Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi panet työkaveria

Pikkuvaimo
21.02.2021 |

Aina yhtä ajankohtainen kysymys!!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on hemmetin seksikäs ja antaa kunnolla.

Vierailija
2/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin siksi, että saisin itselleni vaimon ja lapsia. Se onnistui. Tosin tuosta on vierähtänyt jo jokunen vuosikymmen aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane

Vierailija
4/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin siksi, että teen paljon töitä enkä juuri tavannut muita ihmisiä ja järjesyely oli meille molemmille kätevä. Nyttemmin siksi, että hän on myös aviopuolisoni ja järjestely on vielä entistäkin kätevämpi.

Vierailija
5/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pane työkavereita, vaan pikkuvaimoja.

Vierailija
6/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se antaa aina kun on aiheitta ja imee myös, siinäpä ne tärkeimmät kassin tyhjennys niksit, ai niin se ei antaessaan puhu lasten jutuista

Vierailija
7/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tehnyt pitkään hänen kanssaan töitä ja kuunnellut häntä työasioissa, huomasin jossain vaiheessa, että eihän minua oikeastaan enää kiinnosta ne työasiat, vaan halusin vaan katsella ja panna häntä..

Vierailija
8/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin tehnyt pitkään hänen kanssaan töitä ja kuunnellut häntä työasioissa, huomasin jossain vaiheessa, että eihän minua oikeastaan enää kiinnosta ne työasiat, vaan halusin vaan katsella ja panna häntä..

Aivan sama, katselen vain ja myötäilen. Paneminen on vielä työnalla...

Vierailija
9/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mikä ala?

Vierailija
10/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on mun vaimo.

Vierailija
11/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katseletkohan minua?

T. n43

Vierailija
12/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ihana. Se tekis mitä ikinä pyytäisin ja mä sille. Se hyväksyy mut tämmösenä kun oon.

Vierailija
13/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kotona vongata,muija sanoi kerran ei joten suhteen tarvi.

Vierailija
14/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi hänen kanssaan on parasta seksiä mitä olen saanut. Kukaan mies ei ole minua saanut niin kiihoittuneeksi pelkällä läsnäolollaan. Lisäksi helppo järjestely, etätöissä on näppärä mennä toisen luokse palaveriin jossa yhdistyy työ ja huvi.

Vierailija
15/46 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelläni on vain 15 cm pikkunakki ja pallomaha.

Vierailija
16/46 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen työyhteisöissäni aina ollut alfa-uroksen asemassa ja naiset suorastaan tarjoutuvat pantavaksi. Varsinkin nuorena, olen todistanut kahden naisen jopa tappelevan minusta. Vielä 4- ja 5-kymppisenä monet 2-kymppiset naiset pyysivät että panisin heitä, tyypillisesti työmatkoilla, konferensseissa yms. Asia ei lakkaa hämmästyttämästä.

Vierailija
17/46 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä tauot työn lomassa kuluvat paljon mukavammin kuin kahvipöytäjorinoita kuunnellessa tai tupakan savussa istuessa. Jännitteet on aivan erilaisia.

Vierailija
18/46 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisinkin...

Vierailija
19/46 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen työyhteisöissäni aina ollut alfa-uroksen asemassa ja naiset suorastaan tarjoutuvat pantavaksi. Varsinkin nuorena, olen todistanut kahden naisen jopa tappelevan minusta. Vielä 4- ja 5-kymppisenä monet 2-kymppiset naiset pyysivät että panisin heitä, tyypillisesti työmatkoilla, konferensseissa yms. Asia ei lakkaa hämmästyttämästä.

Ja sitten heräsit ja menit hartiat lysyssä naputtamaan exeliä läppärin ääreen energiajuoma kädessä.

Vierailija
20/46 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi työkaverin kanssa on intohimoista ja kiihkeää. Puolison kanssa seksi on tylsää jyystöä, jota kuitenkin yhteisestä halusta harrastetaan. Rakasteluksi sitä ei enää vuosikymmeniin ole voinut sanoa.