Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
9341/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria

Niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria

Kuka tulee vastaan

Onko hän se oikea

Kuka tulee vastaan?

Ressu pois täältä, you had your years.

Älä solvaa Ressua. Tunnen yhden joka muistuttaa häntä ja siltikin tykkään vaikka rakastan Joelia.

Oikeastaan nyt kun mietin niin tykkään siitä Ressusta enemmän.

Mä tykkään näistä eniten Ressusta ja Kaustisesta.

(Tenavat -sarjakuva siis, jos meni ohi)

Vierailija
9342/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel kovana aamulla suihkussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä ennenkin osattu 😂

Aikaansa edellä, Teräsbetoni! Tuossa oli tosin hu-ha ei hu-hu.

Orjatar -videossa oli aikansa Joel/Damiano/Ethan/Nico -ryhmä, mutta ketjun #metoot saattaa herkistyä sanoituksesta, ettei ole enää poliittisesti korrekti.

Jarkko voisi yrittää ensi vuonna uudelleen, mutta biisi englanniksi?

Sanokaapa kumpi oli ensin; Brokebackmountain vai Teräsbetoni?

Miehet ratsastivat

niin etteivät edes lampaat saaneet laiduntaa.

Vierailija
9344/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel kovana aamulla suihkussa

Tuttu juttu. T: Timo

Vierailija
9345/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki Joel-fanit täällä oo mitään mammoja. Itekki itseasiassa 13…

Juu ei siitä sen enempää :D

Heh uskon ihan hyvin ton sun ikäs! Kun mä olin 14v kirjottelin kaksplussalle ja siel mammat ei meinannu uskoo mun ikää :D osasin kai kirjottaa niin hyvin

Te nuoret.

Ymmärrän, että on nopeaa ja helppoa laittaa tuollaisia kommentteja mitä olette tänne juuri laittaneet, mutta eikö kunnon keskustelu asiallisesti olisi vielä mielekkäämpää? Vähän enemmän ajatusta peliin, kun kirjoittelette tänne. Täällä kun oikeasti pyörii ihmisiä laidasta laitaan. Yli 60 vuotiaille mammoille tuollainen kielenkäyttö särähtää ikävästi korvaan (oletan, että laitoitte niitä pikkupöksy kommentteja).

Vierailija
9346/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä ennenkin osattu 😂

Eikä osattu. Tää oli finaalin 22s.

Jarkko on hyvä laulaja mutta ei hänen äänensä tuossa kuulostanut ollenkaan hyvältä tai pakottomalta. Kappalekin oli mitäänsanomaton.

Vierailija
9347/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/55a2f51d-6880-4ab8-8a29-eea35cafc3cf

Ei kuulosta Dark Side Linkin Parkilta, jos Mikeltä kysytään. Vähän toi "siksi se trendasi" -kommentti särähtää korvaan :( Olisi jotain positiivista edes voinut sanoa. Onkohan hän kuullut BC:n Numb-coverin...

Vierailija
9348/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menee blind channelilta maku linkin parkista, jota koko ikänsä fanittaneet, kun linkin park kommentoi noin tylysti

Vierailija
9349/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh uskon ihan hyvin ton sun ikäs! Kun mä olin 14v kirjottelin kaksplussalle ja siel mammat ei meinannu uskoo mun ikää :D osasin kai kirjottaa niin hyvin

Te nuoret.

Ymmärrän, että on nopeaa ja helppoa laittaa tuollaisia kommentteja mitä olette tänne juuri laittaneet, mutta eikö kunnon keskustelu asiallisesti olisi vielä mielekkäämpää? Vähän enemmän ajatusta peliin, kun kirjoittelette tänne. Täällä kun oikeasti pyörii ihmisiä laidasta laitaan. Yli 60 vuotiaille mammoille tuollainen kielenkäyttö särähtää ikävästi korvaan (oletan, että laitoitte niitä pikkupöksy kommentteja).

Rehellisesti: Oletit väärin. Ainakin minun kohdalla. :)

- Se 13-vuotias

Vierailija
9350/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta Dark Side Linkin Parkilta, jos Mikeltä kysytään. Vähän toi "siksi se trendasi" -kommentti särähtää korvaan :( Olisi jotain positiivista edes voinut sanoa. Onkohan hän kuullut BC:n Numb-coverin...

Oli joo hieman väheksyvä ja nuiva sävy.

Vierailija
9351/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te nuoret.

- Se 13-vuotias

Lisään siis vielä, että olen kyllä muutaman ns ”fanituskommentin” kirjoittanut, mutta nuo kaikki pervoilut on kyllä ihan jonkun muun käsialaa

Vierailija
9352/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan menee blind channelilta maku linkin parkista, jota koko ikänsä fanittaneet, kun linkin park kommentoi noin tylysti

Multa ainakin menis. Ei tietenkään tarvii hehkuttaa jos ei tykkää, mutta toi oli jo suht ylimielisesti suhtauduttu toisten työhön

Vierailija
9353/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jätkä kateellinen ;D

Vierailija
9354/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin park on vain kateellinen Blind channelille

Vierailija
9355/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja kyynisyys näkyy kommentissa.

Blind Channelin pitää luottaa siihen että heitä rakastetaan! ❤🖤❤

Vierailija
9356/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Varmaan ovat fiiliksissä, kun Linkin Park on reagoinut heihin. Kyllä sen kuulee, että Blind Channel on saanut vaikutteita heiltä, mutta solisti osuudet kuulostaa aivan joiltakin muilta bändeiltä. (Esim, Hollywood Undead, Bring Me the Horizon)

Vierailija
9357/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chester olisi pitänyt heistä kuitenkin.

Vierailija
9358/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit tuohtuneita

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000007996386.html

Britanniaa nöyryytettiin viisuissa. James Newman sai nolla pistettä jurylta ja yleisöltä, The Sun maalailee.

– Nöyryytetty Britannia sai taas nolla pistettä, Mirror puolestaan uutisoi.

– Jos koronavirus olisi esiintynyt, niin sekin olisi saanut enemmän pisteitä kuin Britannia, koomikko Jack Whitehall leukailee.

Koronavirus voitti viime vuoden Euroviisut, perui koko kisan!

Jotenkin tunnen sääliä brittien puolesta, niillä oli kerrankin hyvä biisi ja ne jäi nollille. Taitaapi Euroviisut olla rasistinen brittejä kohtaan, kun ensin Brexit, sitten "brittimuunnokseksi" kutsuttu koronamutaatio leimaa saarivaltion kansakuntaa. Ihme kyllä Israel ja Venäjä pärjäsivät kohtalaisen hyvin tänä vuonna.

Vierailija
9359/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mike ei ilmeisesti edes kuunnellut kuin pienen pätkän tuosta Dark Sidestä. Heh, olettaa heti että trendasi pelkästään LP:n ansiosta, mutta sitten kuitenkaan ei hänen mielestään muistuta yhtään LP:ia.

Hyi Mike, Chester ei varmasti olisi ollut noin ylimielinen :( Kommenteissa onneksi puolustetaan BC:ia, toivottavasti Mike vielä tutustuu bändiin tarkemmin ja kommentoi uudestaan kunnioittavampaan sävyyn.

Vierailija
9360/9878 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te nuoret.

- Se 13-vuotias

Lisään siis vielä, että olen kyllä muutaman ns ”fanituskommentin” kirjoittanut, mutta nuo kaikki pervoilut on kyllä ihan jonkun muun käsialaa

Hyvä ja kiva kuulla, että asiallista ja hyvällä asenteella tekin keskustelua luotte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän