paras turn ON miehessä
Mikä yleensä kiinnittää huomiota tai ihastuttaa miehessä? Entä onko joku erikoinen piirre tai yksityiskohta joskus ihastuttanut?
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tukka
tukka...*tirsk*
Olette jossain sisäsiittoisella perähikiällä keksineet normaalille sanalla uuden merkityksen ja sitten hihittelette sille. Voidaan tehdä samaa. Paistinpannu! Hihihihiii.. minä keksin että se tarkoittaa ulkonevia häpyhuulia. Voi että kun naurattaa kun tokmannin mainoslehdessä mainostetaan paistinpannua!
Juu, stadissa. Stadi on täynnä serkusliitoista tulleita.
Usko Jeesukseen Kristukseen Vapahtajana. Ja sen mukaan menee elämänsä.
Varmaan on jo mainittu, en lukenut koko ketjua, mutta ääni!!!
Jos miehellä on matala, syvä ääni, minulla pyörii sukat jaloissa, vaikka mies olisi minkälainen muuten. Se tulee ihan automaattiohjauksella jostain syvältä, en pysty asiaan vaikuttamaan.
Edellisessä työpaikassani oli yksi juippi josta en tykännyt yhtään, oli itserakas ja tosikkomainen besserwisser. Mutta mikä ääni! Poikkeuksellisen syvä ja matala. Kuin hypnoosissa kuuntelin hänen puhettaan, ja monesti tein tikusta asiaa avokonttorin toiselta laidalta, että pääsin kuuloetäisyydelle. Silkkaa nautintoa.
Rikas ja hemmottelee minua. Ei tarvitse olla hyvännäköinen tai mieleltään terve. Raha on kaikista tärkein minulle.
Oikeasti aikuiseksi kasvanut, tasapainoinen,
uskollinen, myös silloin kun houkutukset virittelevät verkkojaan, vahva itsetunto
ei valehtele pienistäkään asioista eli luotettava,
ei juo ja tissuttele
avoin, keskusteleva ja tunteita näyttävä, uskaltaa myös itkeä, jos siltä tuntuu
ei pelkää koulutettua naista, tukee naista
haluaa lapsia, perhe-elämää
ulkonäöllä ei niin väliä, kunhan perushygienia kunnossa
Uskollinen, luotettava ja rehellinen. :-)
Sellaiset iso kämmenet. Katsokaapa joskus miesten käsiä. Osalla on sellaiset pienet kämmenet, osalla isot laatikkomaiset (vaikkei muuten olisikaan kovin lihaksikas).
Toinen, joka on viehättävää on pituus 188cm ja yli sekä itsevarmuus.
Tissutteleva ja rento aina perus huojuva olemus.
Hihittelee paljon yksikseen ja jättää vessan oven auki käydessään asioilla.
Jatkuvasti pienessä hönössä ja sen haistaa. Selvinpäin rasittava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Iso penis.
n19
Ulkomaille on sitten mimmin matka. Ei löydy kotimaista metritavaraa.
Siinähän haiset loppuelämäsi, en jää kaipaamaan.
Rehellinen, uskollinen, ei vilkuile eikä jahtaa muita naisia.
Sitoutuu suhteeseen jo alussa, ei ole epämääräistä tapailuvaihetta, vaan malttaa olla yhden kanssa koko suhteen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Spirituaalisuus. Sellainen kunnolla herännyt ja tietoinen mies joka meditoi ja kehittää itseään henkisesti ja miettii universumin syntyä ja elämäntarkoitusta. Tahtoo toisille hyvää ja tekee osansa tehdäkseen maailmasta paremman.
Minä olen juuri sellainen. Ei kai haittaa vaikka olen yli 60 v, lihava, kalju ja köyhä?
Empaattinen
Osaa keskustella
Huumorintajuinen
Ja mikä sana nyt olisi hyvä pihin vastakohdalle - antelias ei oikein istu
vähän sellainen isukkivatsa
Katsoo kivasti - sellainen mies on vain niin kuuma
Haluaisin tuntea aikuisen miehen sisälläni
Itselleni tärkeitä ovat silmät, käsivarret, puheääni ja hymy. Luonteessa hyvä käytöksisyys ja älykkyys. Miehen seurassa haluan tuntea olevani turvassa. Hänessä tulee olla tietynlaista särmää.
miehekkyys, yrittäjyys, maanpuollustustahtoisuus
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tuntea aikuisen miehen sisälläni
Voisiko nämä poikarakkauen harjoittajat pysyä aiheessa?
Omassa miehessä yhdistyy nämä:
- Uskomaton tunneäly, ymmärtää siis omia ja toisten tunteita ja osaa käsitellä niitä älykkäästi. Empatia, muttei mene överiksi.
- Hyvä itsetunto. Ei tarvitse esittää, mahtailla tai lytätä muita.
- Tyylikkyys. Kaikessa.
- Uskaltaa olla myös heikko ja haavoittuva.
- Fyysisesti hyvässä kunnossa ja urheilee.
- Juo alkoholia vain vähän eikä polta.
- Hauskin ihminen jonka olen tavannut.
- Näyttää ja sanoo rakkautensa.
- Kiinnostunut asioista, älykäs. Voi jutella mistä vain ja tuo keskusteluun hyviä argumentteja.