paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Luonteessa sarkastinen huumorintaju. Ulkonäössä paahtunut iho ja vaaleanharmaat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Lainaan Tina Turneria: Sellainen mies, joka on itsenäinen ja seisoo omilla jaloillaan, muttei alista minua.
Onneksi sekä minä että Tina löydettiin tällaiset kultakimpaleet <3
Ai saamari, siinä on kyllä ihan kaikki tarpeellinen. Hyvin sanottu.
Juuri nyt: on käynyt armeijan ja haluaa puolustaa maataan tarvittaessa.
Parransänki, tekee kenestä tahansa paremman näköisen ja lisää seksikkyyttä. Nynnykin muuttuu oikeaksi mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Putinin näköinen naama
Eipä ihme ettei mulla käy flaksi kun mulla on vaan Putinin näköinen pylly ja naama ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat, "kauniit" kädet, hyvä tuoksu, fiksut jutut, kyky kuunnella, kyky ottaa toinen huomioon.
Katsoinkin onko jo hyvä tuoksu laitettu! Tästähän oli tutkimuksia, että naaras haistaa sopivat geenit lisääntymistä ajatellen. Lisäksi älykkyys, empaattisuus, kohteliaisuus. Itse pidän myös siitä, että miehellä on kivat hiukset.
Minun entinen naisystävä viritteli baareissa suhteita naimisissaoleviin miehiin jotka tarjosivat firman luottokortilla juomia koko pöytäseurueelle. Siitä päätellen ainakin joidenkin naisten ihannemies a) on naimisissa, b) on humalassa ja c) antaa itsestään todellisuutta varakkaamman vaikutelman. Muita yhtäläisyyksiä en hänen hoidoistaan kyennyt löytämään. Sai olla pitkä tai tumma tai lyhyt tai kalju. Kyky öykkäröintiin ja pettämiseen ratkaisi.
Tummat kulmakarvat, ehdottomasti
Kaikilla ihastuksillani on ollut tummat kulmakarvat, ruskeat silmät ja vaalea tukka
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tukka
Tukka on tärkein ja ihatun aina miehessä tukkaan :D
-Tykkää eläimistä, esim. jos sillä on lemmikkejä joita se rakastaa yli kaiken niin on mies mun makuuni
-Osaa kokata! Musta sellainen mies joka osaa laittaa vaivattoman näköisesti hyvää ruokaa on tosi seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kissoista
Ou jee.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt: on käynyt armeijan ja haluaa puolustaa maataan tarvittaessa.
Mulle riittää tuo jälkimmäinen.❤️ Armeijaan kun ei huolita kaikkia haluavia.
t. Atoopikon vaimo
Itsevarmuus ja eläinten tai lastenrakkaus. Voi että sellainen mies, joka on kiltti eläimille on seksikäs.
Ja itsevarmuudella tarkoitan muuten sitten sitä, että on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää esim. jotain machoa. Erään pariskunnan mies ei esim ole kauhean kiinnostunut niistä "miehisistä" töistä ja ihan sumeilematta myöntää tuttaville, että "Joo tämä minun vaimoni sen terassin pääasiassa rakensi ja hyvää työtä tekikin." Samaan aikaan toisessa pariskunnassa, jossa miestä ei työt kiinnosta yrittää silti vetää roolia, paisuttelee omia ansioitaan ja vähättelee puolisonsa osaa. (Ovat muuten nykyään ex-pariskunta.)
Toinen esimerkki: Youtubessa katselin yhden naimisissa olevan heteromiehen läpipeluuvideota roolipelissä. Hän pelasi mieshahmolla ja päätyi tekemään romanssin toisen mieshahmon kanssa. Ei nostanut siitä tasan mitään numeroa. Hän oli vain, että: "Hei tää hahmo on mainio. Minäpäs vetäisen siihen romanssin." Voi, että kun nosti tämän pelaajamiehen seksikkyyttä.
Hymy, äly, huumorintaju, miehekkään matala ääni. Jostain kumman syystä viehätyn aina miehistä jotka ovat saman pituisia kuin minä itse.
Ukrainalaiset miehet tällä hetkellä.
Keskikaljabaarin kunkku
M60 :D
Mies, joka ei pelkää vastuuta.
Tekee sen, mitä lupaa. Pitää huolta naisestaan ja lapsista kaikilla tavoin.
On kohtelias ja hyväkäytöksinen herrasmies.
Omaa mahtavan huumorintajun.
Ulkoisesti: vahvat kädet, leveät hartiat, kauniit kirkkaat silmät, sänki, vähintään 180cm pituus 8)
Onneksi minulla on just sellainen ❤