Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykkäät naiset käyttävät enemmän alkoholia

Vierailija
21.02.2021 |

No ilmankos! Olen aina ollut älykäs, mutta en välttämättä viisas kaikissa ratkaisuissani.
Olen kuitenkin opiskellut niin paljon, että minulla on hyvä palkka.

Käytän alkoholia ja omalla kohdallani se ei näy naamasta. Tämän selittää ehkä hyvät geenit.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/tiede-sen-todistaa-alykkaat-…

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaisjuopoista on järjettömän älykkäitä. Niin miehet kuin naisetkin.

Siksi vankiloissa on tyhjää ja poliisit saavat lepäillä poliisiasemilla. 

Vierailija
2/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin juoppoämmä kattelee kotonaan juoppomiestä joka vaa haukkuu ja hakkaa sitä. Tooodella älykästä. Näitä älykköjä on täällä päin tooöooodella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut. Olen Mensan jäsen (nainen) ja tunnen sitä kautta ihmisiä joilla korkea ÄO. Aika moni meistä ollaan alkoholin suurkuluttajia.

Vierailija
4/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vai? Minä taas olen aina halunnut suojella aivojani, koska koen ne tärkeäksi osaksi itseäni.

Vierailija
5/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskotaan brittitutkimusta niin älykkäät käyttää huimausaineita tyhmiä enemmän. Mistä lie sekin johtuu? 

Vierailija
6/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vai? Minä taas olen aina halunnut suojella aivojani, koska koen ne tärkeäksi osaksi itseäni.

Tottakai pitää suojella sitäkin vähää, minkä syntyessään on sattunut saamaan.

Vierailija
7/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut. Olen Mensan jäsen (nainen) ja tunnen sitä kautta ihmisiä joilla korkea ÄO. Aika moni meistä ollaan alkoholin suurkuluttajia.

Ettei vaan tullut kirjoitusvirhe? Menkan jäsen ja suurkuiluttaja. Niin meikä ei pahemmin tarvi älyä kun mulla on pallit.

Vierailija
8/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitäkin, että monet älykkäät ihmiset tekevät vaativaa ja rankkaa työtä, vaikkapa kirurgit, ja bisnesmaailman ihmiset.

Vastapainoksi haetaan jotain, ja joillekin se on jotain on alkoholi.

Vierailija
9/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs selviää tilanteista, joihin viisas ei joudu.

Vierailija
10/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää suojella sitäkin vähää, minkä syntyessään on sattunut saamaan.

Kiitos ymmärryksestäsi. Enempää en saanut.

Vierailija
11/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs selviää tilanteista, joihin viisas ei joudu.

Niin ja juomatyö säästää aivotyöltä. Hik...

Vierailija
12/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitäkin, että monet älykkäät ihmiset tekevät vaativaa ja rankkaa työtä, vaikkapa kirurgit, ja bisnesmaailman ihmiset.

Vastapainoksi haetaan jotain, ja joillekin se on jotain on alkoholi.

Tätä, ja sitten myös nämä:

- Jos on huomattavan korkean älykkyysosamääränn takia vaikeuksia kommunikoida tavisten kanssa, alkoholi laskee älyä tilapäisesti ja juttu luistaa. Olen kuullut huippuälykkäiden sanovan että eka juomiskerta oli hienointa siksi, että ensimmäistä kertaa elämässä tunsi kuuluvansa joukkoon ja olevansa samanlainen kuin muut.

- Älykkäät helposti ajattelee liikaa maailman asioita, ja se tuppaa masentamaan kun niitä realistisesti miettii. Ilmastonmuutosta, tauteja, nälänhätiä, kaikenlaista kärsimystä.

Vierailija
13/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan tullut kirjoitusvirhe? Menkan jäsen ja suurkuiluttaja. Niin meikä ei pahemmin tarvi älyä kun mulla on pallit.

Hyvä ettet turhaan kaipaa jotain, mitä sulla ei ole.

Vierailija
14/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole tavannut älykästä ja paljon alkoa käyttävää ihmistä. Sori vaan. Älykkäitä huumeiden satunnaiskäyttäjiä olen tavannut kyllä. Monet fyysikot, kemistit ja kirjailijat ovat käyttäneet stimulantteja niiden aivoja stimuloivan vaikutuksen vuoksi. Alkoholihan ei stimuloi mitään vaan lamaa aivoja sekä tuhoaa aivosoluja.

Vierailija
15/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joutuisi juomaan itsensä he n giltä jos tavoittelisi älykkyysosamäärää missä tavallinen ihminen kuulostaa älykkäälle. Helpompi juoda älykkäiden ihmisten kanssa tai juoda tyhmien kanssa ja olla vain hiljaa.

Vierailija
16/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei silti tarkoita että kaikki alkoholia runsaasti käyttävät naiset olisivat älykkäitä. Gaussin käyrä jne..

Vierailija
17/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä nyt kyllä taidan olla poikkeus tässä, äiti 139 enkä juuri juo. Tosin se johtuu lähinnä siitä, että on pieniä lapsia ja pitää pysyä toimintakykyisenä kaiken varalta. Rehellisesti kyllä tykkään olla kännissä.

Vierailija
18/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti=äo, puhelin korjas

Vierailija
19/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin suurkuluttajalla ja alkoholistilla on aika iso ero.

Vierailija
20/32 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut tämän myös. On helpompi elää tavisten maailmassa, kun säännöllisesti nollaa päätään. Korkea ÄO tekee monesti sen, että on vaikea löytää itselleen mieluista seuraa.  Korkea ÄO usein lisää tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi