Ikäsi ja missä kaikissa maissa olet käynyt elämäsi aikana?
Kommentit (66)
60v ja jo vuosia sitten tuli yli 40 maata täyteen.
Kaukaisimmat varmaan Dominikaaninen tasavalta, Etelä-Korea ja Bali
Ikä 31. 11 maassa tullut käytyä. Kaukaisin taitaa olla thaimaa tai venäjän Vladivostok
Eihän tuollaista voi muistaa, että missä kaikissa maissa on käynyt.
Ikää 46v ja 10 maassa käynyt. Melkein kaikissa useamman kerran. Kaukaisin on USA.
Nopealla laskutoimituksella 12 maassa vieraillut. Tosin näistä ainakin 2 on sellaisia, että olen vain ajanut bussilla läpi eli en ole missään siellä sen erityisemmin käynyt tutustumassa nähtävyyksiin tai yöpynyt. Lisäksi tietysti sitten monia maita, joiden yli lentänyt, mutta niitä kaikkia en edes muista. Maanosista Eurooppa, Aasia ja Afrikka on tullut koettua ja osittain nähtyä. Sitten on tietysti esimerkiksi Ruotsi ja Viro, joissa tullut välillä käytyä työn vuoksi lähes viikottain.
Hah hah, vuosia sitten kävin Liechstensteinissa, että pääsen leuhkimaan sillä tulevaisuudessa. No, nyt mä leuhkin ja ette varmaan ole yksikään siellä käynyt!
41v. Ruotsi, Norja, Viro, Sveitsi, UK, Kreikka, Portugali, Espanja, Hollanti. Jos vielä joskus pääsisi lisää reissaamaan..
Ikää 52, maita 47, useassa maassa moneen kertaan.
Minäpä olen käynyt Suomessa, olen täällä jo (surukseni) toista kertaa. Lisäksi olen käynyt yhdessä maassa ja asunut kolmannessa. Ikää on ihan riitävästi.
Ikää 44, pian 45. Olen käynyt ainakin 30 maassa. Kaukaisimmat paikat Ecuador ja Argentiina.
Laskin noita alle kymmenvuotiaana ennen vuotta 1975. Oletteko lapsen tasolla henkisesti?
Ikää 40v. Kakarana vanhempien kanssa Kanarialla ja Ruotsissa. Aikuisena Ruotsissa, Espanjassa, Norjassa, Virossa. Koiranäyttelyissä Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä, Briteissä (sinne matkattiin baltian, Puolan, Saksan, Alankomaiden, Belgian ja Ranskan kautta).
21. Ruotsi ja Espanja. Vihaan matkustamista.
Ikää yli 60. Ruotsi, Norja, Tanska, Neuvostoliitto, Venäjä, Viro, Latvia, Saksa, Sveitsi, Italia, Itävalta, Ranska, Monaco.
Olen 45 vuotta vanha. Olen asunut neljässä eri maassa. En ole laskenut monessako maassa olen käynyt mutta veikkasin että 40 menee rikki. Tällä hetkellä asun USAssa.
Ikä 49 v.
Suomen lisäksi nopealla laskulla käynyt ainakin 22 maassa. Kaukaisimmat lienee Kazakhstan ja Dominikaaninen tasavalta.