Euroviisut 2021
UMK on nyt takana ja aika astua eteenpäin.
Tänne sisältöä Euroviisuihin liittyen.
Uutisia, ajatuksia ja kaikkea mikä liittyy Euroviisuihin.
Kommentit (9878)
Ja yksikään pälli ei anna Ruotsille äänestysääntä la. Jos äänestetään naapuria, on se Norja!!!!
Saatais hyvin Korona leviämään jos suomi voittaisi. Sitten vielä jääkiekon MM ja koko kesä podettaisiin Koronaa.
Dark Side. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo yöllä Kaksplussalle, mutta laitan tännekin. Blind Channelin lavashow oli mielestäni vauhdikkaampi UMK:ssa. Pojat hyppivät ja juoksivat lavan poikki edestakaisin silloin enemmän. Mun mielestä se oli parempi show. Silti huippu siis tämäkin verrattuna muihin.
Oon samaa mieltä! Tosin lava Ahoy-areenalla on kuulemma niin iso, että moni pillahtaa itkuun nähdessään sen ensi kertaa. Pojat olisivat varmaan ihan poikki joka esityksen jälkeen, kun tulee niin paljon askelia. UMK-lava oli paaljon pienempi. Silti oon sitä mieltä, että UMK:ssa oli ainakin osattu taltioida se energia paremmin, kuvakulmat olivat toimivammat jne. Tossa semifinaalissa oli vähän liikaa kaukokuvausta mun makuun.
Olisko viimeiseksi jätetty yleisön suosikki, joka ei raadilta ole kuitenkaan saanut niin paljon ääniä? Ukraina ja Suomi. Mielestäni parhaat, vaikka Sveitsistä ja Italiasta myös tykkään.
joo mutta miksi aina tehdään kuoleman sävytteisiä keskari kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksikään pälli ei anna Ruotsille äänestysääntä la. Jos äänestetään naapuria, on se Norja!!!!
Onpa kypsää kommentointia. Itse äänestän Ruotsia, Norjasta en tykkää. En tajua Ruotsin vihaamista. Vaikka kuinka ei tykkäisi biisistä, on kyllä aika värittyneet lasit jos pitää sitä tuossa porukassa huonona.
No ne Finland huudot yleisössä on vaan suomi homppeleita. Ei siis ihan sama kuin raadit.
Norja on hyvä, mutta häiritsee nuo siivet ja hörhelöt. Olis ollut tavallisissa kuteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kypsää kommentointia. Itse äänestän Ruotsia, Norjasta en tykkää. En tajua Ruotsin vihaamista. Vaikka kuinka ei tykkäisi biisistä, on kyllä aika värittyneet lasit jos pitää sitä tuossa porukassa huonona.
Ruotsi on aivan paska. Norja on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Norjakin kamala. Mieluummin symppikselle Islannille.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla että yksi ja sama kimallemekkoinen,tuulikoneen tuivertamat kutrit omaava, törröhuulinen ketkuttelija esiintyi kolmen maan laulajana? Sama ketkutus - biisikin kuulosti samalta? Taustalla vääntelehtivät poitsut? Boooring.
Hyvä vaan, Suomi nousee edukseen tuosta joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on surkea, Ruotsi taas hyvä. Tuskin kuitenkaan voittaa.
Pääseekö Islanti lavalle finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ruotsille jälleen kerran huippu esiintymispaikka finaalissa, ja San Marino esiintyy viimeisenä. Olen pitänyt San Marinoa yhtenä voittajasuosikeista. Näinköhän siitä pedataan nyt sitä.
Paremminkin Italian voittoa. Hitsi nyt ärsyttää toi järjestys. Sveitsi liian aikaisin, harmi että arpa lankesi noin. Tusinatusse liian myöhään, Italialla ennakkosuosikin paikka. Ranska ei onneksi ihan paraatipaikalla, en tajua sen suosiota.
Serbian suosio somessa ja youtubessa on hämmentävän iso. Eilen kun katselin, niin taisi emäntien laulu tulla pääosin taustanauhoilta ainakin kertsissä. Keskittyivät vaan keikistelyyn ja heilumiseen. ;D
Semin "Finland" huudot taisivat johtua siitä, että Suomi oli ylivoimaisesti paras jäljellä olevisista maista. Mutta olihan tuo kiva nähdä.
Suomi sai ihan hyvän paikan finaalista 16. Lordi esiintyi aikoinaan sijalla 17!
Euroviisujen kestomenestyjät Italia ja Ruotsi saivat parhaimmat esiintymispaikat finaalista. En ymmärrä miksi näiden kahden maan menestysmahdollisuuksia pitää oikein parantaa. Ruotsi saattaa jopa flopata, Italian floppiin en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norja on surkea, Ruotsi taas hyvä. Tuskin kuitenkaan voittaa.
Tix osaa laulaa! Enkä muutenkaan tykkää ruotsalaisista. Ruotsia ei saa kannattaa, järki käteen!
Sen perusteella, miten vähän Ruotsin semivetoa on katsottu YouTubessa, veikkaan Ruotsin (taas kerran) floppaavan puhelinäänissä. Ties vaikka juryt olisi pelastaneet jo semistä finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi, että BC peittoaisi Ruotsin Tussen Euroviisuissa ja Leijonat Tre Kronorin lätkässä.
En tiedä itkiskö vai nauraisko tälle alemmuudentunnolle Ruotsia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Saatais hyvin Korona leviämään jos suomi voittaisi. Sitten vielä jääkiekon MM ja koko kesä podettaisiin Koronaa.
Dark Side. Heh.
En edes uskaltanut peukuttaa, mutta tämä on juuri sitä mustaa huumoria josta niin tykkään :)
Ei ole kuin muutama oikeasti kova. En usko että Ranska myöskään voittaa, on hieno esitys, mutta wow-efekti puuttuu. Samoin pelkään että Italia jättää kuitenkin lopulta kylmäksi? Voi olla että olen väärässä.