Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Blind Channelin esiintymispaikalla ei ole mitään väliä, jäävät kuitenkin mieleen energiallaan 👍🏼 en itse huolestu siitä, että BC esiintyy paikalla 16/26. Voisi huonompiakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Serbian suosio somessa ja youtubessa on hämmentävän iso. Eilen kun katselin, niin taisi emäntien laulu tulla pääosin taustanauhoilta ainakin kertsissä. Keskittyivät vaan keikistelyyn ja heilumiseen. ;D
Semin "Finland" huudot taisivat johtua siitä, että Suomi oli ylivoimaisesti paras jäljellä olevisista maista. Mutta olihan tuo kiva nähdä.
Suomi sai ihan hyvän paikan finaalista 16. Lordi esiintyi aikoinaan sijalla 17!
Euroviisujen kestomenestyjät Italia ja Ruotsi saivat parhaimmat esiintymispaikat finaalista. En ymmärrä miksi näiden kahden maan menestysmahdollisuuksia pitää oikein parantaa. Ruotsi saattaa jopa flopata, Italian floppiin en usko.
Solistien laulu ei saa tulla nauhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään pälli ei anna Ruotsille äänestysääntä la. Jos äänestetään naapuria, on se Norja!!!!
Onpa kypsää kommentointia. Itse äänestän Ruotsia, Norjasta en tykkää. En tajua Ruotsin vihaamista. Vaikka kuinka ei tykkäisi biisistä, on kyllä aika värittyneet lasit jos pitää sitä tuossa porukassa huonona.
Ruotsi on aivan paska. Norja on hyvä.
Norja on surkea, Ruotsi taas hyvä. Tuskin kuitenkaan voittaa.
Makuasioista voidaan kiistellä loputtomiin.
Minullekin Norja on parempi, kuin Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään pälli ei anna Ruotsille äänestysääntä la. Jos äänestetään naapuria, on se Norja!!!!
Onpa kypsää kommentointia. Itse äänestän Ruotsia, Norjasta en tykkää. En tajua Ruotsin vihaamista. Vaikka kuinka ei tykkäisi biisistä, on kyllä aika värittyneet lasit jos pitää sitä tuossa porukassa huonona.
Tix osaa laulaa! Enkä muutenkaan tykkää ruotsalaisista. Ruotsia ei saa kannattaa, järki käteen!
Sehän on järjen voitto, kun joku kieltää äänestämästä koska ei tykkää ruotsalaisista.
Ei varmasti Suomi voita, kun finaalissa on niin monta isompaa suosikkia. Ukraina, Ranska, Sveitsi ja Italia ovat todennäköisiä voittajia ja tulevat kahmimaan paljon ääniä, lisäksi raati suosii myös näitä maita ja tuskin antaa Suomelle paljoa pisteitä. Jos Italia olisi lähettänyt jotain tylsää ja tavallista rockbiisin sijaan, olisi Suomella paremmat mahdollisuudet pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Tuloslähetys oli aivan huippu, kun Silvennoinen jo kerkisit turhautua, ja yleisö huutaa FINLAND 🇫🇮!!!
Tämä enteilee voittoa!!!🇫🇮💥
Huusiko ne todella Suomi? Katoin tubessa videon jatkoonmenijöistä, kanava tais olla escunited, ja siellä kommenteissa porukka on sitä mieltä, että yleisö huusi Tanska.
Ranskan biisin musiikkivideo on vaikuttava ja olin haltioitunut. Eilen kun näytettiin ennakkopätkä Ranskan lavashow'sta, niin tapahtui tunnelman lässähdys. Toki biisi on niin ranskalainen kuin olla ja voi ja siksi tunnelmallinen, mutta tärkeä osa mielestäni oli myös musiikkivideoon luodulla visuaalisella maailmalla, eikä senkaltaista tunnelmaa ollut tuotu screenien avulla lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Italian biisi ei kuulosta rockilta, jos sen kuuntelee Suomen kappaleen jälkeen.
Suomella laulu parempaa ja melodia. Esiintyjät innokkaita ja hauskoja haastatteluissa. Mutta ei italia huono ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin muutama oikeasti kova. En usko että Ranska myöskään voittaa, on hieno esitys, mutta wow-efekti puuttuu. Samoin pelkään että Italia jättää kuitenkin lopulta kylmäksi? Voi olla että olen väärässä.
Ranska mun mielestä lainaa liikaa Piafilta. Laulutyyli, biisi itse ja se petite femme.
Katsoin äsken klippiä siitä lopusta kun yksi paikka oli enää jäljellä. Tanskan edustajat selvästi luulivat että yleisö alkoi huutaa Denmark, Denmark. Ihan selvä Finland se oli :D
Vierailija kirjoitti:
Suomi edustaa itsemurhiin kehoittavalla kappaleella.
Olet ilmeisesti niitä, jotka tulkitsevat raamattuakin kirjaimellisesti. No, yksinkertaisille on niitä yksinkertaisempiakin biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuloslähetys oli aivan huippu, kun Silvennoinen jo kerkisit turhautua, ja yleisö huutaa FINLAND 🇫🇮!!!
Huusiko ne todella Suomi? Katoin tubessa videon jatkoonmenijöistä, kanava tais olla escunited, ja siellä kommenteissa porukka on sitä mieltä, että yleisö huusi Tanska.
Suomi kuuntelee sinivalkoisin korvin!
Heille, jotka väittävät että Ruotsi pärjää vain raatien ansiosta:
Viimeisten 10 viisujen aikana Ruotsi on sijoittunut 4 kertaa katsojaäänissä viiden parhaan joukkoon. 10 parhaan joukkoon se on sijoittunut puhelinäänestyksessä peräti 7 kertaa. Yhden kerran Ruotsi ei päässyt finaaliin. Silloin Ruotsin pudotti raadit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tix osaa laulaa! Enkä muutenkaan tykkää ruotsalaisista. Ruotsia ei saa kannattaa, järki käteen!
Sehän onkin hyvä perustelu olla kannattamatta. Kun ei tykkää ruotsalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin muutama oikeasti kova. En usko että Ranska myöskään voittaa, on hieno esitys, mutta wow-efekti puuttuu. Samoin pelkään että Italia jättää kuitenkin lopulta kylmäksi? Voi olla että olen väärässä.
Ranska mun mielestä lainaa liikaa Piafilta. Laulutyyli, biisi itse ja se petite femme.
Samaa mieltä. Taitava esitys, mutta ei tuossa mitään uutta ole.
Mutta on tuo finaalin esiintymisjärjestys mainio! Lähes kaikki suosikit melkein peräkanaa loppupäässä ja kaksi viimeistä on Ruotsi ja San Marino xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä englannin ymmärrys aika heikolla tasolla jos sekoittaa sanan "Finland" sanaan "Denmark"
Vierailija kirjoitti:
Serbian suosio somessa ja youtubessa on hämmentävän iso. Eilen kun katselin, niin taisi emäntien laulu tulla pääosin taustanauhoilta ainakin kertsissä. Keskittyivät vaan keikistelyyn ja heilumiseen. ;D
Semin "Finland" huudot taisivat johtua siitä, että Suomi oli ylivoimaisesti paras jäljellä olevisista maista. Mutta olihan tuo kiva nähdä.
Suomi sai ihan hyvän paikan finaalista 16. Lordi esiintyi aikoinaan sijalla 17!
Euroviisujen kestomenestyjät Italia ja Ruotsi saivat parhaimmat esiintymispaikat finaalista. En ymmärrä miksi näiden kahden maan menestysmahdollisuuksia pitää oikein parantaa. Ruotsi saattaa jopa flopata, Italian floppiin en usko.
No jos se olisi ollut ei-mitään-väliä-meneekö-jatkoon-maa, niin ei sitä olisi huudettu, vaikka olisi kuinka paras jäljellä olevista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjakin kamala. Mieluummin symppikselle Islannille.
Monena vuotena olen kannattanut Islantia. Tärkeintä, ettei anneta ääniä Ruotsille
Ei ole aikoihin tullut näin hyvä olo euroviisuista.
Kiitokset sinne jotka tsemppasivat paikan päällä.