Hukutan surun liikuntaan
Tuntuu paremmalta kun harrastan liikuntaa kohtuu paljon. Ruokavalio muuttunut terveelliseksi ja kevyeksi. Koen itseni sairaaksi, ellen pääse liikkumaan enkä voi enää syödä epäterveellistä ruokaa.
Onko tämä järkevä vaihtoehto päästä surusta? Suru ei miettimällä parane vaan ajan kanssa. Tätä jatkunut jo liki vuoden.
Kommentit (9)
On hyvä keino. Vert. esim. viinan vetäminen. Pidät vaan huolen, ettei mene pakkomielteen puolelle. Eli muu elämäsi ei kärsi liikunnan takia, vaan saat liikunnasta positiivista voimaa.
Toimii, olen kokeillut. Urheillessa voi keskittyä vain siihen, ja jälkeenpäin on hetken ajan vähän parempi olo.
Sulla mitään suruja ole kunhan haluat paukutella henkseleitäs. Feikkimarttyyri, joka kerjää kehuja ja ihailua.
Mies petti työkaverin kanssa raskausaikana. Lapsen syntymän jälkeen kävelin vaunuja työntäen tuntikausia. Kuitenkin minulle tuli posttraumaattinen stressihäiriö ja vaikea masennus. Tarvitsin läkkeitä masennukseen. Masentuneelle aina kaupataan liikuntaa avuksi. Keskity vauvaan. Vauvan kanssa muskariin, seurakunnan perhekerhoon, äiti-vauva-jumppaan check (tuli suoritettua) Mikä sinussa oli vikana että mies petti (kysymyksiä olis pitänyt terapiassa pohtia) Oikea ratkaisu oli että firman ilmaisen viinan bileet firman tiloissa perjantaisin pitää lopettaa.
Mulla sama. Olen hiljattain jäänyt leskeksi ja liikunta helpottaa hetkeksi. Pelkään, että se vaan on vähän pakkomielteistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti työkaverin kanssa raskausaikana. Lapsen syntymän jälkeen kävelin vaunuja työntäen tuntikausia. Kuitenkin minulle tuli posttraumaattinen stressihäiriö ja vaikea masennus. Tarvitsin läkkeitä masennukseen. Masentuneelle aina kaupataan liikuntaa avuksi. Keskity vauvaan. Vauvan kanssa muskariin, seurakunnan perhekerhoon, äiti-vauva-jumppaan check (tuli suoritettua) Mikä sinussa oli vikana että mies petti (kysymyksiä olis pitänyt terapiassa pohtia) Oikea ratkaisu oli että firman ilmaisen viinan bileet firman tiloissa perjantaisin pitää lopettaa.
Vauvan kanssa toipuminen on todella paljon vaikeampaa kuin ilman lapsia, lapsi määrittää oikeasti koko päivän kuluksi, jopa sen miten paljon ehdit nukkua.
Pitäisiköhän koettaa samaa, yrittää edes. Olen nyt jämähtänyt syömään enkä saa itseäni liikkeelle, olen aivan lamassa eikä suru ole vaimentunut yhtään.
Kiitos viestistäsi, saattoi toimia herätteenä.
On oikein hyvä vaihtoehto. Paras valinta oikeestaan.