Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
onpa leviä persus sveitsin hömöllä
Näyttää naisen malliselta.
Minun korvani ei ole vielä vastaanottanut yhtäkään hyvää kappaletta, pitääkö odottaa vaan Suomen esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Top3 tähän mennessä: Portugal, Belgia ja Sveitsi. Ja tässä järjestyksessä.
Ehdottomasti.. tosin mulla Belgia ennen portugalia.
Vierailija kirjoitti:
Voittaja esiintyy
Mahdollisesti. Aito poika.
Minä lähden kaksplussalle, tavataan siellä. o/
Jännä juttu , kolmesta tähän asti kuullusta mieslaulajasta kahdella on korkeampi falsetti kuin yhdelläkään lukuisemmista naislaulajista mitä on kuultu. Onko tänne haalittu kaikki euroopan eunukit laulamaan?
Kimakkaäänisiä ukkoja. Korviin sattuu.
Lapsena oli ihan mieletöntä kuunnella Euroviisuja. Eri kieliä, eri soittimia, eri rytmejä... Ihania!
Ärsyttävä virnuilija sveitsin tyyppi. Ei osaa eläytyä.
Tää Sveitsi on kova, lauloi upeasti
Tää sveitsi oli eka josta tykkäsin. Pojan ääni vaan ois voinut olla parempi, niin biisi ois saanut arvoisensa kohtelun.
Hei Islanti! Ihanaaa! Tämä on suosikkini Blind Channelin jälkeen!
Diskonörttivaatetus. Symppis muuten
Nämä silvennoiset kommentit on ihan omituisia. Veikkas ettei tunnista albanian naista, koska näyttää eriltä lavan ulkopuolella, sveitsi nörtti. Ihme kommentteja. Semmosia töksäytyksiä.
Veikkaan, että nämä hitaammat kappaleet ja rauhallisemmat esitykset pärjää tänä vuonna. Noita puolialastomia naissätkyttäjiä ei erota pirukaan toisistaan eikä ne jää mieleen vaan toimii ainoastaan taustahälynä näille oikeasti musiikki edellä- meneville maille.
Suomi voi hyvinkin olla top10:ssä ihan siksi, että se erottuu.
Naapurin Valte taas lavalla, onhan pojalla ääntä, mutta niinhän niillä tummilla...