Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/55a2f51d-6880-4ab8-8a29-eea35cafc3cf
Ei kuulosta Dark Side Linkin Parkilta, jos Mikeltä kysytään. Vähän toi "siksi se trendasi" -kommentti särähtää korvaan :( Olisi jotain positiivista edes voinut sanoa. Onkohan hän kuullut BC:n Numb-coverin...
Onneksi siinä bändissä sentään oli yksi laulaja. Poikkeuksetta LP:n biiseissä ne osuudet, joissa on melodiaa ja joissa yritän laulaa, (vaikkei keuhkot riitä) mukana ovat Chesterin osuudet. Luulisin, että näin on suosikkikertsit suurimmalla osalla porukkaa muutenkin, ei vain minä.
Miken muminasta biiseissä ei paljoa hyvää sanottavaa ole, eikä bändi olisi koskaan breikannut siinä laajuudessa kuin tekivät ilman Chesteriä ja Miken sanomisia ei nykyisin enää pahemmin kysellä. Olisi ollut iloinen, että nyt saivat vielä mainosta ja että on bändejä, joille LP on ollut tiennäyttäjä. Epäilen, etteivät trendaa itse enää kovinkaan usein?
BC:n Numb-cover menettelee, mutta ei ollut yhtä hyvä veto kuin Left Outside Alone, IMHO.
Vierailija kirjoitti:
Linkin park on vain kateellinen Blind channelille
Uskomatonta mutta totta että näinkin voi käydä ja etenkin näinä aikoina.
Blind Channelin pojat tuntuivat olevan enemmän otettuja siitä, että heidän kappaleensa on ylipäätään kuultu noin tunnetun nu metal -nimen toimesta. Linkin Park on yksi tunnetuimpia genren yhtyeitä. Oli huomio sitten hyvää tai huonoa, pääasia, että tulivat noteeratuksi. Hankala sanoa, mitä mieltä Mike oli tossa klipissä itse kappaleesta ja oliko hänen tarkoituksenaan puolustaa vai mollata BC:tä..? Oli miten oli, musta BC vaikuttaa sen verran kypsältä, että ymmärtävät senkin kannan, etteivät kaikki voi tykätä heidän musiikistaan.
BC on sentään saanut hyvää palautetta suoraan mm. Hollywood Undeadin jäseniltä. Hollywood Undead on myös vaikutusvaltainen omassa skenessään ja yhtye tykkäsi Blindeistä sen verran paljon, että pyysi heidät lämppäriksi Euroopan kiertueelleen. Kannattajiakin siis löytyy. Toinen suuri "kaveribändi" heillä näyttää olevan Amaranthe.
Vierailija kirjoitti:
Chester olisi pitänyt heistä kuitenkin.
Chester tykkäsi Adelestakin. Katsokaa se hieno Rollin' in the Deep -veto juutuubista.
Joel vissiin tykkää ainakin Rihannasta ja Anastaciasta, joten on siinä haaveilijamammoilla ja -tytöillä kirimistä ;P
En ole kertonut sitä ennen vielä ääneen.
Minä rakastan Joel Hokkaa.
En edes muista milloin olen viimeksi ihastunut yhteenkään staraan. Ehkä viimeksi teini-iässä. Joku Joelissa iskee niin syvälle. Käsittämätön asia!
Eikös Linkin Park hajonnut Chesterin menehdyttyä?
Ei kai sitä nyt fiiliksissä olisi, kun oma yhtye on hajonnut ja vastaavanlainen bändi tulee pinnalle. Musiikki maailmassakin kilpaillaan suosioista ja BC voi syödä osittain Linkin Parkin kuuntelu kertoja.
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin olen viimeksi ihastunut yhteenkään staraan. Ehkä viimeksi teini-iässä. Joku Joelissa iskee niin syvälle. Käsittämätön asia!
JOEL ON IHANA!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä nyt fiiliksissä olisi, kun oma yhtye on hajonnut ja vastaavanlainen bändi tulee pinnalle. Musiikki maailmassakin kilpaillaan suosioista ja BC voi syödä osittain Linkin Parkin kuuntelu kertoja.
Vielä enemmän harmia voi seurata yhdestä ajattelemattomasta kommentista. Suurin osa isoista staroista ymmärtää tämän. BC:lla ja LP:lla on osittain yhteinen fanikunta, joka ei arvosta tuollaista ylimielisyyttä.
Mua ei kiinnosta tykkääkö Mike CB:sta vai ei, mutta sitä en niele, että yrittää ottaa itselleen kunniaa BC:n menestyksestä. BC on menestyksensä ja trendauksensa ansainnut ihan yksin omalla työllään, taidoillaan ja rohkeudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika mahtavaa, kun meillä on nyt ainakin kaksi Joel H. -nimistä laulajaa, joihin voi rakastua, vaikkakin turhaan, aivan turhaan.
Kasvonpiirteet, vartalo, hymy, puhetapa, ääni, huumori, äly...
Miksi koskaan Joel Hokka ei tullut vastaani kadulla.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mahtavaa, kun meillä on nyt ainakin kaksi Joel H. -nimistä laulajaa, joihin voi rakastua, vaikkakin turhaan, aivan turhaan.
Kuurankukkia vaan
Ens vuonna sitten laitetaan idols ari koivunen bändeineen viisuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän harmia voi seurata yhdestä ajattelemattomasta kommentista. Suurin osa isoista staroista ymmärtää tämän. BC:lla ja LP:lla on osittain yhteinen fanikunta, joka ei arvosta tuollaista ylimielisyyttä.
Mua ei kiinnosta tykkääkö Mike CB:sta vai ei, mutta sitä en niele, että yrittää ottaa itselleen kunniaa BC:n menestyksestä. BC on menestyksensä ja trendauksensa ansainnut ihan yksin omalla työllään, taidoillaan ja rohkeudellaan.
Totta tuokin, mutta ymmärrän Miken ärsytyksen, jos sitä tuossa on.
Itse tykkään molemmista bändeistä.
Milloin viimeksi on suomalainen biisi ollut Spotifyn top100 kuunnelluimman joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOEL ON IHANA!
Joel!?
Per quanto riguarda me?
Io, il me sexy?
nyyh, allora la gloria terrena scompare :(
tuo, ieri,
Damiano
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi on suomalainen biisi ollut Spotifyn top100 kuunnelluimman joukossa?
Tuo minuakin kiinnostaisi tietää. Millä sijoilla, milloin ja mitkä bändit/artistit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo minuakin kiinnostaisi tietää. Millä sijoilla, milloin ja mitkä bändit/artistit?
Jossain Iltalehden uutisessa oli mainittu Alman Bonfire, top 200-listan sija 73.
Muista en tiedä.
BritishVirus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britit tuohtuneita
Britanniaa nöyryytettiin viisuissa. James Newman sai nolla pistettä jurylta ja yleisöltä, The Sun maalailee.
– Nöyryytetty Britannia sai taas nolla pistettä, Mirror puolestaan uutisoi.
– Jos koronavirus olisi esiintynyt, niin sekin olisi saanut enemmän pisteitä kuin Britannia,
koomikko Jack Whitehall leukailee.Koronavirus voitti viime vuoden Euroviisut, perui koko kisan!
Jotenkin tunnen sääliä brittien puolesta, niillä oli kerrankin hyvä biisi ja ne jäi nollille. Taitaapi Euroviisut olla rasistinen brittejä kohtaan, kun ensin Brexit, sitten "brittimuunnokseksi" kutsuttu koronamutaatio leimaa saarivaltion kansakuntaa. Ihme kyllä Israel ja Venäjä pärjäsivät kohtalaisen hyvin tänä vuonna.
Huonoiten pärjää yleensä biisi, joka on liian tavallinen. Biisi, joka ei jää mieleen hyvässä eikä pahassa. Kappale voi sinänsä olla ihan hyvä, mutta jos hyvin harva pitää siitä eniten tai muuten todella paljon, niin se uhkaa jäädä pisteittä. Ihmiset äänestävät kappaletta, joka on heidän mielestään paras, eivät mielestään kahdeksanneksi parasta. Moni huono kappale ohittaa pisteissä ihan hyvän kappaleen, koska se huonompi kappale on jäänyt mieleen esityksen, esittävän maan tai jonkin muun syyn vuoksi.
Osa maista saa pisteitä, oli kappale ihan mikä tahansa, koska on maita jotka antavat heille pisteitä (ja jopa täydet pisteet) joka tapauksessa. Britit kuuluvat suomalaisten tavoin niihin, joilla ei ole yhtäkään vakiopisteiden antajaa. Kappaleen täytyy siis olla todella hyvä ja mieleen jäävä, jotta se saa pisteitä.
Koronavirus voitti viime vuoden Euroviisut, perui koko kisan!
Jotenkin tunnen sääliä brittien puolesta, niillä oli kerrankin hyvä biisi ja ne jäi nollille. Taitaapi Euroviisut olla rasistinen brittejä kohtaan, kun ensin Brexit, sitten "brittimuunnokseksi" kutsuttu koronamutaatio leimaa saarivaltion kansakuntaa. Ihme kyllä Israel ja Venäjä pärjäsivät kohtalaisen hyvin tänä vuonna.