Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras turn ON miehessä

vaihteeks positiivisen kautta
21.02.2021 |

Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?

Kommentit (1028)

Vierailija
841/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä rakastan kun miehellä on terveen näköset, pitkät hiukset ponnarilla. Ei siis sellasta saatanan rasvalettiä, vaan hiukset, joista on pidetty hyvin huolta.

Vierailija
842/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse ja hiukset❤️

Miehekäs olemus: leveät hartiat ja sopusuhtaiset kasvonpiirteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suonet pullottaa kämmenselässä, kauniit sormet, sänki, silmälasit, rintakarvat, kuluneet farkut, valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä

Vierailija
844/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri katsomassa onko oven takana lauma ovikelloa soittamattomia ujoja neitosia,  kun näitä "turn-on" piirteitä minulla riittää.

Autiota oli, no kappas!

Voisit hymyillä mulle kadulla, tulla juttelemaan kuntosalilla tai pyytää kahville. Koska olen ujo, en uskalla edes katsoa noin komeaan päin. Olen se, joka vilkaisee, muttei uskalla toimia.

t. Neitonen

Vierailija
845/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä

Erikoista. Ootas haen kaksipuolista teippiä ja teippaan paidan selkään kiinni:D

Vierailija
846/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miljoona €

Vierailija
847/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallinen ulkonäkö, peruskohteliaisuus, empaattisuus, huolehtii perushygieniastaan, ei haise hielle ja paskalle, pitää hampaistaan huolta, ystävällinen luonne.

Samat sanat ja tähän päälle vielä huumorintajua ja älyä. Kiinnostus maailman asioihin, keskustelutaito ja romanttisuus eivät ole pahitteeksi myöskään.

Vierailija
848/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, mun poikani on näillä kriteereillä komea!😻

Vierailija
849/1028 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteenpiirteet jotka viehättää mua:

Itsevarmuus olematta ylimielinen, huumorintaju, lempeys ja älykkyys.

Ulkonäöllisesti:

Parta, hymy joka ulottuu silmiin asti, miehekäs yleisolemus, se että pitää huolta itsestään (enkä tarkoita mitään kulmien nyppimistä tai sairaalloista treenaamista vaan ihan yleisesti huolta terveydestään ja ulkonäöstään).

N38

Vierailija
850/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suonet pullottaa kämmenselässä, kauniit sormet, sänki, silmälasit, rintakarvat, kuluneet farkut, valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä

Mulla on nuo kaikki paitsi silmälasit. Myydäänkö missään silmälaseja ilman vahvuuksia eli ns. pelkät lasit?

Vierailija
851/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma ja tulinen jolla on ratkaisu väestön ikärakenteen normalisointiin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009407742.html

Vierailija
852/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiesmäisyys. Tuttavapiirissä on yksi tällainen mies, osaa pöytätavat erinomaisesti ja ottaa illallisen aikana aina pöytädaaminsa huomioon; pitää huolen, että kaikki pysyvät keskustelussa kärryillä, kaataa vieressä istuvalle lisää juotavaa samalla kun ottaa itsekin jne. Muuten saattaa esim. auttaa takin päälle, pitää ovea auki ynnä muita pikkujuttuja, jotka kuitenkin saavat sukat pyörimään jaloissa.

Ettei vaan ole eräs opiskelukaverini? Jäänyt mieleen hänen uskomattoman hienot käytöstapansa. Muutenkin sivistynyt mies ja kiinnostavaa keskusteluseuraa. Hänen seurassaan tunsi nainen itsensä Naiseksi :-)

Vierailija
853/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava hymy, ja sellainen tietty katse <3

Vierailija
854/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja kauniit kasvot. Kohtelias käytös. 

Vierailija
855/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitous, muiden ihmisten kunnioitus, hyväsydämisyys (=minun mieheni).

Vierailija
856/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavaisuus, rauhallisuus ja emotionaalinen tasapainoisuus vetoaa muhun aina.

Vierailija
857/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ? total BS ...iso lompakko riittää

Vierailija
858/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, keltainen ja pottapäätukka

Vierailija
859/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuijotti aika avoimen röyhkeästi hämmästyttävän turkooseilla silmillään silloin kun tutustuttiin ja ihastuttiin.. Ei creepisti, vaan uteliaan ystävällisesti. Se sai reidet monesti melko heikoksi :) 

Kysyin joskus myöhemmin oliko se tahallista kiinnostuksen osoittamista, niin ei kuulema ole ollut tiedostettua. Siksi juuri se ei ehkä tuntunut hämärälle tai tungettelevalle.

Vierailija
860/1028 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähätukkainen mielellään, en pidä yhtään mistään siististi laitetuista ja puunatuista tukista miehellä. Muuten pitää kyllä olla puhdas ja siisti, eli vähintään kerran päivässä olisi hyvä käydä suihkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi