Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin. Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen. Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Vierailija kirjoitti:
Nolottaakohan noita mammoja, kun jollain kolmella tai neljällä lähes sama asu?
Useammalla, ekassa semifinaalissa varmaan puolella esiintyjistä.
Albanian kappaleen melodia edustaa jotain sellaista musiikkikulttuuria joka ei kertakaikkiaan iske.
Tykkään tästä Albanian biisistä.. Tai osista siitä. Olisi kaunis jos ei ratkuttaisi samaa. On kaunis pätkä, mutta vaihtelu virkistäsisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla glitterasuisella tätillä on synnyttäjän lantio. Sopiva aihe vauva palstalle. :DD
Lantio mikä näkyy ulospäin ei kerro btw mitään siitä millainen lantion tilavuus on siellä sisällä.
T. Kätilö
iHMETTELEN MIKSI NAISILTA HALUTAAN AINA NÄYTTÄÄ VULVA, eli asu on jotkut sukkahouisuy ja siihen päälle vulvaa nuoleva kimaltav tai mikä vaan jumppa-asu tms.
Miksei naisilla voi olla vaion jalat, miksi se pillun muoto V pitää aina saada asuihin.-
Sopivasti kurkkasin telkkuun viimeksi kun Celine Dion laulo säädyllisessä mekossaan vuonna 1988. Kyllä nää nykyajan uikkarit kummastuttaa nuortakin :(
Vierailija kirjoitti:
Albanian esittäjän eleet on vahvemmat kuin itse kappale.
Mä en katsonut ollenkaan, kuuntelin vaan ja kyllä tavoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyproksen kappale on siis Alejandro.
Ei vaan Bad Romance.
.
No, niinpä onkin, tack.
Jaahas, Israel laittanut lavalle anorektikon jolla ritilä päässä.
Israel on moniin muihin pop biiseihin paremman kuuloista poppia. Mun puolesta tämä saa hyvinkin pärjätä tässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Albanian kappaleen melodia edustaa jotain sellaista musiikkikulttuuria joka ei kertakaikkiaan iske.
Totaalisen mitäänsanomaton biisi
Ihana ja kaunis Nikkie ❤️