Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ei kiinnosta käydä mummoilla kylässä

Vierailija
21.02.2021 |

Oonko ainoa oon 27v joten ei varmasti ole edes pakko mennä. Eikös mummola oo lasten paikka :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten itkeä kun mummosi kuolevat ja tulee tunne että "olisi pitänyt". Kaikki on katoavaista.

Vierailija
2/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsää istua sielä kuuntelemassa niiden valituksia ja märinöitä. Ei vois vähempää kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se 🤭

Vierailija
4/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee ku ei meillä ole mitään yhteistä puhuttavaa. Toinen mummu ei edes istu kahville meidän kanssa ja toivoo ettei tultais

Vierailija
5/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian "minäminä" ja mukavuudenhaluinen? Sitten kirjoittelet tänne kun mummot kuolevat ja vuodatat krokotiilinkyyneleitä ja odotat muilta myötätuntoa. Mitäpä jos ajattelisit asiaa mummosi silmin?

Vierailija
6/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ku oon ollu mukana ni mummu sanoo ettei yhtää odottanu et tullaa vaikka tiesi hyvin tulostamme. Koskaan ei osaa varautua ja ei kysele mitään kuulumisia edes.

Vierailija
7/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole innoissani mummola vierailuista koska hän ei ikinä odota meitä kylään. Vetäytyy toiseen huoneeseen eikä juttele meille .

Vierailija
8/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin yksinäinen on mummoni ukin kuoltua joten käyn ihan sen vuoksi. Mutta hyvä päivän fiilis menee lyttyyn kun joutuu kuuntelemaan sitä valitusta ja menneiden märehtimistä. Joka kerta pitää tivata, että onhan jo tyttöystävä ja tuleehaan joskus jälkikasvua.

Vierailija
9/9 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt toisen mummoni 2005 ja toisen 2013. Saanähdä kuolevatko ennen kuin näen enää. Ukit kuolleet jo kummatkin.