Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäisitkö tällaiseen parisuhteeseen

Vierailija
21.02.2021 |

Jos kumppanisi sanoisi sinulle, että ei oikeasti halua enää seksiä kanssasi, eikä nauti siitä enää. Mutta tekee sen kuulemma väkisin ja velvollisuudesta noin 1-2krt kuukaudessa.
On myös pitänyt minua ilman seksiä yli kolme kuukautta, ilman mitään selitystä.
Olen jaksanut ja jaksanut odottaa että tilanne voisi vielä muuttua siihen mitä se oli suhteemmee ensimmäiset kuusi vuotta. Hyvää ja monipuolista seksiä. Nyt yli vuosi ollut tätä.
Ja nuo sanat tuossa alussa, sain kuulla eilen. Rakastamme toisiamme, mutta jotain mun sisällä kuoli eilen kun sain kuulla tuon kaiken. :(

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Nainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei lupaa hyvää.

Vierailija
4/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessamme on muuten läheisyyttä ja toistemme huomioimista, seksin väheneminen on toki vaikuttanut myös siihen.. Eli nekin alkaneet vähenemään pikkuhiljaa, tyypillistä kai jos seksi alkaa häviämään. Surullista.

Ap

Vierailija
5/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi tuollaiseen suhteeseen. Onko miehesi sadisti kun sanoo sulle noin? Täysin sairasta kumppanin henkistä murtamista. Kunnioita itseäsi ja lähde suhteesta.

Vierailija
6/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessamme on muuten läheisyyttä ja toistemme huomioimista, seksin väheneminen on toki vaikuttanut myös siihen.. Eli nekin alkaneet vähenemään pikkuhiljaa, tyypillistä kai jos seksi alkaa häviämään. Surullista.

Ap

Ei ole tyypillistä romanttisten aseksuaalien suhteissa, jollainen miehesi kenties/ilmeisesti on. Eli läheisyyttä ja huomioimista on, seksiä ei.

On kurjaa, jos miehesi kokee seksin velvollisuudekseen, sitä se ei koskaan saa olla. Hänkin ansaitsee olla oma itsensä suhteessa.

Jos halunne eivät kohtaa, kannattaa varmaan kummankin etsiä kaltaisensa kumppani. Aseksuaalin pakottaminen seksuaalisuuteen on yhtä moraalitonta kuin homoseksuaalin "eheyttäminen". Kyseessä on ominaisuus, ei virhe.

Vierailija
7/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, onko asiaan tulossa muutosta.

Ja kuinka tärkeää seksi on sitten itselle.

Ja miten tuo toinen näkee, että saisit toteuttaa seksuaalisuuttasi (ja millä tavalla toteuttaisit sitä).

Vierailija
8/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole tyypillistä romanttisten aseksuaalien suhteissa, jollainen miehesi kenties/ilmeisesti on. Eli läheisyyttä ja huomioimista on, seksiä ei.

On kurjaa, jos miehesi kokee seksin velvollisuudekseen, sitä se ei koskaan saa olla. Hänkin ansaitsee olla oma itsensä suhteessa.

Jos halunne eivät kohtaa, kannattaa varmaan kummankin etsiä kaltaisensa kumppani. Aseksuaalin pakottaminen seksuaalisuuteen on yhtä moraalitonta kuin homoseksuaalin "eheyttäminen". Kyseessä on ominaisuus, ei virhe.

Omien sanojensa mukaan ei ole aseksuaali. Siitäkin ollaan puhuttu.

Ap

Vierailija
9/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin miehesi, mutta olen se vaimo. En halua miestäni enää seksuaalisesti, mutta en myöskään halua loukata miestäni kertomalla tätä hänelle. Tällä menty reilu 3 vuotta. Vaikea paikka kyllä mullekin.

Vierailija
10/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, onko asiaan tulossa muutosta.

Ja kuinka tärkeää seksi on sitten itselle.

Ja miten tuo toinen näkee, että saisit toteuttaa seksuaalisuuttasi (ja millä tavalla toteuttaisit sitä).

Niin. Muutosta asiaan ei ole tullut yli vuoteen.

Itselleni seksi on hyvin tärkeä osa parisuhdetta, lienee normaalia.

En tiedä miten saisin toteuttaa seksuaalisuuttani.. Rakastajaa mies ei hyväksy, enkä itsekään haluaisi pettää.

Ap

Vierailija
11/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuin miehesi, mutta olen se vaimo. En halua miestäni enää seksuaalisesti, mutta en myöskään halua loukata miestäni kertomalla tätä hänelle. Tällä menty reilu 3 vuotta. Vaikea paikka kyllä mullekin.

Sama tilanne. Tosin en ymmärrä itsekään mitä mies saa irti puolen minuutin pikapanosta. Aiemmin olin hyvinkin seksuaalinen ja aktiivisempi osapuoli mutta nyt viimeisen vuoden aikana omat halut kadonneet lähes kokonaan.

Vierailija
12/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas törkeästi sanottu. Perusteliko hän yhtään miksi näin on?

Vierailija
13/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh! Itse etoaisin. Ei olisi mun juttu ja varsinkin nuo loukkaukset...

Vierailija
14/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa suhteessani nainen ei ole halunnut pitkään aikaan seksiä. Huomaan selvästi että suostuu siihen enää vain velvollisuudesta. Eroa olen harkinnut jo kauan. Kyllä seksin kuuluisi parisuhteessa mennä niin että molemmat sitä aidosti haluavat.

M41

Vierailija
15/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla oli samanlainen tilanne ja tilanne on vain pahentunut vuosien varrella. Seksi on parisuhteen mittari mielestäni eli jos molemmat ajattelee siitä samankaltaisesti, niin suhde toimii ja jos ei niin suhde huononee.

Itseäni kaduttaa, kun en luottanut aikoinaan vaistooni ja lähtenyt suhteesta.

Vierailija
16/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako hän kertoa, miksei seksi kanssasi enää nappaa ja onko hänellä itsellään ideoita, voiko tilannetta parantaa jotenkin? Mikä mahdollisesti voisi saada hänet innostumaan uudelleen?

Itse elin vuosikausia seksittömässä suhteessa ja syynä oli eripurainen parisuhde, jossa toista ei enää kunnioitettu eikä arvostettu. Nyt olen ollut pari vuotta uudessa suhteessa, joka toimii kaikilla tasoilla. On hyvä olo kaikin puolin, jolloin seksikin toimii automaattisesti.

Vierailija
17/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas törkeästi sanottu. Perusteliko hän yhtään miksi näin on?

Ei perusteluja. Asia kuulemma vaan on niin. Itsekin koen, että oli rumasti sanottu. Ja se sattui.

Ap

Vierailija
18/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hankala asia. Seksielämää onkin juuri siksi vaikea parantaa, että asioita ei välttämättä ole millään lailla mahdollista niin sanotusti nostaa pöydälle toista satuttamatta. Tein itse juuri sen virheen, että kerroin stressaantuvani seksistä ja että en vain pysty rentoutumaan sen aikana, se tuntuu ahdistavalta, enkä halua sitä. 

En tiedä yhtään, miten tätä tilannetta parantaa. Ei ole mitään tekniikkaa, sanoja, vibraa, leffaa, kynttilänvaloa tai päihdettä, joka saisi sen kierteen katkaistuksi, että NYT MULTA TAAS HALUTAAN JOTAIN, mitä mä en jaksa enkä halua "tarjota".

Vierailija
19/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olin kahdeksan vuotta suhteessa, jossa mies ei halunnut minua. Seksuaalisesti, mutta ei kyllä muutenkaan. Selittelin sitä itselleni tosi paljon, mutta totuus on, että se suhde vahingoitti mua tosi paljon. Yhä ajattelen, että en olisi haluttava. Vaikka olen saanut myös korjaavia kokemuksia. 

Minä en tiedä, mitä sun pitäisi tehdä eikä tähän varmaan mitään nopeaa ratkaisua ole. 

Vierailija
20/100 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samassa tilanteessa. En koe ikinä olevani rakastettu ja haluttu. Tämä toki traumataustaa exän jatkuvasta pettämisestä. Nykyinen ei rakasta minua niin kuin haluaisin. Olisi joskus kiva kuulla olevansa nätti tms. Lisäksi himon puute. En tosin itsekään halua häntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan