Kuinka moni oikeasti tarvii kallista puhelinta?
Väitän, että suurimmalle osalle ihmisistä riittäisi peruskäyttöön parin sadan euron puhelin ja yli kolmen sadan luuria tarvitsisi oikeasti enää aniharva. Nuo kalliit luurit on vain statuskysymys siinä missä hintavat merkkivaatteetkin. Mitään käytännön järkeähän niissä ei ole.
Kommentit (43)
mutsi 4.3. kirjoitti:
Ihan hyvin toimii puhelimeni viellä, ollutko Samsung 10-15v. Siinä ei kameraa ei nettiä!Lisäksi minut on diskattu suku ja ystävät ,kun ei voi soitaa ilmaispuhelut ja en edes ole F.B. jossa kaikki ovat! Olen siis kummajainen.Minun ei pidettä yhteyttä.Menentänkö mitään en! ihmiset elävät täysin eläkeläis-naisina F.B foorumi.Kytäten kummin kaimaakaakin. Eikä minun kanssa voi sitten vaihtaa mielipide,kuvista ymm.Monelle tuntuu älypuhelin olevan elintason mittari,mitä kallimpi luulevat nostaa heidän varakuuta ulkopuoliselle.Vähän kuin henkilö-autot.Kyllä monella auto on asia,ostetaan aina vaan kaliimpi,vaikka osamksulla.Kuten kallit älypuhelimet. Rahalla kun saa kuoren kaikesta,mutta ei ydintä!Esim. asun vuokralla eläkeläisenä yksin.Maksan kaikesta yksin itse.Niin heikon itsetunnon omaava eläkeläisnainen pihapiiri: Ostin jouluksi uudet huonekalut osamaksulla! Katso ostin 70e,talvikengät .tänä vuona jo 3x ostanut puheet sama hintaiset keng
Kauheaa luettavaa kun on pelkkää sekasotkua ? Henkilö-auto ?
Valitsin puhelimeni fyysisen koon ja muistin määrän mukaan, lisäksi kaksois-sim työliittymää varten. En halunnut leipälapiota vaan taskuun mahtuvan. Siispä maksoi mitä maksoi, vaihtoehtoja ei ole valittavaksi asti.
Tietämätön puhuu kuina oikeita töitä tehdään toimistolla. Oletkos koskaan kokeillut kuljettaa sitä läppäriä tai tablettia työn lomassa? Mihin laitat kun tarvitset molemmat kädet? Miten paskaiset alueet? Miten otat läppärillä kuvia?
Vähänkö helpompaa sujauttaa puhelin taskuun tai jos sattuu prosessialtaaseen tippumaan niin ottaa pois ja huuhtelee vedellä puhtaaksi.