Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskalle lisää rokotteita, STM ymmällään

Vierailija
21.02.2021 |

Tanskassa osataan. Vaikka sekin on EU-maa niin niinpä vaan saavat Pfizerin nopeammin rokotetta ja lähes miljoona kpl. STM:n Kumpulainen hölmistyneenä seuraa vierestä. Hölmöläisten takia meille ei tule nopeammin niitä rokotteita!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanska on maksanut ehkä enemmän, soittaneet suoraan Pfizerin tehtaalle. Tanskan johto on isänmaallista.

Vierailija
2/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia suojellaan rokotehaitoilta, hieno juttu. Antaa muiden testata ensin ja katsotaan, miten niille käy.

Vierailija
5/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska on maksanut ehkä enemmän, soittaneet suoraan Pfizerin tehtaalle. Tanskan johto on isänmaallista.

Niin, ensin pitää ajatella Bantustanian kärsiviä.

Vierailija
6/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on EDCD:n mukaan 3. paras rokottaja EU:ssa, edellä vain Tanska ja Malta. Miksei muut Pohjoismaat, Viro, Ranska, Saksa ym hanki rokotteita nopeammin? Vai voisiko olla niin ettei niitä vaan saa kukaan? Tanskalla oli diili jo alkusyksystä. Ei Tanskan rokotevauhti ole kuin 0,1% Suomea nopeampi.

Lähde: ECDC vaccination (en laita linkkiä)

Vierailija
7/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hitaus asiassa johtuu Sannan rokotekriittisyydestä, mikä on hyvä asia. Hänellä on hyvä linja, mutta demokratian huonopuoli on se, että muitakin pitää kuunnella, joten muiden virheet tehdään perässä.

Vierailija
8/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Mariini on kyllä totaalinen floppi. Olen lopen kyllästynyt häneen, vaikka alussa olin innoissani.

Rokotteitakaan ei ole ollenkaan osannut hoitaa. Saamatonta toimintaa.

Ja Uudessa Seelannissa osataan hoitaa hommat. 

Samoin Israel, pääministeri hommasti rokotteet koko kansalle. Minkä ihmeen takia meillä on näin kehnoja päättäjiä?

Vierailija
9/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskalaiset soittivat Onni Sarmasteelle.

Vierailija
10/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen hitaus asiassa johtuu Sannan rokotekriittisyydestä, mikä on hyvä asia. Hänellä on hyvä linja, mutta demokratian huonopuoli on se, että muitakin pitää kuunnella, joten muiden virheet tehdään perässä.

Vieläkö sen blogi aiheesta on tallessa? Näin joskus linkin täällä. Oli kovaa rokotekritiikkiä.

Vierailija
11/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta se, että hän kutsui rokotteita ottavia "aivottomiksi lampaiksi" on kyllä aika noloa. Ehkä tuon takia meilläkin hidastellaan rokotteissa.

Rokotekriittisyys on tiedevastaisuutta. Jo on aikoihin eletty, että meillä on rokotekriittinen pääministeri.

Siis kutsuiko Marin rokotettuja aivottomiksi? En usko, ei kai sekään niin hölmö voi olla. Saisinko linkin?

Vierailija
12/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sen blogi aiheesta on tallessa? Näin joskus linkin täällä. Oli kovaa rokotekritiikkiä.

Sanna Marin: Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille.

https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/?page2

Vierailija
13/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitää kiirettä, kun ei ole pitkän ajan seurantaa niiden haittavaikutuksista. Saadaan tietoa sitten, miten muissa maissa alkoi esim. vuoden jälkeen tulla haitat esiin.

Vierailija
14/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Mariini on kyllä totaalinen floppi. Olen lopen kyllästynyt häneen, vaikka alussa olin innoissani.

Joo itsekin harhauduin ajattelemaan, että nuori nainen olisi jotenkin hyvä juttu, kun osasi esiintyä, mutta tämä vuosi on osoittanut, ettei hänestä ole virkaansa hoitamaan. Vastuuta ei oteta, syyt vieritetään muille, asiantuntijoita ei kuunnella. Joku tiedevastaisuus hänestä paistaa.

Vierailija
15/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin: Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille.

Harmittaa, että otin sen sikainfluenssapiikin enkä ottanut asioista selvää ensin. Vahingosta viisastuneena en enää ota kiireessä kyhättyjä rokotteita.

Vierailija
16/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin Israel, pääministeri hommasti rokotteet koko kansalle. Minkä ihmeen takia meillä on näin kehnoja päättäjiä?

Hallituksella on ollut liikaa sitä "toivomista" ja oletetaan, että asiat sujuisivat ikään kuin itsestään. Joku siinä toimeen tarttumisessa on ollut äärettömän vaikeaa. Vitkastelu ja saamattomuus paistaa etenkin Marin-Kiuru kaksikon toimissa.

Salen pitäisi nyt vähän jyrähtää, että hallitus ottaisi tilanteen vakavasti.

Vierailija
17/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te idiootit äänestätte vihervasemmisto kerrasta toiseen. Vaikka on jo nähty ettei ne saa aikaan kuin tuhoa ja aivan helkatasti lisää velkaa. Siksi meillä on kehnoja päättäjiä.

Asia erikseen onkin se, ettei MAriinia ole kukaan äänestänyt pääministeriksi. Eli kansaa on petetty ja huijattu huolella. 

Vierailija
18/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te idiootit äänestätte vihervasemmisto kerrasta toiseen. Vaikka on jo nähty ettei ne saa aikaan kuin tuhoa ja aivan helkatasti lisää velkaa. Siksi meillä on kehnoja päättäjiä.

Asia erikseen onkin se, ettei MAriinia ole kukaan äänestänyt pääministeriksi. Eli kansaa on petetty ja huijattu huolella. 

Vierailija
19/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tuo voisi tulla Ano Turtiaisen suusta, mutta kai Marin ja Turtiainen sitten ovat yllättävänkin lähellä toisiaan ajatuksiltaan. 

Mutta että tiedevastainen pääministeri. Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
20/53 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin harhauduin ajattelemaan, että nuori nainen olisi jotenkin hyvä juttu, kun osasi esiintyä, mutta tämä vuosi on osoittanut, ettei hänestä ole virkaansa hoitamaan. Vastuuta ei oteta, syyt vieritetään muille, asiantuntijoita ei kuunnella. Joku tiedevastaisuus hänestä paistaa.

Taloustiede ja luonnontieteet hän ainakin iloisesti sivuuttaa merkityksettöminä. Vain hän itse ja hänen aatteensa ovat tärkeitä. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä