Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaanisuus, puoluekanta ja äänestäminen

En ole ehdolla
21.02.2021 |

Voi kunpa tämä ketju säilyisi, vaikka poliittisia kannanottoja vastaukset voivat sisältääkin...

Animalia, SEY ja jotkin muut eläinsuojelujärjestöt ovat vaalien alla järjestäneet galluppeja (esim. eläinpoliittinen vaalikone), joissa on kyselty ehdolle asettuneiden suhdetta vegaanisuuteen ts. onko ehdokas vegaani.

Tulokset ovat jakautuneita, eli vegaaniehdokkaiksi on itsensä ilmiantanut lähinnä feministit, vassarit, piraatit, viherät, elpot ja kommarit mutta hyvin vähän jos ollenkaan vegaaneiksi itsensä ilmiantaneita on kepuissa, kokkareissa ja persuissa. Mustavalkoistahan tuo ei ole, mutta jotenkin tuota linjaa vastaukset noudattelevat hajaäänistä huolimatta.

Kysymys: kun itse valitset ehdokastasi, pidätkö ehdokkaan vegaanisuutta tai ei-vegaanisuutta tärkeimpänä arvona eli valintakriteerinä kun äänestät? Vai ajaako ehdokkaan puoluekanta tai muut asiat edelle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole tärkeetä ehdokkaan vegaanius tai edes puoluekanta.

Kunhan on hyvä tyyppi ja tekee järkeviä ehdotuksia. esim Hjallis Harkimolla tuntuu olevan aika paljon hyviä ideoita nykyään.

Sama. Ehdokas ratkaisee. Hjallista en kuitenkaan äänestäisi, sori :)

Eikös se Hajllis ole ole kuitenkin kasvari? 

Vierailija
22/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku persuehdokas olisi vegaani, se olisi mulle jopa plussaa ja voisin äänestääkin ihan sillä perusteella. Olen itsekin vegaani.

Mutta esim. vihreitä en äänestä, oli ehdokkaana sitten vegaani tai ei. Joskus olen äänestänyt heitä ihan luonnonsuojelullisesta näkökulmasta, mutta nykypuolueena se on kaikkea muuta. En voisi enää kuvitellakaan äänestäväni moista sekoboltsiporukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkistä:D

Vierailija
24/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku persuehdokas olisi vegaani, se olisi mulle jopa plussaa ja voisin äänestääkin ihan sillä perusteella. Olen itsekin vegaani.

Mutta esim. vihreitä en äänestä, oli ehdokkaana sitten vegaani tai ei. Joskus olen äänestänyt heitä ihan luonnonsuojelullisesta näkökulmasta, mutta nykypuolueena se on kaikkea muuta. En voisi enää kuvitellakaan äänestäväni moista sekoboltsiporukkaa.

10/10

Vierailija
25/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä sanoi aina noin! Ootko se sinä, Timo? (nimi muutettu)

Vierailija
26/26 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä sanoi aina noin! Ootko se sinä, Timo? (nimi muutettu)

HAHA! Myös mun ex. Tirsk.