Olenko jotenkin vähemmän mies, kun ei tulisi mielenään tehdä jotain miesluolaa, jossa on olutlogoja seinät täynnä?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viherkasveja ja kirjahyllyjä. En ryyppää enkä tiedä autoista mitään. Näiden asioiden takia minulla ei ole tyttöystävää.
Kannattaa rakennella itselleen olut-miesluola niin saa varmasti naisen.
Näin se kärjistettynä menee. Naiset sanovat toista ja tekevät toista, tällainen alkukantaisempi miestyyppi juuri miellyttää useimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on viherkasveja ja kirjahyllyjä. En ryyppää enkä tiedä autoista mitään. Näiden asioiden takia minulla ei ole tyttöystävää.
Kannattaa rakennella itselleen olut-miesluola niin saa varmasti naisen.
Näin se kärjistettynä menee. Naiset sanovat toista ja tekevät toista, tällainen alkukantaisempi miestyyppi juuri miellyttää useimpia.
Jos naisoletettu identifioi itsensä miehistä pitäviksi niin hän harvemmin etsii parisuhdetta toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen unelma on rakentaa tila jossa voi olla erossa perheestään
Al Bundy
Boomerhuumorin huippua, haukutaan omaa vaimoa ja perhettä, joka ihan itse on valittu. Silti siitä pitää nalkuttaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet naiset muokkaavat koko kodistaan oman luolansa, jossa miehen mielipidettä ei edes kysytä. On pitseillä ja hörhäkkeillä somistettu naisellinen makuuhuone, jonka on vaikea uskoa olevan jokaisen miehen toivemakkariksi.Ja jos et ole nähnyt vaaleanpunaista keittiötä, niin katsele joskus somesta ylpeitä päivityksiä "meidän keittiöstä". Ihan oikeasti haluaisin tietää onko se sisustajanaisten miesten mieleen?
Ei ihme, jos haluaa oman tilan ja jonka voi sisustaa niin kuin haluaa. Se miesluola voi olla seurausta siitä, ettei saa omaa mielipidetään kuuluville.
Joo, mutta miksi laitetaan kuin teinimäisesti uhoten jotain kalja- ja tupakkalogoja seinälle? Kuulostaa jotenkin lapselliselta kapinoinnilta. Kai miehet nyt jostain muustakin on kiinnostuneita? Vai ovatko?
Voi luoja että vihaan tämän palstan naisia.
Itse olutta juovana naisena vertailen monesti miehen kanssa oluttölkkien ulkonäköä taiteellisesta näkökulmasta. Ja meillä on miehen askartelema "kaljataulu" keittiössä. Vähän naurattaa, mutta meillä kyseessä on vain tietyn olutmerkin arvostaminen ja logojen ym. visuaalinen ilme, joka kiehtoo.
Meillä ei kyllä ole muutenkaan mikään live love laugh -sisustus kotona ja lähes kaikki hankitaan yhdessä miettien. Kukkaruukut ja verhot ei miestä ymmärrettävästi kiinnosta, mutta muut kyllä. Huonekalut ja matot esimerkiksi. Molemmat on saaneet pistää omia mielenkiinnon kohteitaan sisustukseen.
Outoa, että perheellinen mies tarvitsee paikan missä voi olla erossa perheestään. Yhtä outoa tietysti olisi jos perheellisellä naisella olisi samantapainen "oman ajan paikka". Jos tarvitsee omaa aikaa, niin menee vaikka lenkille tms. Ei sitä varten tarvitse mitään huonetta rakentaa.
Toi yx miekkonen lämmittää saunan JOKA päivä, siihen kuluu 1,5h. Saunomiseen varmaan toinen mokoma. Muu perhe on päärakennuksessa ja poika se vaan saunoo. Toisaalta jos siellä odottaa muumimaailma niin eipä sinänsä ihme
Syön kyllä pihviä ja muuta lihaa (en juurikaan makkaraa) mut olut tai muukaan alkoholi ei pahemmin maistu. Ehkä 1-2 1-2 kertaa vuodessa. Joten oma miesluolani on verstas jossa ei ole jääkaappia eikä olutlogoja.
Monestihan koti on yhteistä tilaa jonka nainen sisustaa mieleisekseen. Moni mies kaipaa jotain omaa tilaa jossa saa häärätä itse. Siinä kait ei mitään negatiivista sinänsä.
Miehellä pitää olla verstas tai paja puuhasteluun eikä mitään lapsellisia luolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähemmän mies, koska edes mietit moisia. Syö vain sitä soijaa ja äänestä vihreitä.
Onko oluen juominen hienoa ja kivaa? No ehkä se on jollekin 14-24 vuotiaalle, mutta ei sen vanhemmalle.
Limsat on tuon ikäisille. Aikuiset juo olutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla verstas tai paja puuhasteluun eikä mitään lapsellisia luolia.
Ilman muuta paja tai verstas, missä voi sitten omin karvaisin kätösin toteuttaa naisen visioita uniikeista mööpeleistä esim. Olisihan se nyt aivan hävytöntä jos miehellä olisi edes ripaus jotain omaa elämää sen jälkeen kun naisen kanssa hynttyyt lyö yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet naiset muokkaavat koko kodistaan oman luolansa, jossa miehen mielipidettä ei edes kysytä. On pitseillä ja hörhäkkeillä somistettu naisellinen makuuhuone, jonka on vaikea uskoa olevan jokaisen miehen toivemakkariksi.Ja jos et ole nähnyt vaaleanpunaista keittiötä, niin katsele joskus somesta ylpeitä päivityksiä "meidän keittiöstä". Ihan oikeasti haluaisin tietää onko se sisustajanaisten miesten mieleen?
Ei ihme, jos haluaa oman tilan ja jonka voi sisustaa niin kuin haluaa. Se miesluola voi olla seurausta siitä, ettei saa omaa mielipidetään kuuluville.
Miten ihmeessä TÄMÄKIN muuttui jo päässäsi naisten ongelmaksi?
Miten ihmeessä sait tekstistä sellaisen käsityksen?
Kai kaikilla miehillä on omannäkäisensä miesluola. Se voi olla myös ihan vain mielen syövereissä. Sen ei tarvitse olla olutmerkkejä palvova huone, jossa on kotiteatteri. Olen itsekin miettinyt miksi jotkut haluavat sisustaa huoneen, jossa mieluiten viettävät aikaansa lähiöpubiksi. Makunsa kuitenkin kullakin. Itse vietän kotona paljon aikaa työhuoneessa. Siellä on pöytätietokoneeni ja sen näytöt. Joitakin työkaluja piirikorttien valmistamiseen ja muihin elektroniikkaharrastuksiin. Seinät ovat valkoiset ja huoneessa on vain tarpeelliset teollisuuskalusteet sekä kirkaat valot. Arvostan myös puhtautta. Skapellit ja rosteriset metalliesineet hohtavat kirkkauttaan. Kai se on sitten mun miesluola, mutta ei tulisi mieleenkään täyttää sitä millään krääsällä.
Nää olutlogotyypit on ihan oma lajinsa. Tuunavat myös mootorivehkeitä ja katsovat lätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Bundy
Boomerhuumorin huippua, haukutaan omaa vaimoa ja perhettä, joka ihan itse on valittu. Silti siitä pitää nalkuttaa jatkuvasti.
Itse en valinnut vaimoani. Hän valitsi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Bundy
Pulmusten Al Bundy on sovinistisin hahmo telkkarissa ikinä, ehkä Archie Bunker yltää samalle tasolle.
Al Bundy inhoaa syvästi vaimoaan Peggyä, lirkuttelee työssään kenkämyyjänä (jota myös inhoaa) nuorille naisille ja hivelee kenkiä sovittaessa näiden nilkkoja, perustaa No ma'am -kerhon kavereineen sekä ällöää yli kaiken ajatusta seksistä oman vaimonsa kanssa. En keksi äkkiseltään vastenmielisempää hahmoa, joka on kuitenkin tarkoitettu hauskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, miten samankaltaisia kaikki "miesluolat" ovat keskenään: pelikoneita, olutyhtiöiden logoja, rekisterikilpiä, biljardipöytä, peilipallo, baaritiski. Jääkö osa miehistä ikuisiksi teinipojiksi? Minusta kaikilla tulisi olla kotonaan oma tila, jonka voi sisustaa mieleisekseen ja jossa saa tehdä mieluisia asioita, mutta jotenkin nämä luolat ovat hämmästyttävän mielikuvituksettomia. Mietin myös, miksi edes on perustettu perhe, jos oikeasti haaveilee kaljanjuonnista ja pleikkapeleistä poikaporukassa. Näissä jutuissahan aina vitsaillaan sillä, kuinka isukki viihdy luolassaan vähän liiankin hyvin.
Onko asiat tosiaan niin mustavalkoisia että ei voi haaveilla sekä perheestä että siitä omasta sopesta jossa silloin tällöin rauhoittua tai vaikka pelata kaverin kanssa pleikkaa jos sattuu sellaisesta tykkäämään? Ei ihme että monilla tuntuu olevan niin vaikeaa...
Kirjoitin kyllä kommenttiini, että jokaisella tulisi olla kotonaan tila, jonka voi sisustaa mieleisekseen. Pohdinkin enemmän sitä, mitä kertoo ihmisestä se, että se oma tila sisustetaan lähiöbaarin näköiseksi. Jos haluaa silloin tällöin istua kavereiden kanssa kaljalla, eikö silloin voi yhtä hyvin lähteä oikeaan baariin? Se, että oma koti laitetaan baarin näköiseksi, kertoo siitä, että tarvetta tällaiselle on vähän useammin kuin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al Bundy
Pulmusten Al Bundy on sovinistisin hahmo telkkarissa ikinä, ehkä Archie Bunker yltää samalle tasolle.
Al Bundy inhoaa syvästi vaimoaan Peggyä, lirkuttelee työssään kenkämyyjänä (jota myös inhoaa) nuorille naisille ja hivelee kenkiä sovittaessa näiden nilkkoja, perustaa No ma'am -kerhon kavereineen sekä ällöää yli kaiken ajatusta seksistä oman vaimonsa kanssa. En keksi äkkiseltään vastenmielisempää hahmoa, joka on kuitenkin tarkoitettu hauskaksi.
Minä keksin kaksikin: Al Bundun huor ahtava vaimo ja samaa sarjaa oleva tytär, joille kummallekin Al on vain taikaseinä, josta voi nyhtää rahaa!
Sen lähemmäksi naista ei katsoja pääsekään. Onhan se kuitenkin kiva nähdä naamansa edessä metrin kokoisen pilden.