55 kiloinen. Olen painanut myös enemmän, mutta rinnat eivät tästä juurikaan kasvaneet. Nuorempana harmittelin pieniä rintojani lähinnä miesten takia, mutta en enää. Helpot ja kivathan nämä ovat, eikä ole kipuja.
Pienet rinnat on todella kauniit, kiinteät ja kivat suukotella :)
- Mies
75D, olen yhä muutoin suunnilleen samoissa mitoissa mutta kahden lapsen imetys on vienyt liiveistä täytettä joten nyt 75C.
Eipä ne enää juurikaan kasva ton iän jälkeen.Täällä vaan jokainen läskistynyt omasta halusta.
Muistan, että poikaystäväni äiti haukkui rintojani hyttysenpistoiksi. Käytin kokoa 70B vaikka kuppi se istuikin huonosti, silloin oli vaan hankala löytää liivejä pienemmällä ympäryksellä ja suuremmalla kupilla.
Myöhemmin totesin 70D:n olevan parempi kupiltaan vaikka ympärys olikin löysä. Oikea kokoni on 60F, mutta omistan ehkä kahdet liivit tuossa koossa. En juurikaan käytä nykyisin muita kuin toppimaisia, pehmeitä liivejä juhlapukeutumista lukuunottamatta.
85B, nyt c-kuppi. Olen 46-vuotias.