Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2021

Vierailija
21.02.2021 |

UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.

Kommentit (9878)

Vierailija
4641/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa että Tanska ei päässyt finaaliin.:( Oli ihana

Itse helpottunut. Lupasin juosta Tampereen rautatieaseman ympäri alasti nokkahuilua soittaen jos Tanska pääsee viisujen finaaliin☺

Olet kamala ihminen! Sun poikaystävä ansaitsee parempaa

Vierailija
4642/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan ainoa joka ei tykkää Italian biisistä. Siinä on joku ”kova” ja laskelmoitu tunnelma ja mitenkään sitä omaa ylimielisyyttä ja paremmuutta ei peitellä. Kuuluu varmaan rock-tyyliin mutta joku kylmönkalsea tuntu silti jää.

Minusta siinä on sopivasti juuri sitä "kovaa" vaaran tunnetta joka rockiin kuuluu ja jota Suomen biisissä ei lyriikoista huolimatta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sweden: Tusse poäng.

Repesin!!! :D. :X

Vierailija
4644/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihmettelen jos Ruotsi pärjää. Ruotsin show on niin laskelmoitu ja niin nähty. Jotenkin tuntuu myös että Malta ei voita, lavashow jotenkin pysähtynyt, laulaja seisoo vaikka biisi on tanssibiisi.

Jos yleisö haluaa rockia niin Italia voittaa. Jos slovarin niin Sveitsi. Jos etnoteknoa niin Ukraina. Ranska on kysymysmerkki, tykkääkö kukaan muu kuin minä.

Ruotsi on aina kymmenen parhaan joukossa riippumatta siitä mitä lähettävät viisuihin. Saavat pisteet vain olemalla Ruotsista.

Vierailija
4645/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Yotubesta eurivision semifinaalin kommentteja niin varmasti 80% kehui Suomea! Alkas tuntumaan, että.Suomi voittaa!

Suomi saattoi olla jopa oman semifinaalinsa paras. Mutta toisessa semissä oli pari kovaa, kuten Unkari. Ei se voitto niin helpolla tule.

Vierailija
4646/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Suomi sais edes yhden kerran 12 points niin tuulettaisin onnessani

Vierailija
4647/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialle ”respektii” (jessus miten kamala muotisana) siitä että eivät laula englanniksi vaan omalla kielellä.

Vierailija
4648/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihmettelen jos Ruotsi pärjää. Ruotsin show on niin laskelmoitu ja niin nähty. Jotenkin tuntuu myös että Malta ei voita, lavashow jotenkin pysähtynyt, laulaja seisoo vaikka biisi on tanssibiisi.

Jos yleisö haluaa rockia niin Italia voittaa. Jos slovarin niin Sveitsi. Jos etnoteknoa niin Ukraina. Ranska on kysymysmerkki, tykkääkö kukaan muu kuin minä.

Ruotsi on aina kymmenen parhaan joukossa riippumatta siitä mitä lähettävät viisuihin. Saavat pisteet vain olemalla Ruotsista.

Sehän harmillista, että koko Eurooppa on Ruotsin lumoissa. Ehkä heillä on parhaat taikurit.

Vierailija
4649/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa Suomi sais edes yhden kerran 12 points niin tuulettaisin onnessani

Mulla on tuntuma että pari maata varmasti sanoo että ”Finlande, Tusse points”!

Vierailija
4650/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna kaikki on toisin. Venäjän Manizha on muuten todella kaunis nainen. Omat suosikit

Italia, Ukraina ja Venäjä sekä tietenkin Suomi.

Vierailija
4651/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan biisi on karmea. Melodia kuultu tuhannesti aikaisemmin, sävelkulku on niin yksinkertainen. Rasittavan tekotaiteellista, vaikka oikeasti on sävelmänä keskinkertainen.

Vierailija
4652/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaistoimittaja sepittänyt myös näin:

"Larsson arveli jo ennen semifinaalia, että suomalaiset ”olivat varmasti humalassa äänestäessään Blind Channelin viisuedustajakseen”.

– Tämä on sen tyyppistä nu-metallia, joka antaa rock-musiikille huonon maineen, Larsson tylytti tuolloin."

Larssoni ei pysty vetään dark siden tahdissa letkajenkkaa poikkiksen kanssa ja sekös

v. tuttaa!

Vierailija
4653/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa se måneskin tarkoittaa ja miksi ruotsalainen å? En jaxa googlaa.

En tiedä miksi, mutta kuutamo.

Månesk olis pontikka.

Vierailija
4654/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa että Tanska ei päässyt finaaliin.:( Oli ihana

Itse helpottunut. Lupasin juosta Tampereen rautatieaseman ympäri alasti nokkahuilua soittaen jos Tanska pääsee viisujen finaaliin☺

Aaahahahaa😂😂 kiitos mielikuvasta, lie väsynyt mutta hajosin totaalisesti

Vierailija
4655/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos italia voittaa, maksaako Suomi euroviisut?

Vierailija
4656/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialla saman genren biisi 100 kertaa Suomea parempana. Ei Suomella ole mitään mahdollisuuksia sitä vastaan. Italia vienee murskavoiton.

Vierailija
4657/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi joi! Romanssin-nälkäisille TIX faneille updeittiä! En tajua miten minua, keski-ikäistä tätiä liikuttaa tämä nuori lempi niin kovasti. Toivon tosiaan että jotenkin saisivat jatkettu orastavaa romanssia vaikka kisat loppuvatkin.

https://netherlandsnewslive.com/eurovision-participants-tix-and-efendi-…

Vierailija
4658/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

San Marinolle viime vuoden kisojen peruuntuminen oli kuin lottovoitto :D Senhitin viimevuotinen oli ihan hirveä, mutta tänä vuonna kunnon bängeri Flo Ridoineen

Biisi on tarttuva, mutta Senhit ei laula livenä ihan niin hyvin kuin studioversiossa. Flo Rida vetää suvereenisti kyllä.

Vierailija
4659/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialla saman genren biisi 100 kertaa Suomea parempana. Ei Suomella ole mitään mahdollisuuksia sitä vastaan. Italia vienee murskavoiton.

Rockia kyllä, mutta genre on tarkemmin sanottuna täysin eri kuin Suomella.

Vierailija
4660/9878 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskan biisi on karmea. Melodia kuultu tuhannesti aikaisemmin, sävelkulku on niin yksinkertainen. Rasittavan tekotaiteellista, vaikka oikeasti on sävelmänä keskinkertainen.

Ranska oli mun suosikkini vielä kuukausi sitten, nyt laskenut top 10 loppupäähän. Kertsi kaunis, mutta jotenkin lässähtää.

Italia tiukka loppuun asti. Ukrainan biisi kasvaa loppua kohden upeaksi. Kunnon show näillä kahdella jälkimmäisellä. Olen kyllä todella yllättänyt jos näistä ennakkosuosikeista Malta tai Ranska voittaa, näiltä puuttuu loppupelissä show. Italia 12 p itseltä, samoin Ukrainalle. Ukrainan musiikkiskene herättää mielenkiintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan