paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Katse ja hiukset❤️
Miehekäs olemus: leveät hartiat ja sopusuhtaiset kasvonpiirteet.
Että suonet pullottaa kämmenselässä, kauniit sormet, sänki, silmälasit, rintakarvat, kuluneet farkut, valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri katsomassa onko oven takana lauma ovikelloa soittamattomia ujoja neitosia, kun näitä "turn-on" piirteitä minulla riittää.
Autiota oli, no kappas!
Voisit hymyillä mulle kadulla, tulla juttelemaan kuntosalilla tai pyytää kahville. Koska olen ujo, en uskalla edes katsoa noin komeaan päin. Olen se, joka vilkaisee, muttei uskalla toimia.
t. Neitonen
Vierailija kirjoitti:
....valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä
Erikoista. Ootas haen kaksipuolista teippiä ja teippaan paidan selkään kiinni:D
Vierailija kirjoitti:
Persoonallinen ulkonäkö, peruskohteliaisuus, empaattisuus, huolehtii perushygieniastaan, ei haise hielle ja paskalle, pitää hampaistaan huolta, ystävällinen luonne.
Samat sanat ja tähän päälle vielä huumorintajua ja älyä. Kiinnostus maailman asioihin, keskustelutaito ja romanttisuus eivät ole pahitteeksi myöskään.
Jess, mun poikani on näillä kriteereillä komea!😻
Luonteenpiirteet jotka viehättää mua:
Itsevarmuus olematta ylimielinen, huumorintaju, lempeys ja älykkyys.
Ulkonäöllisesti:
Parta, hymy joka ulottuu silmiin asti, miehekäs yleisolemus, se että pitää huolta itsestään (enkä tarkoita mitään kulmien nyppimistä tai sairaalloista treenaamista vaan ihan yleisesti huolta terveydestään ja ulkonäöstään).
N38
Vierailija kirjoitti:
Että suonet pullottaa kämmenselässä, kauniit sormet, sänki, silmälasit, rintakarvat, kuluneet farkut, valkoinen t-paita, joka hieman menee ”lommolle” yläselästä
Mulla on nuo kaikki paitsi silmälasit. Myydäänkö missään silmälaseja ilman vahvuuksia eli ns. pelkät lasit?
Tumma ja tulinen jolla on ratkaisu väestön ikärakenteen normalisointiin.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiesmäisyys. Tuttavapiirissä on yksi tällainen mies, osaa pöytätavat erinomaisesti ja ottaa illallisen aikana aina pöytädaaminsa huomioon; pitää huolen, että kaikki pysyvät keskustelussa kärryillä, kaataa vieressä istuvalle lisää juotavaa samalla kun ottaa itsekin jne. Muuten saattaa esim. auttaa takin päälle, pitää ovea auki ynnä muita pikkujuttuja, jotka kuitenkin saavat sukat pyörimään jaloissa.
Ettei vaan ole eräs opiskelukaverini? Jäänyt mieleen hänen uskomattoman hienot käytöstapansa. Muutenkin sivistynyt mies ja kiinnostavaa keskusteluseuraa. Hänen seurassaan tunsi nainen itsensä Naiseksi :-)
Hurmaava hymy, ja sellainen tietty katse <3
Pituus ja kauniit kasvot. Kohtelias käytös.
Aitous, muiden ihmisten kunnioitus, hyväsydämisyys (=minun mieheni).
Huomaavaisuus, rauhallisuus ja emotionaalinen tasapainoisuus vetoaa muhun aina.
oikeesti ? total BS ...iso lompakko riittää
Lyhyt, keltainen ja pottapäätukka
Mun mies tuijotti aika avoimen röyhkeästi hämmästyttävän turkooseilla silmillään silloin kun tutustuttiin ja ihastuttiin.. Ei creepisti, vaan uteliaan ystävällisesti. Se sai reidet monesti melko heikoksi :)
Kysyin joskus myöhemmin oliko se tahallista kiinnostuksen osoittamista, niin ei kuulema ole ollut tiedostettua. Siksi juuri se ei ehkä tuntunut hämärälle tai tungettelevalle.
Vähätukkainen mielellään, en pidä yhtään mistään siististi laitetuista ja puunatuista tukista miehellä. Muuten pitää kyllä olla puhdas ja siisti, eli vähintään kerran päivässä olisi hyvä käydä suihkussa.
Jostain syystä rakastan kun miehellä on terveen näköset, pitkät hiukset ponnarilla. Ei siis sellasta saatanan rasvalettiä, vaan hiukset, joista on pidetty hyvin huolta.