Squirttasin äsken. Oli hämmentävää
Viimeksi parikymppisrnä tapahtunut. Nyt on ikää 32 vuotta ja 3 lasta, lapset jo vähän isompia. Itsetyydytin sohvalla ja olin vatsallaan kun sain orgasmin ja luulin että päissään housuun! Ja sitten muistin että ai, tää on tätä..
Mitä toi neste on siis tarkalleen? Sitä valuu edelleen sieltä.. Tuntuu ihan lapsivesien menolta :F
Kommentit (38)
Eli kusit housuusi ja ympäri sohvaa. Se on pissaa, jos naisilla olisi jokin onkalo jossa säilötään jotain mystistä squirttausnestettä se olisi paikannettu jo ajat sitten.
Minäkin olen alkanut squirttaamaan, tuntuuko että se neste "tulvahtaa" emättimestä, mulla ainakin.
Semmonen lämmin tulvahdus.. mulla ei tosiaan roiskahtele...
No siis sitä tulvahti joo. Ei se lujaa sieltä tullut. Mietinkin altistaako ikä ja synnytykset tälle, vai joku hormonimuutos. Ja eikö se tosiaan oo pissaa :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli kusit housuusi ja ympäri sohvaa. Se on pissaa, jos naisilla olisi jokin onkalo jossa säilötään jotain mystistä squirttausnestettä se olisi paikannettu jo ajat sitten.
Onhan sieltä nimenomaan rauhasia löytynyt joita pidetään ”syyllisenä” tähän.
Vierailija kirjoitti:
No siis sitä tulvahti joo. Ei se lujaa sieltä tullut. Mietinkin altistaako ikä ja synnytykset tälle, vai joku hormonimuutos. Ja eikö se tosiaan oo pissaa :D Ap
No mulla ainakin tuota on alkanut tapahtumaan uudella itsetyydytystavalla... olen nelikymppinen.. aikaisemmin nesteitä tuli kuulema poikakaverin suuhun, joskus parikymppisenä rakastuneena. Luulen että täysluotto on ollut ja vapautunut silloin..
Edellinen suhteen mies joka kovati halus että laukean hänen naamalleen nesteet, sano että kerran olisin tullut. Vuosi oltiin yhdessä. No tää olikin epäluotettava ja jo sen puheet sai epäluottamusta aikaan.
#9 kommentoi vielä että vähitenhän sitä tulee just ku jankataan laukee mun naamalle, laukee mun naamalle..
Squirttailen töissäkin sinne tänne! Ihanan vapautuneena ja voimaantuneena jatkan puuhiani.
Ihanaa olla nainen!
Irmeli, 66
Onko mitään öklömpää kun naisen squirttaaminen? Erikuisesti yli kolmikymppisen ja 2-3 lapsen äidin? Yöks
Seksipalstalle siitä, ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö miehet squirttaan?
Etkö ole suihin ottanut ja mälliä niellyt?
Se on kusta. Sama homma kuin +70v inkontinenssissa, joskus voi päästä ulos myös kiinteämpää tavaraa.
Altistaako ikä ja synnytykset? Joo. Nimittäin virtsankarkailulle. Eli virtsaa se oli.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.
1. Korinttilaisille 6:9-10 FINRK
https://bible.com/bible/1745/1co.6.9-10.FINRK
Ime munaa tai vaikka squirttausnesteitä, senkin hìhhùli
Squirttasin ruokapöydässä miehen siskonmakkara keittoon äsken.
Onpas hieno nimitys annettu alleen pissaamiselle.
Nainen joka squirttaa on seksuaalisesti todella vetävä 🙂
Toivottavasti lapsesi ehtivät alta pois ennen kuin kastuivat..