Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä kunnon ihmiset, jotka kiittelevät facebookissa ihan onneissaan esimerkiksi auraajia, haluvat vain tuoda kaikille esiin kunnollisuutensa kiitollisuuden merkeissä

Vierailija
21.02.2021 |

Kyllä v*tuttaa nuo päivitykset.

Kiitän, jotta saan näyttää kaikille, että olen erittäin kunnollinen ihminen ja kiitän jotain aurajaa tämän normaalista työnteosta. Säälittävää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauhean normaalia ole kun joissain paikoissa ei näy auraa koko talvena ja asukkaat itse koittaa pitää pientä rakoa kadulla, että pääsee töihin.

Vierailija
2/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten he ovat oikeasti tyytyväisiä tehtyyn työhön. Sitähän sinä muita vihaava nihilisti et tule koskaan tajuamaan, kun kaikki vilpitön ystävällisyys on leuhkailua tai perseennuolemista. Kivaa elämää yksinäiseen vähähappiseen kuplaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten he ovat oikeasti tyytyväisiä tehtyyn työhön. Sitähän sinä muita vihaava nihilisti et tule koskaan tajuamaan, kun kaikki vilpitön ystävällisyys on leuhkailua tai perseennuolemista. Kivaa elämää yksinäiseen vähähappiseen kuplaasi.

Ei, vaan heillä ei ole muuta keinoa saada itseään näkyviin hyvänä ihmisenä, kuin kiittää moisista. Ap

Vierailija
4/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noissa joissakin kiitospäivityksissä selkeästi sitä "huomatkaa kuinka olen ihana ihminen kun kiitän" meininkiä, mutta paljon on myös ihan "normaalia" kiittämistä jostakin. Sitä että on huomannut toisen arvokkaan työn.

Eniten mä koen myötähäpeää niistä MINÄ autoin, MINÄ tein, MINÄ, MINÄ-jutuista. Niistä missään tuodaan ilmi oma valtava erinomaisuus kun KAIKKI muut käveli kaatuneen mummun ohi mutta minä sädekehä auringon kaltaisesti loistaen autoin muorin pystyyn. Ihmetellään kuinka muut ihmiset ovat niin kovasydämmisiä ja kamalia, mutta minä, mahtavin yksilö maailmankaikkeudessa riensin hätiin. Ja tämän jälkeen tulee tsiljoona sydän hymiötä ja ällömakeat kehut miten ihanasti omakehupersoona teki ja kuinka maailmassa voikin olla niiiin paljon välinpitämättömiä tyyppejä. Että onneksi tämä universumin upein auttaja on syntynyt tänne tuomaan valoa ja rakkautta lähimmäisiä kohtaan. Voi äyks!

Vierailija
5/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti se sama tyyppi, jolla oli eilen illalla herneet nenässä hotellisiivoojille jätettyjen kiitoslappusten takia.

Vierailija
6/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan heillä ei ole muuta keinoa saada itseään näkyviin hyvänä ihmisenä, kuin kiittää moisista. Ap

Sinulla ei ole sitäkään vähää.

Vierailija
7/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuus lisää onnellisuutta, kokeilisit ap!

Sinänsäkehut eivät taida mennä fb:n kautta perille...

Vierailija
8/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitetäänhän sitä kassallakin ja lääkärissä ja kampaajalla jne. Vaikka toinen tekee siis työtänsä, ei se sulje pois, ettei siitä työstä voisi kiittää. Muistan kuinka tyttö lukioaikoja jakoi aamuyöllä lehtiä ihmisille. Kyllä hän sai aina välillä postiluukusta huikattuja kiitoksia ja jouluksi suklaarasioita. 

Vierailija
9/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan noissa joissakin kiitospäivityksissä selkeästi sitä "huomatkaa kuinka olen ihana ihminen kun kiitän" meininkiä, mutta paljon on myös ihan "normaalia" kiittämistä jostakin. Sitä että on huomannut toisen arvokkaan työn.

Eniten mä koen myötähäpeää niistä MINÄ autoin, MINÄ tein, MINÄ, MINÄ-jutuista. Niistä missään tuodaan ilmi oma valtava erinomaisuus kun KAIKKI muut käveli kaatuneen mummun ohi mutta minä sädekehä auringon kaltaisesti loistaen autoin muorin pystyyn. Ihmetellään kuinka muut ihmiset ovat niin kovasydämmisiä ja kamalia, mutta minä, mahtavin yksilö maailmankaikkeudessa riensin hätiin. Ja tämän jälkeen tulee tsiljoona sydän hymiötä ja ällömakeat kehut miten ihanasti omakehupersoona teki ja kuinka maailmassa voikin olla niiiin paljon välinpitämättömiä tyyppejä. Että onneksi tämä universumin upein auttaja on syntynyt tänne tuomaan valoa ja rakkautta lähimmäisiä kohtaan. Voi äyks!

Olet oikeassa. On sitä normaaliakin, mutta tämän päivityksen tein, kun mielestäni tunnistin sen "katsokaa kuinka hyvä ihminen kiittää"-päivityksen.

Ap

Vierailija
10/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole sitäkään vähää.

Minä en tuokaan esiin itseäni "hyvänä ihmisenä", vaan lähinnä epätoivottuna väärinajattelijana.

Ap

Vierailija
11/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitetäänhän sitä kassallakin ja lääkärissä ja kampaajalla jne. Vaikka toinen tekee siis työtänsä, ei se sulje pois, ettei siitä työstä voisi kiittää. Muistan kuinka tyttö lukioaikoja jakoi aamuyöllä lehtiä ihmisille. Kyllä hän sai aina välillä postiluukusta huikattuja kiitoksia ja jouluksi suklaarasioita. 

Joo kyllä minäkin olen kohtelias ja tervehdin naapureista asiakaspalvelijoihin kaikkia, joita kuuluu tervehtiä. Sama kiittämisen kanssa. En silti tee koskaan mitään facebook-tykkäysten kalastelu päivitystä ja kiitä vaikka kun Prisman kassatäti oli niin ihanan ystävällinen, että teki oikein työnsä.

Ap

Vierailija
12/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollisuus lisää onnellisuutta, kokeilisit ap!

Sinänsäkehut eivät taida mennä fb:n kautta perille...

Osaan olla kiitollinen, mutta kiitollisuuden varjolla huomion ja suosion hakeminen on eri asia.

Ap

Vierailija
13/13 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan