Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Squirttasin äsken. Oli hämmentävää

Vierailija
21.02.2021 |

Viimeksi parikymppisrnä tapahtunut. Nyt on ikää 32 vuotta ja 3 lasta, lapset jo vähän isompia. Itsetyydytin sohvalla ja olin vatsallaan kun sain orgasmin ja luulin että päissään housuun! Ja sitten muistin että ai, tää on tätä..

Mitä toi neste on siis tarkalleen? Sitä valuu edelleen sieltä.. Tuntuu ihan lapsivesien menolta :F

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä squirttailin. Emättimestä se tulee. Mies on sanonut.

Vierailija
22/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.

1. Korinttilaisille 6:9‭-‬10 FINRK

https://bible.com/bible/1745/1co.6.9-10.FINRK

Totta, mutta miten liittyy aiheeseen? Ei mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla yksi exä ruikkaisi nuollessa. Mahtavaa naama märkänä.

Jos mun muija kusis kasvoille suuseksin yhteydessä, ero tulisi jos yhdestä kerrasta, ellei pystyisi selittämään asiaa tilapäisenä mielenhäiriönä tai selittäisi pidätyskyvyn pettäneen kriittisellä hetkellä.

Jos ämmä van roiskuttas kusta kun palokunnan hevonen suoraan öögaan ja selittäs että tällai mä aina teen kun tuntuu hyvältä, sais äkkilähdön kämpiltä ja kehotuksen mennä etsimään joku pervo kusileikkejään varten.

Aamen.

Vierailija
24/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ap :D onko kangassohva, johon kaikki imeytyi? hahaha

Vierailija
25/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikuisuuskeskustelu. Mutta ei: se ei ole pissaa. Jokainen mies näkee mistä se tulee.

Vierailija
26/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ap :D onko kangassohva, johon kaikki imeytyi? hahaha

Ei ole ihme kun tänne palstallekin ilmestyy joskus "Kuinka päästä eroon perseen hajusta sohvassa?" tyylisiä aloituksia. :D

Vierailija
27/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa että perheellinen ämmä runkkaa täysin estoitta...

Vierailija
28/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/

Vierailija
29/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten, on sydämessään jo tehnyt huorin hänen kanssaan. Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Sinulle on parempi, että yksi osa ruumiistasi tuhoutuu, kuin että koko ruumiisi heitetään helvettiin. Jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Sinulle on parempi, että yksi osa ruumiistasi tuhoutuu, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin.

Matteus 5:28‭-‬30 FINRK

https://bible.com/bible/1745/mat.5.28-30.FINRK

Mutta minä sanon sinulle, että totisesti kusen kirjasi päälle.

Reiska 1:12-13

Vierailija
30/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällekin termille voisi jo vakiintuneen suomennoksen keksiä. Vituttaa jo anglismit. Strumffatkaa vaikka mieluummin.

Vierailija
31/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kusiviskuri palstalla.

Vierailija
32/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko squirttaaminen sama kuin märkä pieru?

Vierailija
33/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko squirttaaminen sama kuin märkä pieru?

Hänellä on kädessään viskain, ja hän puhdistaa puimatantereensa. Jyvät hän kokoaa aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa.” Monilla muillakin tavoin Johannes kehotti kansaa julistaessaan evankeliumia.

Luukas 3:17‭-‬18 FINRK

https://bible.com/bible/1745/luk.3.17-18.FINRK

Vierailija
34/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois

Vierailija
35/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle ylläpito, olin laittanut paljon "asiallisemman" kysymyksen tänne puolelle ja se oli siirretty seksipuolelle ja kuitenkin tämmöinen skirttiitsetyydytysketju saa täällä olla

Vierailija
36/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök...pidä sillinestees omana tietonasi

Vierailija
37/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join perjantaina 6-päkin kaljaa. Sen jälkeen squirttailin vessassa pönttöön aika tiuhaan tahtiin, vaikken ees itsetyydyttäny.

Vierailija
38/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta. Naiset on todella likaisia olentoja. Kaiken maailman tarinoita keksitty totuuden peittämiseksi. Ei ole ainoa asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän