paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Diplomi-insinööri eikä mikään roskakuski tai portsari.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka vartalo, mmmm.
Pääsee hyvin lähelle! Ja kädet riittää hänen ympäri.
Kun olisi insinööri, asunto, auto ja moottoripyörä.
Kaikki maksettuna ja velattomia.
No sanoisin että jos mies on itsevarma JA olemme miehen kanssa samalla aaltopituudella olen aika mennyttä naista. Olen todella harvan kanssa samalla aaltopituudella niin jos jutut menee yksiin se on jo iso juttu 😀
Että pärjää maastossa metsän asukkaita ja elämää kunnioittaen. Eli ei meinaa näitä läskejä juntteja mönkkärin selässä ja moton sisässä, jotka ampuu kaikkea mikä liikkuu ja kaataa kaiken mikä ei liiku... Eikä cityvihreitä, joilla menee heti talvella lunta kenkään ja kesällä tulevat elävältä syödyksi minuutissa asfaltilta poistumisen jälkeen...
Minä tapailin miestä, jolla oli juuri 18 vuotta täyttänyt tytär. oltiin mun luona nukkumassa sen miehen kanssa ja tosi myöhään sen puhelimeen kilahti viesti tytöltä, että ootko hereillä, voitko heittää kotiin. Eihän me oltu, mutta se lähti viemään tyttönsä kotiin ja se oli mun mielestä niin sessyä.
Kun mies on sinut sekä itsensä, että muiden kanssa. Jokin erityinen piirre ulkonäössä saattaa koristaa entisestään, mutta ei määrää mitään. Jos ihastuisin pelkkään ulkonäköön, nokkeluuteen, pituuteen tms. ominaisuuteen tuntisin itseni tyhmäksi. Miehet ja muusat on syytä pitää tarkoin erillään. Miehiä on hirvittävän vähän. Törkyturpia pullistelijoita sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupan kassalla töissä oleva mies hymyili niin, että oksat pois! Aivan liian nuori olisi minulle ja tietenkin hän oli asiakaspalvelutehtävissä, mutta kyllä sellainen hymy lämmitti täti-ihmistä.
Tänään kaupan kassalla töissä oleva nainen hymyili niin, että oksat pois! Aivan liian nuori olisi minulle ja tietenkin hän oli asiakaspalvelutehtävissä, mutta kyllä sellainen hymy lämmitti setä-ihmistä.
Kohteliaisuus ja hyvät käytöstavat
Vierailija kirjoitti:
Että pärjää maastossa metsän asukkaita ja elämää kunnioittaen. Eli ei meinaa näitä läskejä juntteja mönkkärin selässä ja moton sisässä, jotka ampuu kaikkea mikä liikkuu ja kaataa kaiken mikä ei liiku... Eikä cityvihreitä, joilla menee heti talvella lunta kenkään ja kesällä tulevat elävältä syödyksi minuutissa asfaltilta poistumisen jälkeen...
Vaikutat passiivis-aggressiiviselta.
Seksikäs ääni, nauru tai katse. Myös huumori.
tätönen 23
Laittaa hyvää ruokaa deitillä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 180cm pituus
Leveät hartiat
Lihaksikkuus
Laatikkoleuka
Niin, no, ei mainittu etta kysely olisi nimenomaan naisille suunnattu, joten voihan ne miehetkin kertoa miten paljon laatikkoleuka ja lihakset toisessa miehessa sytyttaa, Siis sellainen Suomen Tommi meininki.
Naisille sitten muut asiat yleensa menee edelle.
Mistään mainituista ei ole iloa, jos mieheltä puuttuu tiukan paikan tullen itsereflektointikyky. Yksi eksäni viimeisistä viesteistä (se, jonka perusteella tein eropäätöksen) sisälsi 3-4 erilaista defenssiä (kieltäminen, projektio, rationalisointi ja ehkä lohkominen). Oli kauniit silmät, upeat hiukset, hymykuoppa, älykkyyttä, sivistystä, lihaksiakin, seksikäs ääni, empatiaa, kohteliaisuutta, käytöstapoja, loistava huumori, hyvä sängyssä. Mutta: jos vaikeita asioita ei voi edes hienovaraisesti nostaa esille, mies ei kestä sitä ja ampuu viestintuojan, niin mitään ei ole tehtävissä. Rehellisyys itseä kohtaan on ainoa asia, jota tästä lähtien miehessä havittelen. Mikäli ylipäänsä pystyn enää parisuhteeseen tämän viimeisen tapauksen jälkeen.
Ei harrasta moottoripyöräilyä.