Mokasin todella anteeksiantamattomasti häät onnitellessani morsianta
Totuus on, että pidän tästä morsiammesta todella paljon. Olen aina pitänyt.
Tutustuin tähän, kun eräs sukulaiseni alkoi seurustelemaan hänen kanssaan jo vuosia sitten. Nyt he sitten menivät naimisiin.
Koronan takia ei ollut kummempia häitä. Lähimmät vain olivat.
Facebookissa alkoi onnittelut, kun statukset ja sukunimi vaihtuivat.
Olen eräässä seksivideossa katsellut naista, joka on kuin tämä kyseinen morsian ja kuvitellut olevani se videolla oleva mies. Olin todella kännissä, kun laitoin videon linkin naiselle yksityisviestinä ja onnittelut ja kerroin samalla, että videolla esiinnymme me kaksi ja olisipa se totta.
Minut on nyt estetty sekä morsiamen että sulhasen profiilissa ja mitä vielä onkaan edessä. Mitään morsian ei ole vastannut.
Hävettää ja nolottaa. On paha olo.
Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin kyseessä ei ole hauska juttu, vaan Ap olet syyllistynyt seksuaaliseen häirintään. Vähintä mitä voit, on pyytää jotakin kautta anteeksi ja toivoa hiljaa mielessäsi ettei nainen tee rikosilmoitusta. Sietäisi kyllä tehdä.
Ja pariskunta joutuu häämatkalla ottamaan vastaan tuollaisen videotervehdyksen, jolloin häämatka on pilalla, ja sen lisäksi joutuvat elämään pelossa, että vastaavaa tulee lisää. Ja sen jälkeen joutuvat pelkäämään kaikkia sukukokoontumisia, ettet vain tule sinne.
Jos olet hopiainen niin ihan normaalia.
Ajattele positiivisesti et sentään lähettänyt itsetyydyttelyvideota itsestäsi tälle naiselle.
Sillä lailla.
Ei oikein nyt auta kun toivoa että tuosta ei seuraa mitään tutkintaa.
Se on ihan varmaa että tuo kyllä leviää muidenkin korviin.
Tuohon ei auta edes mitkään pahoittelut että nyt nolasit itsesi kyllä todella pahasti.
Kokeile sitten jotain toista videota
Nyt on kyllä niin karsea juttu, että en usko. Ei kukaan kirjoitustaitoinen voi olla noin tollo.
Jos ihan oikeasti olet, niin älä ota heihin enää yhteyttä.
Varmasti tulee olemaan julkkis tämän asian kanssa
Ihan normaali kännimoka. Noita tulee jokaiselle ehkä 0-3 kpl. elämässä.