Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykypäivän kolmekymppiset naiset ovat tyttömäisiä

Vierailija
21.02.2021 |

Siihen aikaan, kun minun äitini ja tätini olivat kolmekymppisiä, heistä näkyi silloin, etteivät he ole enää parikymppisiä. Mutta nykypäivänä monet kolmekymppiset naiset ovat tyttömäisiä.

Oletteko samaa mieltä, että ihmiset ikääntyvät hitaammin kuin ennen? Ainakin eletään terveellisemmin kuin ennen: enää ei tupakoida eikä juoda alkoholia yhtä paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itekkin oon 31v enkä oo mitenkään rupsahtanut.

Vierailija
2/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonsa puolesta eivät ole tyttömäisiä, päinvastoin, moni näyttää ikäistään vanhemmalta, tätimäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon riskit tiedetään ja aurinkorasvaa lotrataan päivittäin myös pilvisellä kelillä.

Vierailija
4/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa.

Katseltiin kerran tosi vanhoja valokuvia, joissa oli mummot ja papat.

Jo 50 ja 60 vuotiaat naiset näyttivät tosi vanhoilta.  Oli uurteita ja ikääntynyt olemus.

Ennen tehtiin paljon ja rankasti työtä ja se työ oli fyysistä työtä.

Se vei kyllä ihmisiltä kaikki mehut.  Myös lapsia naiset synnyttivät paljon.

Eikä ollut niin tehokkaita lääkkeitä vielä niihin aikoihin, kuin nykyisin, monet naisten vaivat piti vain kärsiä ja sairastaa hammasta purren. 

Näinä aikoina vielä 60-vuotiaat ovat lähes rypyttömiä, ei harmaannu hiukset ja vointi ja terveys on hyvä.

Vierailija
5/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonsa puolesta eivät ole tyttömäisiä, päinvastoin, moni näyttää ikäistään vanhemmalta, tätimäiseltä.

Jaa. Vissiin tädit on sitten nykyään sellaisia alle 160-senttisiä ja 45-kiloisia tiimalasivartalolla, niinkuin tämä kolmikymppinen täällä.

Vierailija
6/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 40v naiset ovat tyttömäisiä. Ainakin tuttuni 40-43v naiset ovat ihan tytöntylleröitä kaikki. 

Vierailija
7/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nainen on pilalla jo 28v

Itse olet ollut pilalla aina.

Vierailija
8/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja terveellisesti eläneet kolmekymppiset naiset ovat.

Eli pieni vähemmistö.

Suurimalla osalla siideri, suklaa ja liikkumattomuus näkyy kropassa. Pirteä ja tyttömäinen meikki ei pelasta kun vartalo on mallia tykinkuula.

Vierailija
9/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat, toiset ei. Sama miehissä, jotkut näyttävät vuosia vanhemmilta jo kolmekymppisinä, toiset menee melkein kolmekymppisistä vielä nelikymppisinäkin. Geenit ja elämäntavat.

Vierailija
10/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Vissiin tädit on sitten nykyään sellaisia alle 160-senttisiä ja 45-kiloisia tiimalasivartalolla, niinkuin tämä kolmikymppinen täällä.

Juu, ihan kaikki kolmikymppiset ovat ja näyttävät samalta, kuten sinä.

Vierailija
11/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoi vaan Brittinaisia, ja sen huomaa jo meikin määrästäkin.

Vierailija
12/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan hävetti kun kysyin mun yhdeltä kollegalta, että minkä ikäinen hän on. Hän käski arvata, sanoin että 25, koska mä olen "sentään jo 30". Hän oli 10 vuotta vanhempi kuin minä, eli 40 :D Tehnyt urallaan vaikka mitä, istunut myös eri yhtiöiden hallituksissa. Töissä pukeutuu huppariin ja adidaksen superstar-tennareihin. 

Varmasti yksi tekijä varsinkin naisten nuorekkuuteen on parantunut ruokavalio ja myös henkinen ilmapiiri on aivan eri mitä silloin, kun omat äitimme olivat nuoria aikuisia. 

Vierailija
13/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvissa äitini näyttää kyllä "tätimäiseltä" kolmekymppisenä, mutta taitaa olla aika iso vaikutus  ysärin tukka- ja pukeutumismuodilla. Itse näytän varmaan nuoremmalta, mutta en toki siltä että olisin ihan äskettäin täyttänyt 18v.

Vierailija
14/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitini sukupolvi on saanut lapset ennen kolmikymppisiä, mun tuntemat kolmikymppiset ovat pääasiassa lapsettomia. Vauvavuodet varmaan karistaa tyttömäisyyden aika tehokkaasti :D

Vierailija
15/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lol

Vierailija
16/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äitini sukupolvi on saanut lapset ennen kolmikymppisiä, mun tuntemat kolmikymppiset ovat pääasiassa lapsettomia. Vauvavuodet varmaan karistaa tyttömäisyyden aika tehokkaasti :D

Itse asiassa tunnen useamman suurperheen äidin, jotka tosi pieniä, siroja ja tyttömäisiä.

Vierailija
17/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa auta mitään jos pää on pehmeä.

Vierailija
18/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tunnen useamman suurperheen äidin, jotka tosi pieniä, siroja ja tyttömäisiä.

Miellän tyttömäisyyden eri tavalla. Mulle tyttömäisyys ei liity painoon tai pituuteen, vaan enemmän lapsekkaaseen olemukseen. Mitähän ap hakee tyttömäisyydellä? Ja ennen naiset usein leikkas avioituessaan lyhyet hiukset, johon ehkä vielä permis=mummomainen

Vierailija
19/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velojen voimafantasiaa. Kun näkevät nuoria kauniita naisia kaupungilla ilman lapsiaan, kuvittelevat että kaikki kauniit naiset ovat lapsettomia kuten hekin. Useimmat kauniit naiset nimenomaan niitä lapsia saavat, rumille löytyy heikommin kunnollisia miehiä.

Vierailija
20/23 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella lapsellisia. 20-vuotiaatkin ovat kypsempiä.