Tanskalle lisää rokotteita, STM ymmällään
Tanskassa osataan. Vaikka sekin on EU-maa niin niinpä vaan saavat Pfizerin nopeammin rokotetta ja lähes miljoona kpl. STM:n Kumpulainen hölmistyneenä seuraa vierestä. Hölmöläisten takia meille ei tule nopeammin niitä rokotteita!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
STM ja THL puheet on lapsen tasolla: "Emme me voi rokotteeksi muuttua". Piru vie, oletteko edes yrittäneet kunnolla saada sitä rokotetta? Moneltako eri taholta olette koittaneet niitä saada? Onko luotettu vain EU:n yhteistilaukseen, vai onko soitettu läpi kaikkia toimijoita? Fimeakin sanoo, että luvat järjestyvät jos tahto löytyy, mutta mitään ei tapahdu.
Marin, Kiuru ja kumppanit tekevät juuri sen minimin. Lähettävät yhden sähköpostin, ja kun vastausta ei kuulu, asia jää siihen ja sanovat, että "mitään ei voi tehdä".
Kaikki jämäkkyys ja sinnikkyys puuttuut. Jos ei vastata mailiin, sitten pitää lähettää uusi maili perään, soitella eri paikkoihin ja kaivaa yhteystietoja ties mistä kiven kolosta. Ei tämä voi olla mitään kahdeksasta neljään virkamiesduunia.
Suomen kasessa en ihmettelisi jos ne tilatut rokotteet lahjoitetaan jonnekkin Afrikkaan kun kerran oma kansa ensin ajattelu on itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö! Soita sinä suoraan rokotetehtaisiin ja maksa sama kuin Tanska. Näin pääsemme tehokkaammin koronasta eroon kohti normaalia elämää. Hallituksesta, STM:stä ja THL:stä ei ole toimimaan nopeasti ja rohkeasti!
Saulin pitäisi ehdottomasti nyt puuttua hallituksen toimiin, kuten hyvin teki viime keväänä, vaikkei se suoraan presidentille kuulu.
Marin taatusti ottaisi taas pultit, mutta antaa hänen polkea jalkaa. Kyllä kansa ymmärtäisi, että Niinistö tekisi tuon vain pelastaakseen tilanteen.
Tulin siihen tulokseen, että hallitus ja STM/THL ovat liian arkoja pitämään Suomen puolta. Tehdään tosiaan vain se minimi mitä EU:n johtajat (mm Saksa ja Ranska) käskevät. TV:ssä yrittävät kyllä olla napakoita ja lisätä jatkuvasti rajoitteita kansalaisille kun ovat itse toimineet ala-arvoisesti.
No niin, Marinin avustajat ovat sitten poistaneet tämänkin kommentin. Tykkäyksiä oli yli 40 kappaletta, ensimmäisen sivun tykätyin kommentti. On se hienoa, että nämä keskustelut jätetään vastaamaan sitä keskustelijoiden kantojen aitoa jakaumaa.
"Sanna Mariini on kyllä totaalinen floppi. Olen lopen kyllästynyt häneen, vaikka alussa olin innoissani.
Rokotteitakaan ei ole ollenkaan osannut hoitaa. Saamatonta toimintaa."
Vierailija kirjoitti:
No niin, Marinin avustajat ovat sitten poistaneet tämänkin kommentin. Tykkäyksiä oli yli 40 kappaletta, ensimmäisen sivun tykätyin kommentti. On se hienoa, että nämä keskustelut jätetään vastaamaan sitä keskustelijoiden kantojen aitoa jakaumaa.
"Sanna Mariini on kyllä totaalinen floppi. Olen lopen kyllästynyt häneen, vaikka alussa olin innoissani.
Ei ole ollenkaan asiaton kommentti. Siinä vain todetaan, miten huonosti pääministeri on onnistunut suojaamaan suomalaisten henkeä ja terveyttä pandemialta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Henna Marian Twitter video tuosta linkistä.
En osaa linkata pelkkää yhtä,videota
https://twitter.com/ossitiihonen
Ihmisoikeusaktivisti puhuu lakimuutoksista, joita jo tekeillä Euroopassa. Mitä mieltä olette? Euroopan meno on nyt erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan asiaton kommentti. Siinä vain todetaan, miten huonosti pääministeri on onnistunut suojaamaan suomalaisten henkeä ja terveyttä pandemialta.
Voihan ajatella myös positiivisesti, että olemme varjeltuneet rokotehaitoilta, kun mitään rokotteita ei ole, mistä antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Mariini on kyllä totaalinen floppi. Olen lopen kyllästynyt häneen, vaikka alussa olin innoissani.
Rokotteitakaan ei ole ollenkaan osannut hoitaa. Saamatonta toimintaa.
Ja Uudessa Seelannissa osataan hoitaa hommat.
Samoin Israel, pääministeri hommasti rokotteet koko kansalle. Minkä ihmeen takia meillä on näin kehnoja päättäjiä?
Koska te idiootit äänestätte vihervasemmisto kerrasta toiseen. Vaikka on jo nähty ettei ne saa aikaan kuin tuhoa ja aivan helkatasti lisää velkaa. Siksi meillä on kehnoja päättäjiä.
Asia erikseen onkin se, ettei MAriinia ole kukaan äänestänyt pääministeriksi. Eli kansaa on petetty ja huijattu huolella.
Sinänsä vihervasemmistosta olen varmasti kanssasi samaa mieltä, mutta jos tarjoat vaihtoehdoksi Venäjän satelliittipuoluetta persuja, niin ei kiitos. Kokoomus onn ilmeisesti ainut vaihtoehto ? Vaikka silläkin on omat huonot puolensa.
Kylläpä oli video
https://rapsodia.fi/pfizerin-toimitusjohtaja-ei-usko-itsekaan-rokottees…
Mitenköhän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen hitaus asiassa johtuu Sannan rokotekriittisyydestä, mikä on hyvä asia. Hänellä on hyvä linja, mutta demokratian huonopuoli on se, että muitakin pitää kuunnella, joten muiden virheet tehdään perässä.
Vieläkö sen blogi aiheesta on tallessa? Näin joskus linkin täällä. Oli kovaa rokotekritiikkiä.
Sanna Marin: Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille.
Onhan se näköjään vielä luettavissa.
Västra Götaland pausar omgång av Astra-vaccin
https://www.expressen.se/gt/vastra-gotaland-pausar-omgang-av-astra-vacc…
Västra Götalandsregionen pausar vaccineringen av en specifik omgång av Astra Zeneca-vaccin.
Anledningen är att fem personer fått akuta allergiska reaktioner i direkt anslutning till att de blivit vaccinerade.
– Det har varit allt mellan lindrig och mer allvarlig reaktion, säger Kristine Rygge, vaccinsamordnare i regionen.
STM ja THL puheet on lapsen tasolla: "Emme me voi rokotteeksi muuttua". Piru vie, oletteko edes yrittäneet kunnolla saada sitä rokotetta? Moneltako eri taholta olette koittaneet niitä saada? Onko luotettu vain EU:n yhteistilaukseen, vai onko soitettu läpi kaikkia toimijoita? Fimeakin sanoo, että luvat järjestyvät jos tahto löytyy, mutta mitään ei tapahdu.