Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi panet työkaveria

Pikkuvaimo
21.02.2021 |

Aina yhtä ajankohtainen kysymys!!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kovasti, mutta en pystynyt. Mielessäni kyllä petin vaimoa sadat kerrat uskomattoman seksikkään työkaverin kanssa.

Hyvä puoli asiassa oli, että heräsin vihdoin 8 "kuivan" vuoden jälkeen hakemaan avioeroa. Vaimo ei sitä halunnut, enkä minäkään, mutta mitä järkeä olisi ollut kärvistellä kuolemaan asti siinä liitossa ja käydä panemassa kesätyöntekijää sivussa. Se ei oo elämä jota halusin.

Loppupeleissä en koskaan päässyt höyläämään sitä työpaikan neitiä, mutta muita kyllä. Eikä tartte olla pettäjä.

Vierailija
42/46 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen työkaveria, koska hän sattuu olemaan todella seksikäs pakkaus, ja olen päässyt hänen esimiehekseen. Neidillä synkkasi minun kanssani jo valmiiksi hyvin ja nyt hän tiedostaa edesauttavansa omaa asemaansa, jos antaa itsestään vielä ”vähän ekstraa”. Katson sormien läpi vaikkapa ajoittaisia poissaoloja, kun neiti on edellisenä iltana työvuoron jälkeen antanut varastohuoneessa ampua spermat pilluunsa. Molemmille osapuolille mieluinen järjestely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen työkavereitani koska alaisen panemisessa on vallan tunnetta. Luulen, että myös niille kuudelle naiselle, jota olen töissä pannut (tai ollut lyhyessä suhteessa) nimen omaan pomolle antautuminen on ollut yksi syy (muiden joukossa) sänkyyn päätymiselle. Muita syitä työkavereiden panemiselle: yhdessä vietetty aika ja molemmin puolinen ymmärtämys, ihastuminen, kielletty hedelmä, tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
44/46 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se antaa aina kun on aiheitta ja imee myös, siinäpä ne tärkeimmät kassin tyhjennys niksit, ai niin se ei antaessaan puhu lasten jutuista

Mistä tuo juttu teillä on lähtenyt ja ootko usein saanu suikkaria kesken työvuoron vaimo kotona???

Vierailija
45/46 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se antaa aina kun on aiheitta ja imee myös, siinäpä ne tärkeimmät kassin tyhjennys niksit, ai niin se ei antaessaan puhu lasten jutuista

Yksi aika perussyy retkahtaa työkaveriin on jos on innokas ottamaan suihin loppuun asti ja vielä parempi jos oikeasti nauttii spermasta ja nuolee kaikki viimeiset tipatkin. Monella vaimolla on ihan peiliin katsomisen paikka jos ei ota suihin koskaan tai todella harvoin ja ihmettelee kun mies hakee sitä suikkaeia muualta. Suuseksi on asia josta en luopuisi ikinä ja olisi todella hirveää jos nainen ei sitä antaisi antaa. Moni varattu nainen todella kiihkossa ollut siitä että joku osaa kunnolla nuolla ja sormettaa räpellyksen sijaan. Laittakaa halukkaat varatut vaan koodia mulle :)

m31

Vierailija
46/46 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo piilossa kirjoitti:

Panen työkavereitani koska alaisen panemisessa on vallan tunnetta. Luulen, että myös niille kuudelle naiselle, jota olen töissä pannut (tai ollut lyhyessä suhteessa) nimen omaan pomolle antautuminen on ollut yksi syy (muiden joukossa) sänkyyn päätymiselle. Muita syitä työkavereiden panemiselle: yhdessä vietetty aika ja molemmin puolinen ymmärtämys, ihastuminen, kielletty hedelmä, tilaisuus tekee varkaan.

Se vaan että jos selviää muille että panet alaista työntekijää oot itse enemmän kusessa ja se on kiellettyä toisin kuin se että työntekijät panee keskenään