Vuokralla olo ja eläimet.
Vuokrasopimuksessa lukee "ei eläimiä", vuokranantaja kertoo että yhteenkään hänen asuntoonsa ei saa ottaa eläimiä.
Kuitenkin muissa asunnoissa samassa taloyhtiössä on koiria ja kissoja ja hän tietää niistä ja on itse antanut luvan.
Oletettavasti kaikilla on sama sopimus.
Miten voi olla mahdollista? Toki kun yksityinen niin eipä kai asiaan voi vaikuttaa mitenkään. Vai voiko?
Kommentit (45)
Ei kukaan viisas eläinrakas ota kerrostaloon mitään lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät omistaako hän muut asunnot samassa talonyhtiössä?
No voi hyvänen aika. En mä nyt huvikseen kerro arvailuja faktana.
Miksi täällä aina oletetaan että kun joku kysyy jotain, hän ei ole aiemmin selvittänyt asiaa vaan koittaa ensimmäisenä selvittää asiaa palstalla. Tai että ihminen vain olettaa tietävänsä jonkun asian vaikka kommentoija itse tietää paremmin.Sitten samaan syssyyn haukutaan tyhmäksi vaikka itsellä ei selvästikään ole loogista ajattelukykyä.
Kiitos asiallisesti vastanneille!
Lue aloituksesi uudestaan ajatuksella ja mieti hetki, siis oikeasti mieti. Ymmärrän, että se on sinulle varmasti todella hankalaa mutta yritä edes pohtia hetki tätä aloitustasi, sen taustoja, asian mahdollisia selvittämistapoja ja sitä, onko tässä tekemisessäsi mitään järkeä.
Siis onko aloittaja oikeasti oikeustoimikelpoinen aikuinen? Miten nämä ihmiset selviävät elämässä?
Ehkä aloittajalla on eläintenpitokielto. On kohdellut huonosti aiemmin eläimiä. Vuokranantaja ei halua että ottaa eläintä kärsimään.
Todennäköisesti tässäkin on joko yritys, tai aloittajan väärinkäsitys. Ihminen jolla on varaa ostaa kokonaisen talon kaikki asunnot ei tee verotuksellisesti niin kummallista mokaa että omistaisi nämä kaikki asunnot yksityishenkilönä yrityksen sijaan.