Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras turn ON miehessä

vaihteeks positiivisen kautta
21.02.2021 |

Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?

Kommentit (1028)

Vierailija
701/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei pelkää vastuuta.

Tekee sen, mitä lupaa. Pitää huolta naisestaan ja lapsista kaikilla tavoin.

On kohtelias ja hyväkäytöksinen herrasmies.

Omaa mahtavan huumorintajun.

Ulkoisesti: vahvat kädet, leveät hartiat, kauniit kirkkaat silmät, sänki, vähintään 180cm pituus 8)

Onneksi minulla on just sellainen ❤

Vierailija
702/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteessa sarkastinen huumorintaju. Ulkonäössä paahtunut iho ja vaaleanharmaat silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan Tina Turneria: Sellainen mies, joka on itsenäinen ja seisoo omilla jaloillaan, muttei alista minua. 

Onneksi sekä minä että Tina löydettiin tällaiset kultakimpaleet <3

Ai saamari, siinä on kyllä ihan kaikki tarpeellinen. Hyvin sanottu.

Vierailija
704/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt: on käynyt armeijan ja haluaa puolustaa maataan tarvittaessa.

Vierailija
705/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parransänki, tekee kenestä tahansa paremman näköisen ja lisää seksikkyyttä. Nynnykin muuttuu oikeaksi mieheksi.

Vierailija
706/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putinin näköinen naama

Eipä ihme ettei mulla käy flaksi kun mulla on vaan Putinin näköinen pylly ja naama ihan ok.

Vierailija
707/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat, "kauniit" kädet, hyvä tuoksu, fiksut jutut, kyky kuunnella, kyky ottaa toinen huomioon.

Katsoinkin onko jo hyvä tuoksu laitettu! Tästähän oli tutkimuksia, että naaras haistaa sopivat geenit lisääntymistä ajatellen. Lisäksi älykkyys, empaattisuus, kohteliaisuus. Itse pidän myös siitä, että miehellä on kivat hiukset.

Vierailija
708/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen naisystävä viritteli baareissa suhteita naimisissaoleviin miehiin jotka tarjosivat firman luottokortilla juomia koko pöytäseurueelle. Siitä päätellen ainakin joidenkin naisten ihannemies a) on naimisissa, b) on humalassa ja c) antaa itsestään todellisuutta varakkaamman vaikutelman. Muita yhtäläisyyksiä en hänen hoidoistaan kyennyt löytämään. Sai olla pitkä tai tumma tai lyhyt tai kalju. Kyky öykkäröintiin ja pettämiseen ratkaisi.

Vierailija
709/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kulmakarvat, ehdottomasti

Kaikilla ihastuksillani on ollut tummat kulmakarvat, ruskeat silmät ja vaalea tukka

Vierailija
710/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tukka

Tukka on tärkein ja ihatun aina miehessä tukkaan :D

Vierailija
711/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu penis ja isot sormet

Vierailija
712/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tykkää eläimistä, esim. jos sillä on lemmikkejä joita se rakastaa yli kaiken niin on mies mun makuuni

-Osaa kokata! Musta sellainen mies joka osaa laittaa vaivattoman näköisesti hyvää ruokaa on tosi seksikäs!

Vierailija
713/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parransänki :P

Vierailija
714/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkää kissoista

Ou jee.

Vierailija
715/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt: on käynyt armeijan ja haluaa puolustaa maataan tarvittaessa.

Mulle riittää tuo jälkimmäinen.❤️ Armeijaan kun ei huolita kaikkia haluavia.

t. Atoopikon vaimo

716/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vegaani.

Vierailija
717/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja eläinten tai lastenrakkaus. Voi että sellainen mies, joka on kiltti eläimille on seksikäs. 

Ja itsevarmuudella tarkoitan muuten sitten sitä, että on sinut itsensä kanssa eikä yritä esittää esim. jotain machoa. Erään pariskunnan mies ei esim ole kauhean kiinnostunut niistä "miehisistä" töistä ja ihan sumeilematta myöntää tuttaville, että  "Joo tämä minun vaimoni sen terassin pääasiassa rakensi ja hyvää työtä tekikin." Samaan aikaan toisessa pariskunnassa, jossa miestä ei työt kiinnosta yrittää silti vetää roolia, paisuttelee omia ansioitaan ja vähättelee puolisonsa osaa. (Ovat muuten nykyään ex-pariskunta.)

Toinen esimerkki: Youtubessa katselin yhden naimisissa olevan heteromiehen läpipeluuvideota roolipelissä. Hän pelasi mieshahmolla ja päätyi tekemään romanssin toisen mieshahmon kanssa. Ei nostanut siitä tasan mitään numeroa. Hän oli vain, että: "Hei tää hahmo on mainio. Minäpäs vetäisen siihen romanssin." Voi, että kun nosti tämän pelaajamiehen seksikkyyttä. 

Vierailija
718/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, äly, huumorintaju, miehekkään matala ääni. Jostain kumman syystä viehätyn aina miehistä jotka ovat saman pituisia kuin minä itse.

Vierailija
719/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaiset miehet tällä hetkellä.

Vierailija
720/1028 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikaljabaarin kunkku

M60 :D