Vinkkejä poikuuden menettämiseen...?
Oon kokematon poitsu ja mieli tekisi kovasti päästä makkarin puolelle naisen kanssa, mutta oon luonteeltani hieman ujohkon puoleinen ja naispuolisia ystäviäkin on vain vähän. Kaipaisin vinkkejä mistä kannattaisi lähteä tutustumaan tai löytäisi naisen jolle kokemattomuus ei olisi turn off, vaan antaisi vaikka opetusta tarpeentullen kädestä pitäen..?
Kommentit (5)
Onko auttamishaluisia naisia vaikea löytää?
Kuinka vanha olet? Jos olet alle 17 niin voisi olla hyvä löytää joku tyttö kenestä sinä pidät ja joka pitää sinusta. Tutustu tyttöön rauhassa ja asiat etenevät siitä sitten omalla painollaan. Jos olet vanhempi niin voit etsiä jostakin, vaikka netistä, seksiseuraa itsellesi. Ihan rohkeasti voit kertoa olevasi kokematon ja opettajan tarpeessa ja voit kertoa olevasi innokas oppimaan kaiken. Ei seksi ole sinänsä mitään ihmeellistä. Hyvin luonnollinen tapahtuma ja luonto kyllä ohjaa tekemään asioita oikein. Aina uuden ihmisen kanssa seksi on jännittävää ja semmoista hakemista. Vaikka olisi kuinka paljon pannut niin uuden ihmisen kanssa joutuu joka kerta oppimaan jotakin eikä asiat aina suju täydellisesti. Oikean ihmisen kanssa seksi voi olla tosi ihanaa ja väärän ihmisen kanssa aika surkeeta. Avainasia seksissä on kommunikaatio. Pitää ilmaista suoraan mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei ja pitää kuunnella toisen ihmisen toiveita ja olla itse huomaavainen ja vaatia toiselta myös huomaavaisuutta.
Pitääkö sen partnerin olla välttämättä nainen? Tällainen setämies veisi mieluusti poikuutesi...
M51
Kädestä pitäen antaisin, jos voisin!